• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Kłopot z firmą kurierską

Tomasz F.
7 sierpnia 2007 (artykuł sprzed 16 lat) 
aktualizacja: godz. 11:44 (7 sierpnia 2007)
Garść spostrzeżeń na temat działania firmy kurierskiej GLS.

Niedawno kupiłem zabawkę w Allegro. Chcąc otrzymać ją jak najprędzej zdecydowałem sie na droższą opcję dostarczenia, czyli kurierem.

Kurier przyjechał, ale nie zastał mnie w domu. Nic dziwnego - wcześniej nie zadzwonił nawet z informacją, o której powinienem się go spodziewać. W tej sytuacji kurier przykleił awizo na drzwiach klatki schodowej - w jedenastopiętrowym bloku!

Całe szczęście, że sąsiad znalazł to awizo, gdyż sądzę, ze długo by tam nie powisiało. Na kartce znalazłem nabazgrany numer telefonu kuriera. Skontaktowałem się z nim i usłyszałem, że przesyłka zostanie dostarczona następnego dnia lub mogę ją odebrać samodzielnie w Straszynie.

Stwierdziłem, że poczekam i uznałem sprawę za załatwioną. Jakież było moje zdziwienie, kiedy następnego dnia nie dostarczono mi przesyłki! Wykonałem tuzin telefonów do tego kuriera, który nawet nie raczył odebrać.

W rezultacie musiałem się dodzwonić do firmy, gdzie otrzymałem potwierdzenie, że przesyłka jest, ale...Ale było bardzo wiele, musiałem zdobyć numer przesyłki od sprzedawcy, trwało to kolejne dni.

Prezent do dziecka dotarł po pięciu dniach. Ono było szczęśliwe, ja straciłem sporo nerwów i czasu. Przestrzegam wszystkich przed korzystaniem z tej firmy.
Tomasz F.

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Opinie (180) 4 zablokowane

  • miałam ta sama sytuacje.
    zamuwilam wozek dla dziecka na allegro.nie polecam firmy UPS
    .ALE ZDECYDOWANIE GLS.tam dzwonia i obsluga jest naprawde miła

    • 0 0

  • GLS

    to żenada

    • 0 0

  • gls TO SYF A NIE OBSŁUGA KLIENTA ! ! !

    • 0 0

  • HłAHłAHłAHłAHłA

    jak czytałem ten artykuł, to aż mnie przepona od śmiechu rozbolała, jaka porażka! buahahahahaha co za tępaki w tym gieełelesie, hłahłahłahła
    Życzę wszystkim giełelsowcom szybkiego powrotu do zdrowia, nie powodzenia, experci żenady, hłahłahła.

    • 0 0

  • A ja zawoziłem do Straszyna...

    MI kazali czekać 4 dni i przyjada po przesyłkę. No i im zawiozłem, bo musiałem tylko ta firmą, koszmar...

    • 0 0

  • u mnie podobnie

    Mam podobne doświadczenie z tym przedsiębiorstwem, totalny bałagan i olewka odbiorcy, sam musiałem kontaktować się z kurierem, który puszczał mi strzałki żebym oddzwonił. Być może nie miał służowego telefonu ... Nie pojmuję jak w XXI wieku może dochodzić do podobnych sytuacji?

    • 0 0

  • ups i dhl

    dwa razy w tygodniu dostaje przesyłki kurierskie najczesciej przez UPS i DHL, raz ( Jeden raz ) nie było mnie w domu i DHL zadzwoniło do mnie z pytaniem, o ktorej planuje powrót do domu bo mają dla mnie przesyłkę. Podałam mw czas i ...... kurier cvzekal pod drzwiami z paczką w ręku. Na szczęscie nie miałam jeszcze żadnej złej przygody z tymi firmami... Nie mam pojecia od czego to zależy

    • 0 0

  • Racja panowie

    Ja próbowałem w styczniu założyć se konto w mbanku - izzy konto.
    Dokumenty próbowała dostarczyć mi firma kurierska - Siódemka.
    Oczywiście wydałem na telefony do tego kuriera kupe kasy. Umawiałem sie z nim wiele razy. Ale oczywiście do dziś papiery nie doszły

    • 0 0

  • pretensje (1)

    Hej ludzie zrozumcie drugą strone kurier ma ok 80 klientów dziennie i nie jest w stanie z kazdym klientem umówić się tak jak on chce, po drugie wykonać 80 telefonów?? My za te telefony płacimy z własnej kieszeni nikt nie zwraca nam za rachunki... wiec chyba rachunek jest prosty. Pozdrawiam wszystkich potencjalnych klientów

    • 0 0

    • Jak Ci praca nie pasuje to zrezygnuj proste nie :)

      j/w

      • 0 0

  • Od końca

    - drogi kurierze- działalność gospodarcza oprócz przychodów ma też koszty. M.in telefony. Ja mogę do Ciebie zadzwonić. Ale niestety panienka w Twojej obsłudze klienta ODMAWIA MI podania numeru Twojej komórki.. bo to twoja prywatna komórka (???). No to dzwoń sam.
    Nie jesteś księciem na białym koniu, nie będę brał dnia urlopu i nie będę obrywał kwiatków wyliczając "przyjedzie, nie przyjedzie"

    Siódemka to kompletna pomroczność, nie będe rozwijał tematu.

    Z UPS em mam umowę i regularne przeboje z doręczeniem przesyłek. Ostatnio w systemie informatycznym wszystkie przesyłki figurowały jako niedoręczone.
    BOK UPS to kompletna porażka. Gdybym nie miał komórki swojego kuriera- to nic bym nie załatwił.

    Generalnie - najbardziej winien jest "model biznesowy" firm kurierskich.
    a) kurierzy są na działalności. Można im skoczyć bo stawki kiepskie i brak chętnych
    b) panienki w BOKach są na poziomie tych z TP. Wyjątek - DHL.
    c) o ile wiem kurier ma znacznie większe pieniądze za ODEBRANIE przesyłki niż za DORĘCZENIE. Konsekwencje dopowiedzcie sobie sami.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane