- 1 Kto obawia się tramwaju przez Klonową? (281 opinii)
- 2 Jarmark: zobacz jego pierwszy dzień (103 opinie)
- 3 Długie Ogrody: ogłoszono konkurs na zmianę (291 opinii)
- 4 Trójmiejskie mola, których już nie ma (101 opinii)
- 5 Historia największej z gdańskich wysp (4 opinie)
- 6 Pozbieraliśmy śmieci, ale nie dorzucajcie (99 opinii)
Multikino poprawi system rezerwacji biletów
Dodatkowa opłata i problemy ze stroną internetową - to pretensje naszych czytelników w stosunku do nowego systemu sprzedaży online biletów do Multikina. - Już planujemy zmiany i ułatwienia - zapowiada dyrekcja sieci kin.
System w założeniu jest bardzo wygodny, ponieważ likwiduje kolejki i obowiązek wcześniejszego odbioru zamówionego biletu. Emocje naszych czytelników budzi jednak dodatkowa opłata za rezerwację online.
- Zastanawiam się, dlaczego trzeba za taką usługę dopłacać 50 groszy od każdego kupionego biletu. Jest to dla mnie kompletnie niezrozumiałe. Przecież dla kina to same oszczędności: mniejsze kolejki przy kasach, oszczędność papieru na bilety czy wreszcie brak problemu z pustymi rezerwacjami - pisze nasz czytelnik, pan Maciek.
Wątpliwości ma również pani Monika, której nowoczesny i wygodny system rezerwacji na początku bardzo się spodobał: - Po pierwszy zachwycie, spotkało mnie rozczarowanie, gdy okazało się, że muszę ponieść dodatkowy koszt. Być może nie byłoby tak duże, gdybym wcześniej została o tym uprzedzona.
Z kolei pan Łukasz jest zadowolony z dodatkowej opłaty. - Przynajmniej rezerwujący będą faktycznie przychodzić do kina. Do tej pory było tak, że pól sali było wolne, bo ludzie rezerwowali bilety, ale ich nie odbierali.
Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, kierownik ds. marketingu sieci Multikino odpowiada: - Sprzedaż biletów online związana jest z dodatkowymi opłatami, jakie ponosimy m.in. na koszt wysyłki smsa oraz prowizję związane z obsługą transakcji. Dlatego opłata pokrywa te koszty.
Niektórzy użytkownicy sygnalizują również problemy techniczne podczas rezerwacji i sprzedaży biletów: - Próbowałem dokonać rezerwacji na wieczorny seans. Skończyło się na tym, że po odbiór musiałem się pofatygować do kas spacerem jeszcze w południe. Problem polegał na tym, że system nie generował odpowiedzi na mojego maila w celu uzyskania danych do płatności.
Multikino przyznaje, że serwis wciąż jest w fazie testowej. - Słuchamy opinii naszych widzów i na tej podstawie wprowadzamy zmiany i udogodnienia - deklaruje Edyta Pawłowicz-Ziurkowska.
Wiadomo, że kino już planuje uruchomienie nowej strony internetowej wraz z poprawioną wersją serwisu sprzedaży, który ma być "szybki, łatwy w obsłudze i zapewniać bilety w atrakcyjnych cenach".
Miejsca
Opinie (90) ponad 10 zablokowanych
-
2011-02-17 08:01
Znowu drożej
Kino powinni być miejscem tanim, zachęcającym do spędzenia w nim czasu. Nie tylko film i do domu, ale coś zjeść i wypić. Jeżeli byłyby seanse tańsze to kinolubiacy wydawaliby pieniądze na pozostałe przyjemności. A teraz 50 zł na dwoje i do domku,
- 0 0
-
2011-02-17 08:09
Tak, wszystko fajnie tylko że ja do kina chodzę za otrzymane w pracy vouchery Multikina. W takim razie skoro już zapłaciłem wcześniej za bilet, dlaczego nie mogę go zarezerwować online?
- 2 0
-
2011-02-17 08:59
vouchery (1)
A dla mnie to nie jest ciekawe rozwiązanie, bo nie uwzględnia tzw. voucherów. Nie mam żadnej możliwości zarezerwowania sobie fajnego miejsca bez kupna biletów. A biletów nie chcę kupować, bo mam vouchery. Więc niestety muszę się fatygować do kina.
Beznadzieja!!!!- 1 0
-
2011-02-17 09:42
vouchery
dokładnie, mając vouchery i chcac byc pewnym miejsc trzeba sie osobiscie pofatygowac do kina bo nie ma nawet rezerwacji telefonicznej. Szkoda ze w Gdyni jest tylko jedno kino- pora odwiedzac Gdańsk
- 0 0
-
2011-02-17 09:18
Uwielbiałem SilverScreen
Multikino?
Cholernie drogie bilety.
Cholernie drogie napoje.
Płatny parking dla klientów kina.
Pseudo 3D.
Żałosny repertuar w porównaniu do SilverScreen.
Na trojmiasto.pl można poczytać opinie na temat Multikina - jakieś 95% jest negatywne. To mówi samo za siebie.
P.S.
W Gdyni całkowity monopol.- 3 0
-
2011-02-17 09:38
MULTIKONO
Bilety mają cenę wysokogórską, brak kart stałego klienta np.zniżek urodzinowych tańszych biletów rodzinnych dla dzieci ,zero promocji .marketing powinien pomyśleć brak biletów z sieci orange Multikino takie ppromocje omija szerokim łukiem dlatego traci klientów.
- 3 0
-
2011-02-17 09:58
Jeszcze jedno.
Multikino to kłamcy. dowód? zaraz po zlikwidowaniu programu lojalnościowego SilverScreen miał powstać nowy. "Już niedługo". Chyba ponad 2 lata już minęły i cisza.
- 3 0
-
2011-02-17 10:20
chodzę tylko na filmy
do kin studyjnych, dobry film wart jest nawet specjalnego przyjazdu z Gdyni do Gdańska...
- 1 0
-
2011-02-17 10:24
no tak.
w Polsce grupa iti traci, oglądalność tvn spada, więc potrzebna jest bezpłatna reklama na portalach lokalnych, jak to firma wychodzi na przeciw oczekiwaniom klienta.
achh. Walterowie muszą przecież z czegoś żyć.- 1 0
-
2011-02-17 11:15
Multikino podpadło mi jednym... (1)
zlikwidowali karty stałego klienta, nie informując o tym, punkty zbierane przez lata przepadły. po to się bierze dane kontaktowe od stałych klientów, aby się z nimi kontaktować i informować ich, prawda?
- 5 0
-
2011-12-06 18:17
przeciez punkty byly na rok
i po roku kasowane, i tez się o tym dowiedziałam przypadkiem i rezygnacja następila z multikina
- 0 0
-
2011-02-17 12:23
Gdynia
OTO SKUTKI MONOPOLU!
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.