- 1 Kto obawia się tramwaju przez Klonową? (281 opinii)
- 2 Jarmark: zobacz jego pierwszy dzień (102 opinie)
- 3 Długie Ogrody: ogłoszono konkurs na zmianę (291 opinii)
- 4 Trójmiejskie mola, których już nie ma (101 opinii)
- 5 Historia największej z gdańskich wysp (3 opinie)
- 6 Pozbieraliśmy śmieci, ale nie dorzucajcie (99 opinii)
Multikino poprawi system rezerwacji biletów
Dodatkowa opłata i problemy ze stroną internetową - to pretensje naszych czytelników w stosunku do nowego systemu sprzedaży online biletów do Multikina. - Już planujemy zmiany i ułatwienia - zapowiada dyrekcja sieci kin.
System w założeniu jest bardzo wygodny, ponieważ likwiduje kolejki i obowiązek wcześniejszego odbioru zamówionego biletu. Emocje naszych czytelników budzi jednak dodatkowa opłata za rezerwację online.
- Zastanawiam się, dlaczego trzeba za taką usługę dopłacać 50 groszy od każdego kupionego biletu. Jest to dla mnie kompletnie niezrozumiałe. Przecież dla kina to same oszczędności: mniejsze kolejki przy kasach, oszczędność papieru na bilety czy wreszcie brak problemu z pustymi rezerwacjami - pisze nasz czytelnik, pan Maciek.
Wątpliwości ma również pani Monika, której nowoczesny i wygodny system rezerwacji na początku bardzo się spodobał: - Po pierwszy zachwycie, spotkało mnie rozczarowanie, gdy okazało się, że muszę ponieść dodatkowy koszt. Być może nie byłoby tak duże, gdybym wcześniej została o tym uprzedzona.
Z kolei pan Łukasz jest zadowolony z dodatkowej opłaty. - Przynajmniej rezerwujący będą faktycznie przychodzić do kina. Do tej pory było tak, że pól sali było wolne, bo ludzie rezerwowali bilety, ale ich nie odbierali.
Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, kierownik ds. marketingu sieci Multikino odpowiada: - Sprzedaż biletów online związana jest z dodatkowymi opłatami, jakie ponosimy m.in. na koszt wysyłki smsa oraz prowizję związane z obsługą transakcji. Dlatego opłata pokrywa te koszty.
Niektórzy użytkownicy sygnalizują również problemy techniczne podczas rezerwacji i sprzedaży biletów: - Próbowałem dokonać rezerwacji na wieczorny seans. Skończyło się na tym, że po odbiór musiałem się pofatygować do kas spacerem jeszcze w południe. Problem polegał na tym, że system nie generował odpowiedzi na mojego maila w celu uzyskania danych do płatności.
Multikino przyznaje, że serwis wciąż jest w fazie testowej. - Słuchamy opinii naszych widzów i na tej podstawie wprowadzamy zmiany i udogodnienia - deklaruje Edyta Pawłowicz-Ziurkowska.
Wiadomo, że kino już planuje uruchomienie nowej strony internetowej wraz z poprawioną wersją serwisu sprzedaży, który ma być "szybki, łatwy w obsłudze i zapewniać bilety w atrakcyjnych cenach".
Miejsca
Opinie (90) ponad 10 zablokowanych
-
2011-02-17 13:15
głupi pomysł
Zmuszają ludzi żeby zakładali sobie konto w banku.Ja wole gotówkę!!!
- 1 1
-
2011-02-17 14:00
ja wybieram Helios w alfie, albo krewetke i po kłopocie
- 1 0
-
2011-02-17 14:45
i tak
tam nie pójde
- 0 0
-
2011-02-24 13:08
Złodzieje!!!!!!
Pobierają opłatę za nic! Jakby bilety nie były wystarczająco wysokie, dodatkowo nie każdy bank realizuje przelewy w 15 minut, a po 15 minutach miejsca uciekają i potem szukaj wiatru w polu, gdzieś przy ścianie pod samym ekranem! Żenada! Ja chce Silver Screena, nigdy nie miałam problemów z rezerwacją czy nakładaniem się biletów.- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.