• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Multikino poprawi system rezerwacji biletów

Łukasz Stafiej
16 lutego 2011 (artykuł sprzed 13 lat) 
Dyrekcja Multikina zapowiedziała uruchomienie nowej strony internetowej z poprawioną wersją serwisu sprzedaży, który ma być "szybki, łatwy w obsłudze i zapewniać bilety w atrakcyjnych cenach". Dyrekcja Multikina zapowiedziała uruchomienie nowej strony internetowej z poprawioną wersją serwisu sprzedaży, który ma być "szybki, łatwy w obsłudze i zapewniać bilety w atrakcyjnych cenach".

Dodatkowa opłata i problemy ze stroną internetową - to pretensje naszych czytelników w stosunku do nowego systemu sprzedaży online biletów do Multikina. - Już planujemy zmiany i ułatwienia - zapowiada dyrekcja sieci kin.



Co myślisz o dodatkowej opłacie za zakup biletu do kina przez Internet?

Przypomnijmy, że niedawno sieć Multikino zaczęła pobierać opłaty za rezerwację biletów przez Internet. Obecnie widz po wybraniu rodzaju biletu i miejsca na sali kinowej zostaje przeniesiony do serwisu przelewowego wybranego banku, gdzie w ciągu kwadransa musi dokonać opłaty. Potwierdzenie zakupu otrzymuje mailowo i smsem.

System w założeniu jest bardzo wygodny, ponieważ likwiduje kolejki i obowiązek wcześniejszego odbioru zamówionego biletu. Emocje naszych czytelników budzi jednak dodatkowa opłata za rezerwację online.

- Zastanawiam się, dlaczego trzeba za taką usługę dopłacać 50 groszy od każdego kupionego biletu. Jest to dla mnie kompletnie niezrozumiałe. Przecież dla kina to same oszczędności: mniejsze kolejki przy kasach, oszczędność papieru na bilety czy wreszcie brak problemu z pustymi rezerwacjami - pisze nasz czytelnik, pan Maciek.

Wątpliwości ma również pani Monika, której nowoczesny i wygodny system rezerwacji na początku bardzo się spodobał: - Po pierwszy zachwycie, spotkało mnie rozczarowanie, gdy okazało się, że muszę ponieść dodatkowy koszt. Być może nie byłoby tak duże, gdybym wcześniej została o tym uprzedzona.

Z kolei pan Łukasz jest zadowolony z dodatkowej opłaty. - Przynajmniej rezerwujący będą faktycznie przychodzić do kina. Do tej pory było tak, że pól sali było wolne, bo ludzie rezerwowali bilety, ale ich nie odbierali.

Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, kierownik ds. marketingu sieci Multikino odpowiada: - Sprzedaż biletów online związana jest z dodatkowymi opłatami, jakie ponosimy m.in. na koszt wysyłki smsa oraz prowizję związane z obsługą transakcji. Dlatego opłata pokrywa te koszty.

Niektórzy użytkownicy sygnalizują również problemy techniczne podczas rezerwacji i sprzedaży biletów: - Próbowałem dokonać rezerwacji na wieczorny seans. Skończyło się na tym, że po odbiór musiałem się pofatygować do kas spacerem jeszcze w południe. Problem polegał na tym, że system nie generował odpowiedzi na mojego maila w celu uzyskania danych do płatności.

Multikino przyznaje, że serwis wciąż jest w fazie testowej. - Słuchamy opinii naszych widzów i na tej podstawie wprowadzamy zmiany i udogodnienia - deklaruje Edyta Pawłowicz-Ziurkowska.

Wiadomo, że kino już planuje uruchomienie nowej strony internetowej wraz z poprawioną wersją serwisu sprzedaży, który ma być "szybki, łatwy w obsłudze i zapewniać bilety w atrakcyjnych cenach".

Wybierasz się do kina? Zajrzyj najpierw do serwisu Kino w Trójmieście.

Miejsca

Opinie (90) ponad 10 zablokowanych

  • głupi pomysł

    Zmuszają ludzi żeby zakładali sobie konto w banku.Ja wole gotówkę!!!

    • 1 1

  • ja wybieram Helios w alfie, albo krewetke i po kłopocie

    • 1 0

  • i tak

    tam nie pójde

    • 0 0

  • Złodzieje!!!!!!
    Pobierają opłatę za nic! Jakby bilety nie były wystarczająco wysokie, dodatkowo nie każdy bank realizuje przelewy w 15 minut, a po 15 minutach miejsca uciekają i potem szukaj wiatru w polu, gdzieś przy ścianie pod samym ekranem! Żenada! Ja chce Silver Screena, nigdy nie miałam problemów z rezerwacją czy nakładaniem się biletów.

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane