- 1 Rowerzyści: nie dzwońcie na pieszych (271 opinii)
- 2 Dostał 5 mandatów naraz (71 opinii)
- 3 Były senator PiS trafił do więzienia (329 opinii)
- 4 Dworzec PKS w Gdańsku: co dalej? (208 opinii)
- 5 Winda, która wygląda jak kapliczka (52 opinie)
- 6 Kontrola CBA w Urzędzie Miasta Gdyni (243 opinie)
Multikino poprawi system rezerwacji biletów
Dodatkowa opłata i problemy ze stroną internetową - to pretensje naszych czytelników w stosunku do nowego systemu sprzedaży online biletów do Multikina. - Już planujemy zmiany i ułatwienia - zapowiada dyrekcja sieci kin.
System w założeniu jest bardzo wygodny, ponieważ likwiduje kolejki i obowiązek wcześniejszego odbioru zamówionego biletu. Emocje naszych czytelników budzi jednak dodatkowa opłata za rezerwację online.
- Zastanawiam się, dlaczego trzeba za taką usługę dopłacać 50 groszy od każdego kupionego biletu. Jest to dla mnie kompletnie niezrozumiałe. Przecież dla kina to same oszczędności: mniejsze kolejki przy kasach, oszczędność papieru na bilety czy wreszcie brak problemu z pustymi rezerwacjami - pisze nasz czytelnik, pan Maciek.
Wątpliwości ma również pani Monika, której nowoczesny i wygodny system rezerwacji na początku bardzo się spodobał: - Po pierwszy zachwycie, spotkało mnie rozczarowanie, gdy okazało się, że muszę ponieść dodatkowy koszt. Być może nie byłoby tak duże, gdybym wcześniej została o tym uprzedzona.
Z kolei pan Łukasz jest zadowolony z dodatkowej opłaty. - Przynajmniej rezerwujący będą faktycznie przychodzić do kina. Do tej pory było tak, że pól sali było wolne, bo ludzie rezerwowali bilety, ale ich nie odbierali.
Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, kierownik ds. marketingu sieci Multikino odpowiada: - Sprzedaż biletów online związana jest z dodatkowymi opłatami, jakie ponosimy m.in. na koszt wysyłki smsa oraz prowizję związane z obsługą transakcji. Dlatego opłata pokrywa te koszty.
Niektórzy użytkownicy sygnalizują również problemy techniczne podczas rezerwacji i sprzedaży biletów: - Próbowałem dokonać rezerwacji na wieczorny seans. Skończyło się na tym, że po odbiór musiałem się pofatygować do kas spacerem jeszcze w południe. Problem polegał na tym, że system nie generował odpowiedzi na mojego maila w celu uzyskania danych do płatności.
Multikino przyznaje, że serwis wciąż jest w fazie testowej. - Słuchamy opinii naszych widzów i na tej podstawie wprowadzamy zmiany i udogodnienia - deklaruje Edyta Pawłowicz-Ziurkowska.
Wiadomo, że kino już planuje uruchomienie nowej strony internetowej wraz z poprawioną wersją serwisu sprzedaży, który ma być "szybki, łatwy w obsłudze i zapewniać bilety w atrakcyjnych cenach".
Miejsca
Opinie (90) ponad 10 zablokowanych
-
2011-02-16 22:21
MAM BILET ALE WEJSC SIE NIE DA
KUPILEM ZAPLACILEM DODATKOWO 50 GR, I STALEM PRZED WJSCIEJ WRAZ WIEKSZA GRUPA OSOB Z BILETAMI KUPIONYMI ON-LINE. CZYTNIK DO BILETÓW NIE DZIAŁAŁ, KOLEJNY ZRESZTĄ TEŻ. BILETERKA TYLKO STWIERDZIŁA, ŻE CIĄGLE MAJĄ PROBLEM. ALE SYSTEM FAJNY, JA BEDZIE DZIAŁAŁ POPRAWNIE.
- 2 0
-
2011-02-16 22:27
bojkotować chciwców. Jakby inne rzeczy nie drożały.
Aż sie chce do teatru iść, a tak na przekór.
- 1 0
-
2011-02-16 22:30
Multikino niczego nie poprawi
bo jak jutro dotrze do Ziemi eksplozja słoneczna to już nie będzie czego poprawiać.
- 2 0
-
2011-02-16 22:49
Krewetka lepsza
system działa i nie ma dodatkowych opłat wg mnie szef marketingu Multikina powinien wylecieć. Dodatkowe opłaty bo smsa wyślą no proszę was, a to że nie trzeba drukować biletów klientom to nie jest oszczędność??
- 3 0
-
2011-02-16 23:23
Skorzystałem.
I jestem bardzo zadowolony. Nie musiałem czekać przy kasie, od razu do wejścia. Fakt - kupić udało mi się dopiero za trzecim podejściem, ale i tak zarąbista sprawa.
- 0 1
-
2011-02-16 23:55
masakra
proszę was ludzie, tyle afery o 50 groszy.... jak nie chcecie to nie kupujcie w tym systemie... ja osobiście uważam, że jest to o wiele wygodniejsze, nie muszę stać w kolejce po bilet, wszystko załatwiam od ręki w domu. wcześniej był jeden wielki bezsens, przychodziło się do kina, nie było wolnych miejsc (bo były zarezerwowane), a później okazywało się, że pół sali jest puste, bo osoby mające rezerwację ją olały.. teraz przynajmniej nie ma takiego problemy, jak ktoś chce zarezerwować bilet to płaci od razu i po sprawie
- 0 4
-
2011-02-16 23:57
AFERA KOPERKOWA
50 gr oplata kosztuje, afera koperkowa, codziennie na kilka seansow chodzicie ludziska ze Was to tak boli ?
- 0 3
-
2011-02-17 03:25
To dobrze...
Bo nigdy nie działało...
- 0 0
-
2011-02-17 05:21
system informacji
powinien sie poprawic.kiedyś w dawnych latach kupowałam bilet wchodziłam i gotowe bo leciał jeden film, po latach wybrałam sie do pewnego kina pytam panią o "to i śmo" a ona była tak niegrzeczna że odechciało mi sie kina na długi napewno czas
- 0 0
-
2011-02-17 07:25
Duże oszczędności
Dzięki systemowi internetowemu kino może ponieść bardzo duże oszczędności. Po pierwsze zwiększenie liczby osób o 99% którzy rezerwują bilety. Po drugie jeśli spora część osób będzie rezerwowała bilety przez internet mogą spokojnie 1-2 osoby zatrudniać mniej.
Powiedźmy że wynagrodzenie w multikinie dla danej osoby wynosi 1200zł nie wliczam innych opłat jakie kino ponosi za zatrudnienie osoby na rzecz państwa.
To wychodzi 1200 zł podzielone przez 0,5 grosza wychodzi miesięcznie 2,4 tys osób którzy nie powinni płacić za prowizje przy dwóch osobach nie zatrudnionych liczba dochodzi do prawie 5 tys osób. A podkreślam że to są wyliczenia bardzo zaniżone bo co najmniej 30-50% pracodawca ponosi inne koszty za zatrudnianie pracownika.- 2 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.