- 1 Kto obawia się tramwaju przez Klonową? (284 opinie)
- 2 Jarmark: zobacz jego pierwszy dzień (105 opinii)
- 3 Długie Ogrody: ogłoszono konkurs na zmianę (291 opinii)
- 4 Trójmiejskie mola, których już nie ma (102 opinie)
- 5 Historia największej z gdańskich wysp (5 opinii)
- 6 Pozbieraliśmy śmieci, ale nie dorzucajcie (99 opinii)
Multikino poprawi system rezerwacji biletów
Dodatkowa opłata i problemy ze stroną internetową - to pretensje naszych czytelników w stosunku do nowego systemu sprzedaży online biletów do Multikina. - Już planujemy zmiany i ułatwienia - zapowiada dyrekcja sieci kin.
System w założeniu jest bardzo wygodny, ponieważ likwiduje kolejki i obowiązek wcześniejszego odbioru zamówionego biletu. Emocje naszych czytelników budzi jednak dodatkowa opłata za rezerwację online.
- Zastanawiam się, dlaczego trzeba za taką usługę dopłacać 50 groszy od każdego kupionego biletu. Jest to dla mnie kompletnie niezrozumiałe. Przecież dla kina to same oszczędności: mniejsze kolejki przy kasach, oszczędność papieru na bilety czy wreszcie brak problemu z pustymi rezerwacjami - pisze nasz czytelnik, pan Maciek.
Wątpliwości ma również pani Monika, której nowoczesny i wygodny system rezerwacji na początku bardzo się spodobał: - Po pierwszy zachwycie, spotkało mnie rozczarowanie, gdy okazało się, że muszę ponieść dodatkowy koszt. Być może nie byłoby tak duże, gdybym wcześniej została o tym uprzedzona.
Z kolei pan Łukasz jest zadowolony z dodatkowej opłaty. - Przynajmniej rezerwujący będą faktycznie przychodzić do kina. Do tej pory było tak, że pól sali było wolne, bo ludzie rezerwowali bilety, ale ich nie odbierali.
Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, kierownik ds. marketingu sieci Multikino odpowiada: - Sprzedaż biletów online związana jest z dodatkowymi opłatami, jakie ponosimy m.in. na koszt wysyłki smsa oraz prowizję związane z obsługą transakcji. Dlatego opłata pokrywa te koszty.
Niektórzy użytkownicy sygnalizują również problemy techniczne podczas rezerwacji i sprzedaży biletów: - Próbowałem dokonać rezerwacji na wieczorny seans. Skończyło się na tym, że po odbiór musiałem się pofatygować do kas spacerem jeszcze w południe. Problem polegał na tym, że system nie generował odpowiedzi na mojego maila w celu uzyskania danych do płatności.
Multikino przyznaje, że serwis wciąż jest w fazie testowej. - Słuchamy opinii naszych widzów i na tej podstawie wprowadzamy zmiany i udogodnienia - deklaruje Edyta Pawłowicz-Ziurkowska.
Wiadomo, że kino już planuje uruchomienie nowej strony internetowej wraz z poprawioną wersją serwisu sprzedaży, który ma być "szybki, łatwy w obsłudze i zapewniać bilety w atrakcyjnych cenach".
Miejsca
Opinie (90) ponad 10 zablokowanych
-
2011-02-16 17:52
Tylko nie Multikino
Ja mam dość Multikina i ich monopolu w Gdyni i Sopocie, a do Gdańska nie chcę mi się jeździć. Idziesz na film to przez pól godziny puszczają reklamy, drożyzna jak cholera i jeszcze dodatkowe opłaty za kupno online, kpina z ludu.
- 12 2
-
2011-02-16 17:59
ogólnie pozytywnie, ale...
możliwość zakupu biletu przez Internet, bez stania w kolejkach - na plus
dodatkowa opłata i bzdurne tłumaczenie - na minus (przecież oszczędzają na obsłudze, drukowaniu biletów itp. itd.)
fakt, że smsem przychodzi wcale nie bilet, tylko link do jego pobrania (dodatkowe koszty pobrania go z Internetu przez komórkę) - na minus - brak wyjaśnienia, jak to w ogóle rozumieć, czy wystarczy pokazać ten sms, czy trzeba ściągnąć bilet z przysłanego linku.- 5 0
-
2011-02-16 18:14
to do Krewetki pójdą !
- 3 0
-
2011-02-16 18:34
SPOSÓB NA MULTIKINO ... (1)
... trzeba płacić kartą, wtedy oni płacą od transakcja około 2-2,5% to akurat wyjdzie że będa musieli oni płacić 50 gr, albo i więcej, to może zrozumieją żeby zdjąć chore opłaty za zakup przez internet.
- 5 0
-
2011-02-17 01:41
jak będą mieć wieksz koszty obsługi, to napewno ci obniżą opłatę
gdzie ty byłeś na ekspresowym kursie ekonomii ;)
- 0 0
-
2011-02-16 18:56
Problem się skończy jak sobie kupicie porządny telewizorek tak około 55"-60" (1)
i bedziecie mieli wywalone na to całe kino.
Nie lepiej to we własnym domu,nikt nie capi czosnkiem na fotelu obok,można sobie popić jakiś smaczny kąsek piwkiem,
a i filmy można dostać od znajomych premierowe :-)))- 7 3
-
2011-02-17 08:49
i gitara
- 0 0
-
2011-02-16 19:14
(1)
Troche poprzewracalo sie im w glowach z tymi oplatami za rezerwacje.Bilety sa drogie, a krzesla baaaaaardzo niewygodne.Mam nadzieje ze ludzie sie opamietaja i przestana finansowac te molochy.Gdyby frekfencja spadla to nie mieliby takich pomyslow.
- 8 0
-
2011-02-17 00:27
w multikinie akurat frekwencję robią mieszkańcy okolicznych wiosek
Powiat kartuski, wejherowski itp. Widać to głównie po rejestracjach wehikułów zaparkowanych w okolicach, "kulturze" na widowni i w kolejkach do kas.
Ja już dawno przestawiłem się na helios na Przymorzu - wprawdzie kilka km dalej ale paliwo zwraca mi się niższą ceną biletu (2,50/os). Plus parking darmowy, lepszy popcorn, no i co najważniejsze - nie daję zarobić propagandzistom z T(usk) V(ision) N(etwork).- 1 0
-
2011-02-16 19:55
Kto wymysla te ceny w tym molochu ???!!!
cola 0.5 7 zl cena malebo piwa tez z kosmosu i teraz co jeszcze mam dolacac za rezerwacje ????????????
Jednego widza to juz multikino stracilo ja juz tam wiecej nie pojde a ostatni raz bylem na Polskim filmie och karol 2.- 6 0
-
2011-02-16 20:27
dodatkowa opłata
dodatkowa opłata za dodatkową usługę - skąpstwo kina z uzasadnieniem coś za coś. A przecież kupować można inne usługi przy wykorzystaniu internetu np. bilety komunikacji miejskiej i więcej niż podstawowa cena się nie płaci!
- 2 0
-
2011-02-16 21:20
takie to proste
Niech multikino zastosuje się do konkurencji.
W krewetce zarezerwowane bilety i nie odebrane; automatycznie są kasowane przez system co umożliwia ponowną sprzedaż biletów na wybrany seans następnemu kinomaniakowi- 3 0
-
2011-02-16 21:51
bilety (1)
Najbardziej z kin lubię/lubiłam Multikino. Wczoraj byłam w Multikinie i się zdziwiłam, że bilet kosztuje 19 zł, a jeszcze nie tak dawno kosztował 18 zł. Może to tylko złotówka, ale jeśli pomnożyć ją przez ilość osób...Zastanawiam się nad "zdradą" Multikina na rzecz kina w Alfie z tanimi wtorkami za 13 zł i zielonymi czwartkami za 14. I tu już różnica w cenie biletu jest znaczna. A do tego na stonie Multikina jest informacja, że bilety są w cenie 18 zł.
- 4 0
-
2011-02-17 00:46
nie ma się co zastanawiać
należy ich OLAĆ CIEPŁYM MOCZEM, podobnie, jak oni olewają swoich klientów praktycznie od pierwszych dni po przejęciu marki SilverScreen. Kiedyś to było kino na poziomie, teraz jest chamskie wyciąganie kasy. Weźmy choćby opłatę za parking - normalnie i uczciwie (w porównaniu do lat ubiegłych, sprzed płatnej strefy parkowania) byłoby nie egzekwować opłaty od osób, które posiadają bilet kinowy wykorzystany w danym dniu. Ale nie! Geszefciarze wprowadzili dużo wyższą stawkę niż parkingi miejskie, która rzekomo miała być niższa "dla klientów kina". Jedyna informacja jaką można znaleźć to ta, że z biletem parking jest tańszy. Logiczne byłoby wymagać kwitu przy poborze opłaty przy wyjeździe. A jak jest w praktyce? Kwit parkingowy trzeba "odbić" na piętrze przy kasie kina. Skąd, do ciężkiej cholery, ludzie mają o tym wiedzieć? A już nie daj Boże obcokrajowcy, dla których jesteśmy przecież tacy otwarci... I komu będzie chciało się wracać praktycznie przez cały parking i całe Gemini i ponownie stać w kolejce, przekraczająć w tym czasie kolejną jednostkę taryfikacyjną...? Od blisko 2 lat jestem klientem Heliosa w Alfie - naprawdę POLECAM, tam po historiach z burackiego multikina można przypomnieć sobie jak wygląda w prawdziwym Kinie.
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.