• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Multikino poprawi system rezerwacji biletów

Łukasz Stafiej
16 lutego 2011 (artykuł sprzed 13 lat) 
Dyrekcja Multikina zapowiedziała uruchomienie nowej strony internetowej z poprawioną wersją serwisu sprzedaży, który ma być "szybki, łatwy w obsłudze i zapewniać bilety w atrakcyjnych cenach". Dyrekcja Multikina zapowiedziała uruchomienie nowej strony internetowej z poprawioną wersją serwisu sprzedaży, który ma być "szybki, łatwy w obsłudze i zapewniać bilety w atrakcyjnych cenach".

Dodatkowa opłata i problemy ze stroną internetową - to pretensje naszych czytelników w stosunku do nowego systemu sprzedaży online biletów do Multikina. - Już planujemy zmiany i ułatwienia - zapowiada dyrekcja sieci kin.



Co myślisz o dodatkowej opłacie za zakup biletu do kina przez Internet?

Przypomnijmy, że niedawno sieć Multikino zaczęła pobierać opłaty za rezerwację biletów przez Internet. Obecnie widz po wybraniu rodzaju biletu i miejsca na sali kinowej zostaje przeniesiony do serwisu przelewowego wybranego banku, gdzie w ciągu kwadransa musi dokonać opłaty. Potwierdzenie zakupu otrzymuje mailowo i smsem.

System w założeniu jest bardzo wygodny, ponieważ likwiduje kolejki i obowiązek wcześniejszego odbioru zamówionego biletu. Emocje naszych czytelników budzi jednak dodatkowa opłata za rezerwację online.

- Zastanawiam się, dlaczego trzeba za taką usługę dopłacać 50 groszy od każdego kupionego biletu. Jest to dla mnie kompletnie niezrozumiałe. Przecież dla kina to same oszczędności: mniejsze kolejki przy kasach, oszczędność papieru na bilety czy wreszcie brak problemu z pustymi rezerwacjami - pisze nasz czytelnik, pan Maciek.

Wątpliwości ma również pani Monika, której nowoczesny i wygodny system rezerwacji na początku bardzo się spodobał: - Po pierwszy zachwycie, spotkało mnie rozczarowanie, gdy okazało się, że muszę ponieść dodatkowy koszt. Być może nie byłoby tak duże, gdybym wcześniej została o tym uprzedzona.

Z kolei pan Łukasz jest zadowolony z dodatkowej opłaty. - Przynajmniej rezerwujący będą faktycznie przychodzić do kina. Do tej pory było tak, że pól sali było wolne, bo ludzie rezerwowali bilety, ale ich nie odbierali.

Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, kierownik ds. marketingu sieci Multikino odpowiada: - Sprzedaż biletów online związana jest z dodatkowymi opłatami, jakie ponosimy m.in. na koszt wysyłki smsa oraz prowizję związane z obsługą transakcji. Dlatego opłata pokrywa te koszty.

Niektórzy użytkownicy sygnalizują również problemy techniczne podczas rezerwacji i sprzedaży biletów: - Próbowałem dokonać rezerwacji na wieczorny seans. Skończyło się na tym, że po odbiór musiałem się pofatygować do kas spacerem jeszcze w południe. Problem polegał na tym, że system nie generował odpowiedzi na mojego maila w celu uzyskania danych do płatności.

Multikino przyznaje, że serwis wciąż jest w fazie testowej. - Słuchamy opinii naszych widzów i na tej podstawie wprowadzamy zmiany i udogodnienia - deklaruje Edyta Pawłowicz-Ziurkowska.

Wiadomo, że kino już planuje uruchomienie nowej strony internetowej wraz z poprawioną wersją serwisu sprzedaży, który ma być "szybki, łatwy w obsłudze i zapewniać bilety w atrakcyjnych cenach".

Wybierasz się do kina? Zajrzyj najpierw do serwisu Kino w Trójmieście.

Miejsca

Opinie (90) ponad 10 zablokowanych

  • Znowu drożej

    Kino powinni być miejscem tanim, zachęcającym do spędzenia w nim czasu. Nie tylko film i do domu, ale coś zjeść i wypić. Jeżeli byłyby seanse tańsze to kinolubiacy wydawaliby pieniądze na pozostałe przyjemności. A teraz 50 zł na dwoje i do domku,

    • 0 0

  • Tak, wszystko fajnie tylko że ja do kina chodzę za otrzymane w pracy vouchery Multikina. W takim razie skoro już zapłaciłem wcześniej za bilet, dlaczego nie mogę go zarezerwować online?

    • 2 0

  • vouchery (1)

    A dla mnie to nie jest ciekawe rozwiązanie, bo nie uwzględnia tzw. voucherów. Nie mam żadnej możliwości zarezerwowania sobie fajnego miejsca bez kupna biletów. A biletów nie chcę kupować, bo mam vouchery. Więc niestety muszę się fatygować do kina.

    Beznadzieja!!!!

    • 1 0

    • vouchery

      dokładnie, mając vouchery i chcac byc pewnym miejsc trzeba sie osobiscie pofatygowac do kina bo nie ma nawet rezerwacji telefonicznej. Szkoda ze w Gdyni jest tylko jedno kino- pora odwiedzac Gdańsk

      • 0 0

  • Uwielbiałem SilverScreen

    Multikino?

    Cholernie drogie bilety.
    Cholernie drogie napoje.
    Płatny parking dla klientów kina.
    Pseudo 3D.
    Żałosny repertuar w porównaniu do SilverScreen.

    Na trojmiasto.pl można poczytać opinie na temat Multikina - jakieś 95% jest negatywne. To mówi samo za siebie.

    P.S.

    W Gdyni całkowity monopol.

    • 3 0

  • MULTIKONO

    Bilety mają cenę wysokogórską, brak kart stałego klienta np.zniżek urodzinowych tańszych biletów rodzinnych dla dzieci ,zero promocji .marketing powinien pomyśleć brak biletów z sieci orange Multikino takie ppromocje omija szerokim łukiem dlatego traci klientów.

    • 3 0

  • Jeszcze jedno.

    Multikino to kłamcy. dowód? zaraz po zlikwidowaniu programu lojalnościowego SilverScreen miał powstać nowy. "Już niedługo". Chyba ponad 2 lata już minęły i cisza.

    • 3 0

  • chodzę tylko na filmy

    do kin studyjnych, dobry film wart jest nawet specjalnego przyjazdu z Gdyni do Gdańska...

    • 1 0

  • no tak.
    w Polsce grupa iti traci, oglądalność tvn spada, więc potrzebna jest bezpłatna reklama na portalach lokalnych, jak to firma wychodzi na przeciw oczekiwaniom klienta.
    achh. Walterowie muszą przecież z czegoś żyć.

    • 1 0

  • Multikino podpadło mi jednym... (1)

    zlikwidowali karty stałego klienta, nie informując o tym, punkty zbierane przez lata przepadły. po to się bierze dane kontaktowe od stałych klientów, aby się z nimi kontaktować i informować ich, prawda?

    • 5 0

    • przeciez punkty byly na rok

      i po roku kasowane, i tez się o tym dowiedziałam przypadkiem i rezygnacja następila z multikina

      • 0 0

  • Gdynia

    OTO SKUTKI MONOPOLU!

    • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane