• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Lotnisko nocą: trudno o informacje

Michał Sielski
5 lutego 2011 (artykuł sprzed 13 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Lotnisko: prawie 3 mln pasażerów w pół roku
Pasażerowie mogą sprawdzać informacje o opóźnieniach także na tablicach. Pasażerowie mogą sprawdzać informacje o opóźnieniach także na tablicach.

Co robić późnym wieczorem lub w nocy na lotnisku w Rębiechowie, gdy lot się opóźnia i nie wiadomo o której godzinie i czy w ogóle się odbędzie? Według naszego czytelnika - panuje tam chaos. Według obsługi lotniska - procedury są przestrzegane.



Pan Michał leciał do Egiptu w połowie stycznia. Jeszcze przed polityczną burzą, która szaleje teraz na tamtejszych ulicach. Ale jego lot też nie obył się bez problemów.

- Planowo mieliśmy wystartować o godz. 19:30, ale, z powodu mgły, opóźnienie wyniosło 10 godzin. Około godz. 3 okazało się, iż jedna zmiana obsługi Portu Lotniczego poszła do domu, mimo że następna się nie pojawiła... W Porcie Lotniczym, oprócz pasażerów i straży granicznej, nie było zupełnie nikogo - relacjonuje Pan Michał.

O sytuacji pasażerów informowali celnicy, pasażerowie nie mogli dodzwonić się na numer kontaktowy Portu Lotniczego, chodzili po terminalu szukając kogoś z obsługi, jednak nikogo nie znaleźli.

Według agenta handlingowego - firmy GDN Airport Services, która zajmuje się na lotnisku obsługą pasażerów - wszystko odbyło się zgodnie z procedurami, a w takich wypadkach pasażerowie nigdy nie są pozostawiani sami sobie.

- Przed północą dowiedzieliśmy się, że samolot wyląduje w Gdańsku i zaczęliśmy ściągać dodatkowych pracowników do obsługi pasażerów, ponieważ aktualnie pracującym kończył się dopuszczalny czas pracy. W czasie ponownej odprawy [wcześniej bagaże zostały wydane, bo była możliwość przewiezienia pasażerów do Poznania - red.] każdy z pasażerów był indywidualnie informowany o przewidywanej godzinie odlotu - mówi Paweł Litkiewicz, kierownik działu obsługi pasażerskiej i operacyjnej GDN Airport Services.

Przyznaje jednocześnie, że pomiędzy godziną 2 a 2:30 trwała przerwa przy zmianie agentów obsługi pasażerskiej, którzy w trybie awaryjnym byli ściągani do pracy. Na co mogą liczyć pasażerowie, gdy ich lot się opóźnia?

Paweł Litkiewicz: - Niezależnie od pory dnia, w przypadku zakłóconych rejsów, nasi pracownicy działają zawsze zgodnie z procedurami i wytycznymi linii lotniczej. Dyspozycje dotyczące świadczeń w przypadku opóźnień wydawane są tylko i wyłącznie przez Centrum Operacyjne linii lotniczej. Przekazując informacje możemy polegać wyłącznie na informacjach przekazywanych nam przez przewoźnika. W przypadku, gdy w pobliżu nie ma pracownika obsługi naziemnej, każda ze służb znajdujących się w terminalu może poinformować pracowników o pasażerach potrzebujących pomocy.

Miejsca

Opinie (190) ponad 10 zablokowanych

  • Nocą na gdańskim lotnisku (2)

    bezdomni urządzili sobie noclegownie. Nie ma gdzie usiąść

    • 13 0

    • (1)

      Bo zlikwidowano komisariat,a straż miejska ma dosyć roboty z wypisywaniem mandatów kierowcom.

      • 2 0

      • Komisariat na Lotnisku!

        Zlikwidowali go ponad rok temu,w ramach oszczędności!!!!!!!!! To jedna wielka kpina! Teraz jak pasażer chce zgłosić kradziez np.Bagażu ,czy uzyskać jakąś inną informację to musi udać się na Komisariat na Osowę,gdzie i tak nic tam się nie załatwi bo panowie oficerowie siedzący na dyżurze mają wszystko w nosie i odsyłają petentów do miejsca swojego zamieszkania mówiąc że to nie ich rejon!!! Wiem to z własnego doświadczenia.Z tego co zdążyłem zauważyć to na każdym Lotnisku jest Policja ale Gdańsk Rębiechowo to jakieś jedno wielkie nieporozumienie!!!!!!!!!1

        • 2 0

  • Jeśli pracownik twierdzi ,że "procedury są przestrzegane" ,to nie ma najmniejszego powodu ,aby Mu nie wierzyć.

    • 5 3

  • Konfidenci

    OJEJU JEJU
    Stary Konfident musiał się poskarżyć

    • 3 0

  • Jakiś kretyn co miał dużo czasu wcześniej zadzwonił w nocy i zawiedziony.

    • 2 0

  • Trudno znaleźć? Już kiedyś o tym pisałem, że jest to jak spotkanie Yeti i ststaystycznie rzeczbiorąc po prostu CUD.

    • 0 0

  • i oczym wy marzycie w tej POLSCE ZERO ORGANIZACJI PLASKIE MOZGI (1)

    ERTYUI

    • 0 0

    • Polak sie odezwał, a ty skad? z Wysp?? hahaaha

      • 0 0

  • Mam kolesi w strazy granicznej i to normalni ludzie po cywilu!!!!!!!

    Ale jak sie da im choc troche wladzy to staja sie debilami. To ogolnie znane zjawisko psychologiczne.

    • 11 1

  • daj chłopu zegarek .......

    • 0 0

  • najbardziej opryskliwa na lotnisku jest STRAZ GRANICZNA na LOTNISKU W GDANSKU (3)

    młode "blondynki" i lovelasy w moro - SA NIEMILI CYNICZNI ! I DRWIĄCY i te zdejmowanie butów od ich humoru - wywaliłbym ich SZEFA na zbity pysk za to że pozwala na taką samowolkę - za to że SOBIE DRWIĄ Z PASAŻEROW i się nabijają z pasażerów - TO PRACA A NIE PODLIZYWANKI koleżankom

    • 12 4

    • (1)

      ostatnio taki jeden przeszukiwał mi bagaż podręczny. OK, coś im nie pasowało na prześwietlaczu, ale nie. Wywalił mi wszystko z kuferka. Myślicie, że sprawdzał coś podejrzanego? Wziął do ręki mój kalendarzyk z prywatnymi notatkami i adresami i zaczął kartka po kartce czytać nie powstrzymując się od drwiących komentarzy.
      Wyraźnie prowokował butnie do zadymy, bo gdyby to zrobił w innym miejscu bez obstawy swoich koleżków, to zostawił bym go nieprzytomnego z przetrąconym nosem, a tak nawet skargi na gnojka nie można złożyć bez problemów z ich strony.

      • 3 3

      • ale cham!!
        pewnie sie domyslam który to.. taki jest jeden który ma usmieszek zawsze jak musi skontrolować ładna kobietę..

        • 1 1

    • to wylej ministra który wymyślił takie przepisy bezpieczeństwa.... i nie tylko w Polsce są ściągane buty do kontroli bezpieczeństwa

      • 0 0

  • pracownik prezentujący"swoje muskuły"w wolnocłówce w BALTONIE na lotnisku w Gdańsku (4)

    na lotnisku w Gdańsku - niech Pan nie zapomina że jest Pan w pracy a nie na castingu typu podziwiaj mnie bo jest PIEKNY , Pan bardzo niemiły i to że ktoś komuś Panu wizualnie nie odpowiada nie musi Pan tego okazywać. Proponuję Panu jeszcze jeden kremik na twarz solarkę białe mokasyny bardziej obpcisłą bluzkę i tatuaż i wizytę w jakiejś różowej playboyskiej sopockiej dyskotece bo taki obraz Pan reprezentuje. Pan jest w pracy a my robiąc z musu niestety zakupy w tej klitce płacimy również na Pana pensję więc trochę szacunku dla nas Klientów - bo gra Pan macho ale tylko wizualnie , dialog z Panem jest żenadą i wręcz zniechęca do przyszłych zakupów a jak miewa Pan złe dni można się zwolnić w końcu.

    • 15 4

    • ten koleś u siebie na dzielnicy rozpowiada bajki jakie to on wałki robi na alkoholu i jaki to on jest ważny w wolnocłówce. Motłoch łyka każdy jego tekst i daje pełen szacun.
      To czego się spodziewasz po takim sprzedawcy?

      • 3 1

    • to fakt koleś jest mega nieuprzejmy

      a jak leci Oslo gdzie jest w tym małym sklepie miejsca dla 5 osób to jest wręcz chamski - przepraszamy że kupujemy panie mózgkule

      • 0 2

    • żenujacy jest ten pseudo paker

      wiocha

      • 0 2

    • ten koleś ma zawsze minę FOCH na maxa - niech się zwolni

      często latam ale robi mi sie nie dobrze jak go widze

      • 0 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane