- 1 Sopot bez golizny i zakłócania spokoju (62 opinie)
- 2 Będzie pył, nie będzie premii? (197 opinii)
- 3 Okradała drogerie, zmieniając peruki (45 opinii)
- 4 Podwyżka cen wody i ścieków w Gdyni (252 opinie)
- 5 Znamy przyczynę wypadku na Wielkopolskiej (343 opinie)
- 6 "Mężczyzna z wężem" z zarzutami (183 opinie)
Koszmarny powrót z Turcji. "Samolot jak piekarnik"
W samolocie było bardzo gorąco. W pewnym momencie jedna z pasażerek dostała ataku paniki. Filmy nagrała jedna z pasażerek, pani Agnieszka.
Ja, moja rodzina oraz inni pasażerowie lotu PC6271 z Antalyi do Gdańska w nocy z 16 na 17 czerwca 2024 r. przeżyliśmy koszmarną podróż - pisze pan Tomasz, który w liście do naszej redakcji zrelacjonował powrót z Turcji do Polski. W samolocie, w którym pasażerowie mieli wyruszyć w drogę powrotną najprawdopodobniej doszło do awarii klimatyzacji. Pasażerowie zostali jednak wpuszczeni do nagrzanej maszyny, w której zamknięto drzwi, co widać na nagraniach innej pasażerki, pani Agnieszki. Poszkodowani zastanawiają się co dalej zrobić z tą sprawą - na razie skrzykują się w grupach w mediach społecznościowych.
Poniżej publikujemy list naszego czytelnika:
W samolocie gorąco jak w piekarniku. Zamknięto drzwi, których nie można było otworzyć
Po wejściu na pokład samolotu tureckich linii Pegasus w Antalyi było już gorąco, a jak już wszyscy pasażerowie zajęli swoje miejsca zrobiło się gorąco jak w piekarniku. Nasze oraz inne dzieci zaczęły być wręcz czerwone i fioletowe na twarzach, wszyscy pasażerowie wachlowali się instrukcjami dotyczącymi awaryjnego lądowania.
Samolot cały czas stał. W pewnym momencie zgasły wszystkie światła, podobnie silniki w samolocie, po chwili światło zostało włączone w mniejszym stopniu i dalej robiło się coraz goręcej.
Pasażerowie krzyczeli do obsługi: "open the door", ale te - jak nam tłumaczono - nie mogły zostać otwarte z powodu braku schodów. Bez nich ktoś mógłby wypaść z maszyny.
Jedna z pasażerek dostała ataku paniki
W pewnym momencie jedna z pasażerek zaczęła mdleć, dostała ataku paniki, trzęsły się jej ręce i wargi, pasażerowie pomogli jej dotrzeć na koniec samolotu do obsługi. Wówczas pojawił się komunikat po angielsku: "czy jest na pokładzie jakiś lekarz albo pielęgniarka".
Dodatkowo, rozdawano kubki z wodą, ale gdyby nie pomoc pasażerów, te panie nie dotarłaby nawet do połowy pokładu.
Na lotnisko przyjechała karetka. Z "piekarnika" na zimną płytę
Wówczas zaczęła się jeszcze większa panika na pokładzie. W końcu zobaczyliśmy przez okno podjeżdżające schody oraz karetkę. Wtedy wypuszczono nas z maszyny. Jeszcze w samolocie dzieci rozebraliśmy do spodenek, po komunikacie, że mamy opuścić pokład z bagażami całe szczęście znaleźli się naokoło dobrzy ludzie, którzy pomogli z bagażami, a my mogliśmy wynieść śpiące albo i mdlejące pociechy.
Na podwórku wiało od samolotów obok, ubrania dzieci były mokre, więc na szybko, jeszcze na płycie lotniska, szukaliśmy w bagażach zamiennych ubrań dla spoconych maluchów.
Ranking.trojmiasto.pl - Najlepsze kancelarie adwokackie i radcowskie w Trójmieście Gdańsk, Gdynia, Sopot
Ostatecznie zamiast o godz. 21:15 wylecieliśmy po godz. 1 w nocy - identycznym modelem samolotu, ale sprawnym, bo klimatyzacja od początku działała (aż za bardzo, w pierwszym samolocie był istny piekarnik, a w drugim z kolei zamrażalnik).
Na szczęście mieliśmy długie ubrania dla dzieci i koce.
Z kolei na lotnisku w Antalyi nikt nie zaopiekował się nami, nie otrzymaliśmy żadnej wody, jedzenia, wsparcia lekarskiego, totalnie - nic.
Dodatkowo na dużej tablicy z odlotami nie było informacji o nowej godzinie odlotu. Ktoś z pasażerów przypadkiem to zauważył na mniejszej tablicy kilka bramek obok.
Kilka godzin opóźnienia
Ostatecznie do Gdańska dolecieliśmy po godz. 4 w nocy (zamiast przed północą). Widać tu ewidentny błąd linii lotniczych, bo wpuścili nas do już niesprawnego samolotu. A co byłoby gdybyśmy wznieśli się w powietrze i tam zemdlałyby jakieś osoby?
Biuro podróży wydało ogólny komunikat o tym, że sprawę należy reklamować u przewoźnika czyli Pegasus Airlines. Oni jednak umywają ręce, a czy my mamy jakieś szanse na uzyskanie odszkodowania od tureckich linii lotniczych? Poza tym umowę zawieraliśmy z Coral Travel, a nie Pegasus Airlines.
Pasażerowie tego lotu odnajdują się teraz na Facebooku, aby połączyć siły.
Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.
Opinie (483) ponad 50 zablokowanych
-
2024-06-21 07:37
Opinia wyróżniona
(33)
W Turcji 42 stopnie w cieniu. Taka rurka musi się nieźle rozgrzać stojąc na płycie lotniska.
- 253 17
-
2024-06-22 09:22
Ale to był wieczór
- 5 0
-
2024-06-21 10:09
A na wysokości 9 km
-50 stopni..
- 15 3
-
2024-06-21 09:53
o g. 22? (3)
- 10 1
-
2024-06-21 17:12
Byłem latem w Turcji. Temperatura taka, ze (2)
w słońcu nie dało się się siedzieć. Na wycieczce w Pamukale woda w antycznych termach o temperaturze 38 stopni chłodziła ciało. Wieczorem trzeba było włączać klimę w hotelu bo temperatura w nocy około 28 stopni nie chłodziła pokoju.
- 4 1
-
2024-06-22 10:30
Ja byłam latem w Dubaju (1)
Przy 49 stopniach na zewnątrz możesz poruszać się tylko w klimatyzacji
- 0 0
-
2024-06-23 14:41
Kto normalny
Lato do Dubaju latem?:d
- 4 0
-
2024-06-21 08:37
(23)
Najbardziej wzruszający jest fragment, że na płycie wiało od innych samolotów. Wziuuuuuu.
- 71 1
-
2024-06-21 09:59
W artykule stoi jak byk na podworku zamiast ma plycie lotniska . (2)
- 18 0
-
2024-06-21 10:25
podwórko to masz u siebie przed blokiem na lotnisku takich niema (1)
- 5 5
-
2024-06-22 12:30
Sebixy na płycie lotniska mają wszystko - podwórko, kibel, przebieralnię, plac zabaw, pewnie niejeden zdążył nawet obalić Żubra
- 9 0
-
2024-06-21 08:56
(17)
I Maluchy. Maluchy mdlały, Maluchy płakały, Maluchy spały, przebieraliśmy Maluchy. Świat się nie kończy na waszych maluchach maDki.
- 89 50
-
2024-06-21 15:21
fakt, albo dzieci, albo starsi schorowani albo kobiety w ciaży (1)
ale z drugiej strony, każdy był dzieckiem i odpier... różne akcje
- 9 4
-
2024-06-22 00:16
Starcy najgorsi
- 0 9
-
2024-06-21 13:50
(1)
Dobrze, że nie masz dzieci. Byłoby im zapewne z Tobą bardzo źle
- 11 8
-
2024-06-25 20:38
skoro tak o nich pisze, to z pewnością nie widzi się w roli matki/ojca
- 0 0
-
2024-06-21 10:17
Starsi ludzie i dziexi sa szczególnie narazeni (3)
Na temperaturę, dlatego wymagają szczególnej opieki. Sam kiedyś miałem nieprzyjemność stać w hangarze 40 minut (juz po wyjściu z gate) w kolejce do samolotu, hangar nagrzany, zero wody czy miejsc siedzących. Ty samcu alfa pewnie też kiedyś będziesz stary, może przyjdzie Ci refleksja, ze nie jestes niesmiertelny.
- 41 8
-
2024-06-21 11:34
Jak dzieci są szczególnie narażone na temperaturę.... (2)
to po wafla latać z nimi do Turcji zamiast pojechać do Węgorzewa?
- 45 13
-
2024-06-22 00:17
A tam 15 °C w sloncu
- 2 2
-
2024-06-21 15:07
A ty myslisz, ze bede miał lajki jak wystawie zdjęcia z węgorzewa na fb?
Mysl troche.
- 28 4
-
2024-06-21 09:41
Hahaha (8)
Wyborcy tuska I ich bieda wakacje
- 27 35
-
2024-06-21 10:47
No tak, bo elity PISie to teraz mają prywatne samoloty i do Turcji nie latają. A co duda nie mówił??? (1)
- 24 9
-
2024-06-21 20:02
Na Węgry.
- 4 1
-
2024-06-21 10:27
ależ głupi komentarz... i jeszcze te plusy bo zgodne z poglądami politycznymi głosujących (1)
ludzie, odłączcie się od internetu, dla dobra ludzkości
- 17 4
-
2024-06-21 16:18
Śmiać sie wyborcow yarka ok
Ale w drugą stronę to już hejt
- 3 1
-
2024-06-21 10:14
Hahaha (3)
wycie PiSowskiego złodzieja
- 12 13
-
2024-06-21 13:20
(2)
To dlaczego 80% osadzonych w więzieniu głosuję na platforme
- 7 6
-
2024-06-21 17:15
A dlaczego PIS wygrał w zakładach psychiatrycznych?
- 6 2
-
2024-06-21 13:46
Za pół roku ta tendencja ulegnie zmianie.
- 3 3
-
2024-06-21 08:42
I ze nie bylo wsparcia lekarskiego (1)
Z powodu awarii klimy! No bez przesady
- 27 10
-
2024-06-21 10:39
to turcja,troche lepiej jak u arabow ale jednak bez porownania do krajow UE
- 15 1
-
2024-06-21 08:29
(2)
Temperature powietrza zawsze mierzy się w cieniu.
- 12 6
-
2024-06-22 00:18
Odwala ci
- 1 1
-
2024-06-21 10:26
Może podaje, ale mierzyć mogę sobie gdzie chcę.
- 4 1
-
2024-06-21 07:40
Opinia wyróżniona
Najeży się odszkodowanie. (39)
Po 400 na pasażera za samo opóźnienie.
Awaria klimatyzacji w samolocie, nie jest nadzwyczajną okolicznością zwalniającą przewoźnika z wypłaty, ponieważ to przewoźnik jest zobowiązany podstawić maszynę wolną od wad.
No i skoro was do takiego samolotu wpuścili, oznaczało to, że na Checklist usterka klimy nie dyskwalifikuje samolotu do lotu...
Także powodzenia. N- 195 40
-
2024-06-22 08:33
A gdzie masz w umowie napisane
Że w samolocie jest klimatyzacja?
- 3 6
-
2024-06-21 15:44
dla was tylko się wszystko należy, zapomoga z mopsu, 800+, powinni wam płacić za to, że żyjecie
- 13 16
-
2024-06-21 15:30
mylisz sie
- 5 0
-
2024-06-21 15:21
Nienalezy sie (1)
Jakie 400,lot z poza UE i to tego przewoźnik Turecki
- 14 2
-
2024-06-24 08:49
Twoja wypowiedź nie wzbudza
mojego zaufania, błąd w pisowni sugeruje, że raczej nie powinieneś zajmować się analizą umów i przepisów.
- 2 0
-
2024-06-21 11:54
ruskim swinia to by pomogli
- 8 5
-
2024-06-21 11:37
Głupoty wypisujesz (1)
Linia zrobi co chce i jak chce.
Miałem opóźniony lot z Bari do Rzymu o ponad 3 godziny formalnie należy się odszkodowanie ale linia wymyśliła sobie że odszkodowanie się nie należy.
Zawsze coś wymyśla.- 7 6
-
2024-06-22 02:30
G*wno linie tak robią
W Lufthansie albo KLM nie ma z tym problemu
- 7 0
-
2024-06-21 10:08
Od jeży to się odczep
- 8 1
-
2024-06-21 10:14
Częsty błąd
W kwestii formalnej - "także" oznacza "również". Tutaj powinno być "tak że" czyli tyle, co "więc".
- 12 1
-
2024-06-21 10:04
Jakie powodzenia...te zasady obowiązują przewoźników europejskich a nie tureckich (1)
- 18 0
-
2024-06-25 15:27
Bzdura
Lot z Bodrum do Gdańska - opóźnienie 12h. Sytuacja z zeszłego tygodnia. O niczym nas nie informowali. Rainbow się wypięło. Już w samolocie list każdy otrzymał od przewoźnika, że z tego powodu zwróci 900 pln/os. Możliwe odszkodowanie wg prawa do 400 EUR. Także tego...
- 0 0
-
2024-06-21 09:25
Nie należy się odszkodowanie, linia jest Turecka co zwalnia z odszkodowania za opóźniony lot. Można szukać pomocy prawnej za inne okoliczności, bądź u prawnych ubezpieczalni
- 18 1
-
2024-06-21 09:10
(5)
Polecam wybrać jedną firmę która w waszym imieniu będzie się domagała odszkodowania. Wbrew pozorom samemu trudno to załatwić.
- 25 2
-
2024-06-21 09:38
Nareszcie ktoś PO traktował ośmio gwiazdkowcow (4)
Tak jak oni traktują innych. Mam nadzieję, że nie dostaną żadnego odszkodowania
- 8 43
-
2024-06-21 17:18
Bo elektorat pisowski jak ich wódz Kaczynski
nie lata samolotem, a co dopiero zagranicę i to do kraju muzułmańskiego. Tam biją białych i jest dziwne jedzenie.
- 9 3
-
2024-06-21 12:34
Nie rozumiem jak to, że PiS można co najwyżej ***** ma się do opóźnionego samolotu w Turcji...
- 4 4
-
2024-06-21 10:00
Nerwicę natręctw da się leczyć. (1)
Jak ktoś wszędzie widzi PO i politykę, to warto się skonsultować z psychiatrą.
- 37 6
-
2024-06-21 16:23
Powiedz to rudemu
On tak się skupił na pis, że przekroczył zadłużenie maksymalne
- 2 8
-
2024-06-21 09:03
(2)
Nie 400 tylko 600 euro.
- 3 6
-
2024-06-24 06:24
Taa
Jesteś upośledzony,naucz się czytać przepisy. Dziękuję
- 0 0
-
2024-06-21 15:24
Taaa 1000 zaraz,nic niedostana
- 7 0
-
2024-06-21 08:21
(5)
Niestety. To turecka linia i wylot z poza terenu Turcji do Unii, tutaj prawo europejskie i EC261 nie obowiązuje jeśli chodzi o odszkodowanie
- 34 3
-
2024-06-21 08:53
Nieprawda, wystarczy ze ladowanie w Europie i juz dziala (4)
- 6 14
-
2024-06-21 10:56
No ale proszę zapoznać się z rozporządzeniem bo tam jest wyraźnie napisane co się kwalifikuje a co nie. Wszystkie wyloty z UE się kwalifikują (z wyjątkami), ale przyloty- tutaj już musi być linia europejska
- 13 0
-
2024-06-21 09:07
nieprawda (2)
mialem podobna sytuacje z Qatar Airways i umyli rece, lecialem z Doha do EU, doslownie: stwierdzili ze jest im przykro z powodu 10 godzinnego opoznienia ale nic mi sie nie nalezy, linia jest spoza UE
- 18 0
-
2024-06-21 11:00
Qatar Airways
Najwidoczniej słabo walczyłeś o odszkodowanie. Nam za opóźnienie bagażu (bagaże leciały z Doha do Warszawy późniejszym samolotem, bo nie zdążyli ich przełożyć z jednego samolotu do drugiego) dali odszkodowanie, ale ile brat ich bombardował mailami/telefonami to głowa mała, na szczęście się udało i bagaże były dostarczone pod drzwi.
Niestety walka o odszkodowanie to ciężka walka, nie wystarczy raz czy dwa razy napisać, tylko trzeba ich bombardować.- 3 1
-
2024-06-21 10:25
To że umyli ręce
To nie znaczy że nieprawda. Proszę zwrócić się do air help powinni pomoc
- 2 1
-
2024-06-21 07:57
Dla tych minisujacych krótką instrukcja (10)
Każdy pasażer lecący samolotem z UE lub do UE, który w chwili lądowania ma opóźnienie ponad 3 godziny, może wystąpić do lini z wnioskiem o odszkodowanie.
Od tej reguły są jednak wyjątki, które jasno są opisane w rozporządzeniu parlamentu europejskiego nr 261/2004. Na te wyjątki linie powołują się praktycznie zawsze, niestety prawie zawsze nie mają one miejsca.
Więc jeżeli leciałeś/aś w ciągu ostatnich 12 miesięcy lotem z takim opóźnieniem możesz wystąpić o odszkodowanie.- 17 9
-
2024-06-24 21:05
a to był lot liniowy, czy czarter?
- 0 0
-
2024-06-21 14:15
Wizzair jeszcze nikomu nie wypłacił odszkodowania. (1)
Za opóźniony lot. Teraz LOT przestał wypłacać.
- 4 0
-
2024-06-22 06:48
Nie zgodzę się z tym w tamtym roku wizzair wypłacił odszkodowania za odwołany lot. Ale fakt trzeba było trochę czekać.
- 1 0
-
2024-06-21 09:35
człowieku jak to instrukcja zadnej instrukcji nie podales
- 3 0
-
2024-06-21 08:21
(3)
Niestety. Nie każdy pasażer i nie każdego lotu. To turecka linia i wylot z poza terenu Turcji do Unii, tutaj prawo europejskie i EC261 nie obowiązuje jeśli chodzi o odszkodowanie. Można starać się coś uzyskać na podstawie tureckich rozporządzeń
- 15 4
-
2024-06-21 08:37
Mylisz się (2)
Pegasus jest zarejestrowany w Polsce. Każda linia lotnicza operująca w danym kraju musi się w nim zarejestrować.
Pegasus Advertising Poland Sp. z o.o.
ul. Waszyngtona 33/61, 04-030 Warszawa,
NIP: 113-19-40-626
A to już uprawnia do wniosku o odszkodowanie.- 4 13
-
2024-06-21 10:57
Ale to nie jest siedziba firmy xD tylko marketingu, pozwy składa się do HQ czyli siedzib linii lotniczych, mogą mieć nawet i samoloty zarejestrowane w Polsce. Nie ma to znaczenia. Pegasus jest linią turecką
- 12 0
-
2024-06-21 09:43
To są namiary na agencję reklamową, a nie linię lotniczą
- 21 0
-
2024-06-21 08:04
(1)
To teoria, w praktyce linia nie ma obowiązku przedstawić ci dowodów na jej wymysły i mówią że to nie ich wina. Polski urząd nic z tym nie jest w stanie zrobić sugeruje ci zgłaszać do do urzędu regulacji lotnictwa w danym kraju. Pozostaje ci droga sądowa
- 11 0
-
2024-06-21 08:10
Zgadzam się z tobą
Natomiast tak się dzieje, kiedy pasażer odpuszcza już po pierwszym kontakcie. Ja po negatywie złożyłem skargę do komórki w UE odpowiedzialnej za transport lotniczy, przydzielili mediatora i kasa na konto w ciągu 30dni
Poza tym linia musi cię poinformować, dlaczego wprowadza zmiany, a ty masz narzędzia do tego, żeby to skutecznie sprawdzić- 3 3
-
2024-06-21 07:42
Opinia wyróżniona
Mike (12)
Współczuję to nic miłego zostać uwięzionym w piekarniku, a jeśli jeszcze ktoś nie lubi latać to mało komfortowa sytuacja... W zeszłym roku lecieliśmy Pegasusem na urlop, 6 h opóźnienia, zero odszkodowania, nikt w Polsce nie chciał podjąć się walki o zadośćuczynienie, bo podobno nie ma najmniejszych szans na uzyskanie czegokolwiek od tej linii lotniczej... Takie życie raz lecisz Lotem raz Pegasusem...
- 101 23
-
2024-06-23 20:16
Składasz pozew dla....
... Lotniska który dał tobie taki przelot. Sprawa wygrana.
- 0 0
-
2024-06-23 19:20
Zdarza się. Lot też nie jest jakimś pięciogwiazdkowym przewoźnikiem....
- 0 1
-
2024-06-21 10:22
Najwyrazniej nie mysleli wcale drzwi nie moga byc otwarte w samolocie to nie autobus czy pociag. Czarter to loteria jest (2)
Kupujac takie wycieczki z pobytem byle najtaniej mieli szczescie ze wogle wylecieli bo sa przypadki ze pasazerowie koczuja kilka dni na lotnisku!
Mieli szczęście ze to sie dzieje na postoju horror to by był gdyby było w czasie lotu .
Takie sytuacje to jest norma bardzo czesta przy czarterach i tanich urlopach w Turcji to ze niebedzieKupujac takie wycieczki z pobytem byle najtaniej mieli szczescie ze wogle wylecieli bo sa przypadki ze pasazerowie koczuja kilka dni na lotnisku!
Mieli szczęście ze to sie dzieje na postoju horror to by był gdyby było w czasie lotu .
Takie sytuacje to jest norma bardzo czesta przy czarterach i tanich urlopach w Turcji to ze niebedzie problemów to loteria jest.
Odszkodowanie bardzo trudno uzyskac bo trzeba wszystko dokumentowac ludzie z tej lini beda klamac i oszukiwac .Tu zadne przepisy UE nie obowiazuja .
I watpie by ludzie chcieli zrobic pozew zbiorowy bo to kosztuje a ci co wykupuja takie wycieczki to bedzie im szkoda złotówke wydac by odzyskac wiecej bo kazdy znich bedzie musiał minimum 800zł wywalic na start prawnikowi.- 8 5
-
2024-06-21 22:14
A czego pleciesz takue bzdury i ciągle podkreślasz, ze to tanie wycieczki?? (1)
Dla kogo tanie niech sie cieszy ale dla 90% społeczeństwa to spory wydatek!
Ty sam pewnie w d byłeś i g widziałeś. Gul ci skacze że inni lecą do Turcji na wakacje a nie do Wejcherowa jak ty.- 4 4
-
2024-06-23 19:48
Ależ one są tanie, wystarczy zerknąć w ofertę tej firmy. A jak są tanie, to tak się kończą wszelkie problemy - każdy umywa ręce.
- 0 1
-
2024-06-21 09:28
Jacus
Ja bym okno otworzył i po problemie
- 10 3
-
2024-06-21 09:22
(2)
Odpowiedź jest prosta, czas przestać latać do Turcji. Nie dość że jako członek NATO goszczą ruskich obywateli to traktują Polaków jak gorszy sort turystów. Jest tle ciekawszych miejsc na świecie.
- 26 7
-
2024-06-21 10:43
jesteśmy gorszym sortem, więc co się dziwisz
- 3 14
-
2024-06-21 10:06
Nigdy nikt mnie nie potraktował jak gorszy sort
- 5 1
-
2024-06-21 08:31
Jakie biuro obsługuje ta linię lotniczą ? (2)
- 7 0
-
2024-06-21 09:04
Koral (1)
- 11 0
-
2024-06-22 12:38
Lody?
- 1 0
Wszystkie opinie
-
2024-06-21 07:01
(9)
Dlaczego kapitan jednak zamknął ludzi w środku i poleciał?Przecież ktoś przez to mógł mieć zawał albo udar.
- 20 63
-
2024-06-21 07:05
A dlaczego
ty nie potrafisz czytać i tylko nabijasz posty ?
- 28 2
-
2024-06-21 07:05
Żebyś się pytał
- 14 0
-
2024-06-21 07:06
Ty masz udar a przecież siedzisz w swojej kanciapie w piwnicy
- 18 0
-
2024-06-21 07:11
No właśnie nie poleciał a samolot zamienili na sprawny (3)
Ty nawet nie czytasz tego co komentujesz, typowa pisowska żenada
- 23 5
-
2024-06-21 08:57
Jesteś pewny? (2)
Nie to żebym się czepiał ale to że mieszasz politykę do postów o locie samolotem świadczy jedynie o Tobie. Awaria klimatyzacji nie ma nic wspólnego z jakąkolwiek partią ale widać zafiksowanym nie robi to różnicy. Aby nie było jestem wyborcą pis-u więc twój ewentualny atak polityczny na moją osobę będzie chybiony. Także wyluzuj zaczyna się lato okres wakacyjny zrelaksuj się wyłącz telewizor i olej polityków bo oni tylko potrafią podzielić ludzi
- 5 3
-
2024-06-21 09:03
Jesteś pewny?
Miało być, że nie jestem wyborcą pisu. Tak wolę dopisać w razie co:)))
- 3 0
-
2024-06-21 09:34
to jest typowy d**il nałykany propagandą TVN. To są ludzie na granicy psychozy,wszystko im sie z polityka kojarzy.Nie ma co ich nawet komentować.
- 4 3
-
2024-06-21 12:08
nie poleciał, klima w samolocie działa tak że powietrze jest zasysane ze sprężarki silnika
tak silnika. Zatem jeśli klima nie działała to znaczy że nie mogli odpalić silnika.
- 4 1
-
2024-06-21 17:21
Jak to?
Przecież samolot nie poleciał
- 1 0
-
2024-06-21 07:05
(4)
Znając życie, znowu szary człowiek w starciu z gigantem będzie na przegranej pozycji. Dostaną po 20 i voucher na kanapkę na przyszły lot.
- 49 6
-
2024-06-21 07:31
a co ma dostać???
- 3 2
-
2024-06-21 07:33
A co powinni dostać??? (1)
- 5 2
-
2024-06-21 07:59
Należy się odszkodowanie po 400 euro
Za opóźniony lot powyżej 3 godzin w momencie lądowania.
- 6 2
-
2024-06-21 09:20
Trzeba być mocno zdesperowanym aby lecieć do Turcji.
Tanie wakacje tzw chlanie w cenie to nie moja bajka.
- 6 3
-
2024-06-21 07:05
Za ciepło - źle, za zimno - też źle (11)
Rozumiem awarię samolotu ale moim zdaniem takie podkolorowanie tego wszystkiego. W autobusach i tramwajach jest podpbnie, ciagle narzekania. Najważniejsze, że szczęśliwie dotarliście do Polski.
- 114 91
-
2024-06-21 07:09
Naszym nie dogodzisz zawsze źle :)))))))))))))))))))))))))))))))))))
- 10 28
-
2024-06-21 07:30
jazda w wysokiej temperaturze to nic przyjemnego. No chyba ze podoba ci się widok mdlejących ludzi, to spoko
- 10 5
-
2024-06-21 07:53
Chłopie samolot z niesprawną klimatyzacją zabije pasażerów w trakcie lotu (2)
Na wysokości na jakiej latają pasażerskie samoloty jest chyba z -30 st Celsjusza.
Dodatkowo pytanie czy przy nie działającej klimatyzacji będzie działać natlenianie kabiny. Powietrze jest pobierane z zewnątrz samolotu, sprężane i podawane do kabin - pasażerskiej i pilotów. Był przypadek, gdzie w samolocie doszło do awarii tego układu - pasażerowie zginęli z powodu braku tlenu.
Uwaga na przyszłość - latać tylko sprawdzonymi liniami lotniczymi (europejskimi, japońskimi, południowokoreańskimi, północnoameryakańskimi i australiskimi). Inne nacje są - jeśli chodzi o technikę - mniej restrykcyjne. Turcy i arabowie - nie grzeszą wysoką kulturą techniczną.- 24 7
-
2024-06-21 09:52
(1)
Przecież nigdzie nie polecieli z niesprawną klimatyzacją. Tylko stali na płycie lotniska. Więc co ma twój wykład wspólnego z tym komentarzem powyżej?
- 5 7
-
2024-06-21 11:24
Samolot z niesprawną klimatyzacją nie powinien być dopuszczony do lotu
Czego nie rozumiesz? Skoro okazało się, że klima nie działa to samolot powinien być zawrócony do hangaru na naprawę.
- 3 1
-
2024-06-21 08:32
W głowie cię przygrzalo
- 2 5
-
2024-06-21 09:37
Akurat jakby było tylko zimno to nie problem się ubrać ale proszę się nagrzać w saunie, spocić wszystko lacznie z włosami do mokra a potem wejść do mocnej klimatyzacji. Dalej twierdzisz że jest ok? Czy szykujesz portfel na wizytę w aptece?? To że gorąco było w samolocie ok ale nie aż tak żeby ludzi gotować. Wszystkie okna byly zaparowane, ciekawe czy w saunie 1,5h byś wytrzymał w ubraniach.
- 7 2
-
2024-06-21 09:37
hahaha gPOkemon zawsze musi sie głupota pochwalic a wturuje mu naturalnie ruski trol (2)
Trzeba byc na p[arawde pustakiem by porównywac trawaj do samoloto jedyna prawda taka ze tramwajowy złom niesprawna kklima czy codzienna awaria to to nic nowego
- 3 4
-
2024-06-21 10:19
I z tramwaju możesz wysiąść po kilku minutach od wejścia, jeżeli źle się czujesz (1)
Tramwaj nie leci kilka kilometrów nad ziemią gdzie jest ogromne ciśnienie
- 2 1
-
2024-06-21 11:00
Przecież ten samolot nigdzie nie polecial
Ludzie sami się nakręcali w samolocie. Sprawdzone info.
- 4 2
-
2024-06-22 15:47
Ki
Nic dodać nic ująć! Źle w kraju to teraz lepiej
- 0 0
-
2024-06-21 07:05
Straszne (1)
- 18 6
-
2024-06-21 07:47
Nikt mi nie powie,ze to normalne zeby maszyna latala po niebie.
- 8 0
-
2024-06-21 07:08
Podobno było tam 28 stopni (6)
Na forach z branży lotniczej napisali że w tym samolocie było 28 stopni i wynikało to z błędu technologicznego.
- 26 5
-
2024-06-21 07:31
przeciez na nagraniach po ludziach widac ze 28 stopni to tam na pewno nie bylo
- 6 4
-
2024-06-21 07:39
28 stopni to my w biurze mamy
Bo szyby się nagrzewają a klimatyzacji nie ma.
- 11 1
-
2024-06-21 09:26
Prestiżowy portal z Dortmundu napisał, że w samolocie było 36 stopni a nie 28. (1)
- 4 3
-
2024-06-22 08:37
A co ma do tego Dortmund ?
- 2 0
-
2024-06-21 10:20
Każdy pisze co ,,wie", a nie zawsze jest to zgodne ze stanem faktycznym
- 1 0
-
2024-06-22 08:35
Na zewnatrz bylo ponad 30 a w środku przez 2 godziny 28? Bez działającej klimy i ludźmi? Byłam tam i było dużo ponad!
- 0 0
-
2024-06-21 07:08
Istny materiał dla opozycji (4)
Ja już wiem czyja to wina
- 22 19
-
2024-06-21 07:38
Nie owijaj w bawełnę. (2)
POwiedz to od razu.
- 9 1
-
2024-06-21 08:26
Nie , nie.... (1)
Bo to sPISek
- 3 4
-
2024-06-21 09:07
Dobre:))
Musi być POważny sPISek:)))
- 1 1
-
2024-06-21 10:01
Zjedz snickersa fanie donalda ruska
- 3 4
-
2024-06-21 07:08
JA piszemy na końcu (2)
Wymieniając liste osób, ale mniejsza - sytuacja faktycznie fatalna
- 20 9
-
2024-06-21 07:25
No najważniejsze z tego artykułu!
- 6 3
-
2024-06-21 09:22
" Ja" i moja rodzina
od razu wyczuwa się że facet to bufon
- 7 0
-
2024-06-21 07:12
Problemy pierwszego świata. (14)
Polska zwiedzona?
No skąd, trza na zagraniczne wojaże LATAĆ proszę ja ciebie.
Polska jest passe.- 60 39
-
2024-06-21 07:46
Haha dokładnie. Drama z tiktoka, bo spociła tureckie Gucci z wielkim logo. Jakoś leżenie plackiem na plaży przy 40 stopniach jest już ok. Albo jak w hotelu gniecie ja egzotyczny inżynier jego kolega xD
- 16 10
-
2024-06-21 07:52
Ostatnio jechałem tramwajem, w Polsce... (4)
..i też nie było klimatyzacji, a dzieci były fioletowo zielone.
- 17 2
-
2024-06-21 07:56
dobrze że nie czarne...
- 16 1
-
2024-06-21 10:23
Te dzieci miały niepełnosprytnych rodziców
- 3 0
-
2024-06-22 08:24
(1)
2 godziny?
- 1 0
-
2024-06-22 12:42
Tak, miały dwugodzinny bilet
Trzeba było wykorzystać.
- 1 0
-
2024-06-21 08:23
a niech latają - tylko dlaczego tam gdzie jest po 40 stopni? (2)
potem i tak siedzą w klimatyzowanym hotelu i piją piwo - ani niczego nie zwiedzą, niczego nie zobaczą - znam takich co im nawet nad morze 50m się nie chciało ruszyć.
- 8 4
-
2024-06-21 10:26
Ich sprawa, niech latają dokąd chcą a pzrewoźnik jeśli zarabia na tych co latają, ma obowiazek się wywiązać należycie
z umowy przewozu.
- 4 1
-
2024-06-25 15:34
Ja latam i jestem przeszczęśliwa. Zwiedzam cudną Turcję, a wieczorem sączę wino....Mmmmm polecam !
- 0 0
-
2024-06-21 09:11
(1)
Jak ma mnie górol dymać na każdym kroku, bez pogody to wole zapłacić mniej i polecieć gdzieś gdzie jest ciepło, przyjaźnie i bez takiego cisnienia jak w PL.
- 10 0
-
2024-06-21 09:28
I tu się zgadzam
- 4 0
-
2024-06-21 10:25
Zwiedziliśmy, schodziliśmy Polskę wzdłuz i wszerz, Europy sporą część, a Turcja ma ciekawie historycznie miejsca
i my tam byliśmy właśnie.
- 5 0
-
2024-06-21 11:05
Nie każdego stać na wakacje w Polsce... co jeszcze o tym NIE słyszałeś
że w Polsce jest drożej?
- 4 0
-
2024-06-21 17:28
No tak. Swieza rypka z baltyku i noclegi
Za masę kapusty
- 1 0
-
2024-06-21 07:12
(8)
Tak się kończy kryterium wyboru wakacji "bo taniej". Tani kraj, tani hotel, tani przewoźnik.
- 81 33
-
2024-06-21 10:08
Bo do innych to tylko lata lot lufthansa lub quatar airways
- 6 1
-
2024-06-21 10:13
xxx
a co to ma do rzeczy? czy każdy zaraz musi latać do Emiratów albo Tajlandii? Każdy samolot ma prawo mieć usterkę.
- 4 0
-
2024-06-21 11:10
(2)
Na przewoznika nie masz wpływu jak kupujesz wakacje z biura podróży. Wcale taniej nie było bo płaciłam ponad 6 tys za osobę więc takie komentarze są nie na miejscu
- 3 2
-
2024-06-21 12:11
Biuro podrozy (1)
Warto zaznaczyć, że te biuro podrozy było ukraińskie a te oferty byly dużo tańsze niż np. Turcja organizowana przez tui
- 5 0
-
2024-06-21 17:29
Czyli kupili u andrejki ?
Jeżeli to prawda, to niech walcza
- 4 0
-
2024-06-21 12:26
Tani
Jaki tani tani to jest hotdog w żabce.
- 2 1
-
2024-06-21 17:28
Ooo lepiej jechac do gorala
Bo papiez kochał gory
- 1 1
-
2024-06-25 15:36
Edek, co Ty wiesz o życiu.. Tani kraj i hotel ? Hahaha dobre
- 0 0
-
2024-06-21 07:14
jprdl no po prostu dramat pokolenia Z i ich bombelków, szok! (1)
- 77 19
-
2024-06-21 17:30
Skoro boomerze napier.. swoje dzieci
To dziś masz szok, że mają cie tam
- 1 8
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.