- 1 Kto obawia się tramwaju przez Klonową? (284 opinie)
- 2 Jarmark: zobacz jego pierwszy dzień (105 opinii)
- 3 Długie Ogrody: ogłoszono konkurs na zmianę (291 opinii)
- 4 Trójmiejskie mola, których już nie ma (102 opinie)
- 5 Historia największej z gdańskich wysp (5 opinii)
- 6 Pozbieraliśmy śmieci, ale nie dorzucajcie (99 opinii)
Multikino poprawi system rezerwacji biletów
Dodatkowa opłata i problemy ze stroną internetową - to pretensje naszych czytelników w stosunku do nowego systemu sprzedaży online biletów do Multikina. - Już planujemy zmiany i ułatwienia - zapowiada dyrekcja sieci kin.
System w założeniu jest bardzo wygodny, ponieważ likwiduje kolejki i obowiązek wcześniejszego odbioru zamówionego biletu. Emocje naszych czytelników budzi jednak dodatkowa opłata za rezerwację online.
- Zastanawiam się, dlaczego trzeba za taką usługę dopłacać 50 groszy od każdego kupionego biletu. Jest to dla mnie kompletnie niezrozumiałe. Przecież dla kina to same oszczędności: mniejsze kolejki przy kasach, oszczędność papieru na bilety czy wreszcie brak problemu z pustymi rezerwacjami - pisze nasz czytelnik, pan Maciek.
Wątpliwości ma również pani Monika, której nowoczesny i wygodny system rezerwacji na początku bardzo się spodobał: - Po pierwszy zachwycie, spotkało mnie rozczarowanie, gdy okazało się, że muszę ponieść dodatkowy koszt. Być może nie byłoby tak duże, gdybym wcześniej została o tym uprzedzona.
Z kolei pan Łukasz jest zadowolony z dodatkowej opłaty. - Przynajmniej rezerwujący będą faktycznie przychodzić do kina. Do tej pory było tak, że pól sali było wolne, bo ludzie rezerwowali bilety, ale ich nie odbierali.
Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, kierownik ds. marketingu sieci Multikino odpowiada: - Sprzedaż biletów online związana jest z dodatkowymi opłatami, jakie ponosimy m.in. na koszt wysyłki smsa oraz prowizję związane z obsługą transakcji. Dlatego opłata pokrywa te koszty.
Niektórzy użytkownicy sygnalizują również problemy techniczne podczas rezerwacji i sprzedaży biletów: - Próbowałem dokonać rezerwacji na wieczorny seans. Skończyło się na tym, że po odbiór musiałem się pofatygować do kas spacerem jeszcze w południe. Problem polegał na tym, że system nie generował odpowiedzi na mojego maila w celu uzyskania danych do płatności.
Multikino przyznaje, że serwis wciąż jest w fazie testowej. - Słuchamy opinii naszych widzów i na tej podstawie wprowadzamy zmiany i udogodnienia - deklaruje Edyta Pawłowicz-Ziurkowska.
Wiadomo, że kino już planuje uruchomienie nowej strony internetowej wraz z poprawioną wersją serwisu sprzedaży, który ma być "szybki, łatwy w obsłudze i zapewniać bilety w atrakcyjnych cenach".
Miejsca
Opinie (90) ponad 10 zablokowanych
-
2011-02-16 15:49
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Zapomnieli dodać- artykuł sponsorowany.
Bardzo lubiłem chodzić do Silver Screen, ale odkąd MONOPOLISTA przejął to kino (przez pół roku ukrywając to) zacząłem chodzić do Krewetki.
Dobrze, że w Gdyni powstanie jeszcze Helios.
STOP MONOPOLISTOM!!!!- 22 1
-
2011-02-16 16:31
ostatni raz w kinie to ja bylem jak puszczali Krzyzakow
- 2 1
-
2011-02-16 16:31
(1)
nie odbierali biletów i co ? 30 min przed rozpoczęciem rezerwacja wygasa i koniec kłopotu...
- 13 1
-
2011-02-16 16:44
problem z tym, że w programie nic się nie działo...
to, ze rezerwacja wygasła niczym nie skutkowało, bo sprzedawca nadal miał zablokowaną możliwość sprzedaży tego miejsca...- 0 1
-
2011-02-16 16:32
zasługują bo w trójmieście nic się nie dzieje. ile razy można czytać o tej samej hali i o stadionie, że wbili jednego gwoździa dziś, a jutro że wbili drugiego gwoździa. W trójmiasto śpi, tak jak starówka w gdańsku i najlepiej trojmiasta nie budzić bo jest zadowolone swoim byciu najlepszym w Polsce. a jak jest ten kto jeździ poza trojmiasto to widzi.
- 4 0
-
2011-02-16 16:34
najlepsze sa polskie komedie, na ktore wali wiara w liczbie 700k, dno
a na oskarowe filmy pokroju ostatniego King's Speach raptem 80k. Gratuluje Polakom gustu, dziekuje, poogladam sobie w domku na plazmie z przyjaciolmi lub rodzinka
- 8 2
-
2011-02-16 16:39
Nie ma jak to iść do kina, bulić 25 zł i oglądać przez pierwsze 15 minut reklamy
Ludzie, są jeszcze inne kina niż te aj ti aj, bez popcornów, bez dziczy.
- 14 0
-
2011-02-16 16:54
kupiłam kiedyś kartę multikinomaniaka (1)
dałam się namówić na kupno karty multikino maniaka, ledwie uzbierałam na zestaw z popcornem i okazało się że punkty z karty zniknęły bo multikino zlikwidowało program lojalnościowy
a popcorn sporo podrożał nie wiem czemu zresztą aż tyle?? czy suche ziarno kukurydzy w kinie jest inne niż to z marketu?
Bez popcornu nie pójdę na seans bo to cała atrakcja jest właśnie ale te ceny są już przesadzone wielokrotnie.
dajcie jakieś zniżki na ten popcorn z napojem bo to jest trochę przesada żeby za jedno wyjście do kina w parze płacić stówę. Kilka lat temu na kino we dwoje z popcornem starczało 50zł!!!- 27 2
-
2011-02-17 07:52
Właśnie dlatego nie lubię chodzić do kina
Jedzie popcornem. Wkoło syf i dźwięk pochłanianego żarcia. Bleeee
- 1 0
-
2011-02-16 16:58
Multikino mowie STOP! tylko KREWETKA
za to co wprowadzili juz tam raczej poki co sie nie wybiore!Ciekawe jesli ktos nie ma konta internetowego to co wtedy?i tak i tak musi sie pojawic w kinie wczesniej niz seans!sadze ze ta zmiana i tak juz stracili sporo klientow, na pewno w Gdansku! bo trudno sie dziwic ze bedac jedynym kinem w Gdyni czy w Sopocie to ich sie bedzie tyczylo!
- 9 1
-
2011-02-16 17:39
ALE 7zł ZA C.COLE 0.5L W MULTIKINIE TO JEST SZOKKKKKKK (1)
wiadomo ze w biedronie jest po 2,39 na stacji po 4.5 ale 7 to jest taki wyzysk ze padaki dostaje jak to widze
- 22 1
-
2011-02-17 01:37
cole pije się na plaży, w kinie ogląda sie film
- 2 2
-
2011-02-16 17:49
Opinia wyróżniona
Opinia typowego frustrata (1)
wyglada mniej wiecej tak:
Ostatni raz to ja w kinie byłem na premierze filmu Chaplina.
A w ogole to te bilety za drogie i filmy to ja ściągam z netu.
A poza tym to temat zastepczy, zeby odwrócić uwagę od zbrodni rządu!- 3 11
-
2011-02-17 10:50
przecież obecnie pokazywane filmy to bzdury dla półgłówków i jeszcze ile trzeba zapłacić za wątpliwą przyjemność oglądania tego
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.