- 1 Będzie pył, nie będzie premii? (177 opinii)
- 2 Okradała drogerie, zmieniając peruki (42 opinie)
- 3 Podwyżka cen wody i ścieków w Gdyni (249 opinii)
- 4 Znamy przyczynę wypadku na Wielkopolskiej (333 opinie)
- 5 Chciał być uczciwy, ale z naturą nie wygrasz (82 opinie)
- 6 Podwodne progi w Orłowie uchronią klif? (74 opinie)
Nagi rolnik w beli siana promuje Gdańsk
Oto co robi rolnik, gdy dopadnie go fala GDN...
Filmiki z nagim rolnikiem zapakowanym w belę siana, latającym kierowcą autobusu i gospodynią domową wystrzeliwaną nad Stocznią Gdańską to wstęp do najnowszej akcji promocyjnej Gdańska. Efekt? Dwa miliony odsłon w Internecie i zagwozdka dla oglądających - czym są tajemnicze "fale GDN"?
Na krążących po sieci stylizowanych na amatorskie filmach możemy zobaczyć kilka przykładów hmmm... nietypowych zachowań. Rolnik zrzuca ubranie i wskakuje do snopowiązałki, kierowca autobusu zatrzymuje się na pasie startowym na Zaspie, wkłada skrzydła motyla i odlatuje, a zwykła dziewczyna wieszająca pranie wystrzeliwuje się w kierunku stoczni. Skąd te pomysły?
- Kampania jest niekonwencjonalna, bo ma trafiać przede wszystkim do młodych ludzi. Dlatego postawiliśmy na Internet i pozornie amatorskie, śmieszne filmiki, które internauci między sobą rozsyłają - mówi Adamska.
Efekty? Urzędnicy szacują, że filmy w sieci zobaczyło już blisko 2 mln. Oprócz tego na ulicach kilku największych miast można było zobaczyć pojazdy fikcyjnego Instytutu Rezonansu i Interferencji, jeżdżący którymi naukowcy w białych kombinezonach i antenach w ręku badali stężenie fal GDN. Największe odnotowano oczywiście w mieście nad Motławą.
Filmiki i paranaukowe happeningi to wstęp do nowej kampanii promocyjnej miasta prowadzonej pod hasłem "Gdańsk. Dotknij wolności", w ramach której na właśnie uruchomionej stronie www.dotknijwolnosci.pl ruszy niebawem konkurs dla mieszkańców, w telewizji pojawią się profesjonalne spoty, a w środkach komunikacji miejskiej reklamy.
- Wciąż trzymamy się głównego założenia strategii wizerunkowej miasta, czyli kojarzenia Gdańska z wolnością. W nowej kampanii odchodzimy jednak od jej pomnikowego charakteru i stawiamy na wolność działania i otwartość umysłu mieszkańców - mówi Adamska.
Koszt całej kampanii wynosi 1,9 mln zł, a przygotowała ją warszawska agencja reklamowa DSK odpowiedzialna m.in. za kampanie wizerunkowe takich firm jak Knorr czy Sephora.
Opinie (309) ponad 10 zablokowanych
-
2010-09-08 22:30
Wyjaśnienie (1)
to nie jest bela tylko kostka,
nie siana tylko slomy,
to nie jest snopowiązaka tylko prasa- 13 0
-
2010-09-09 07:46
nie męcz się, autor pewnie dalej myśli, że na wiosnę "kosi się siano"
- 6 0
-
2010-09-08 22:33
Cytat czytajcie uważnie:
"- Pomysł zakłada, że w Gdańsku działają bliżej nieznane "fale GDN", które inspirują mieszkańców do twórczego działania - wyjaśnia Grażyna Adamska, kierownik Referatu Wizerunku Miasta w Urzędzie Miejskim w Gdańsku." Kierowniczko Ty to wymyśliłaś, zaaprobowaaś budżet ? Czyj pomysł to zakłada ? Zgadzasz się z tym pomysłem ? Pomysł zakłada, że działają bliżej nie określone fale- > WYJAśNIA Grażyna A. kierownik Referatu Wizerunku Miasta w Urzędzie Miejskim w Gdańsku. No to pani Adamska WYJAśNIŁAŚ ;) Inspirują emerytów do przesiedlania ich na Wajdeloty/ Połącz swe siły w urzędzie, w obrębie jednego budynku marnujesz ich pieniądze do własnych potrzeb ? Chyba li-tylko a może sypnij groszem z własnej kiesy młódko, skoro Twe wizje zyskują aprobatę nawet w oku Twych podopiecznych artystów (nie mylić z podwładnymi ). To musisz już być kobieto naprawdę bogata. Bo wcześniej byłaś kreatywna. 2 pieczenie na jednym ogniu ? BTW> Niewiast nie pyta się o wiek - Kobiety już można. Ale zakładając, że nie jestes z tej zagrody to oznacza że robisz za kasę. Tak ?
- 2 5
-
2010-09-08 22:59
FUJJJJJ!
Koszt całej kampanii wynosi 1,9 mln zł, a przygotowała ją warszawska agencja reklamowa....SYF I HORORO!,,,i na to jest kasa?..podatnika z gda!
- 8 1
-
2010-09-08 23:11
Sceneria adekwatna do Gdańska... (1)
ale z tym Kombajnem to gdzie się wpasowali, gdzieś w Centrum cz osiedla bardziej :)
- 4 1
-
2010-09-09 20:17
to nie kombajn !!!!!!!!!
to nie kombajn !!!!!!!!! ludzie nie mówcie takich rzeczy, to jest prasa z ciągnikiem
- 1 1
-
2010-09-08 23:12
Kacze Buki (1)
Fajna linia komunikacji we Gdyni . Liczba mnoga pasuje jak ulał, tylko szkoda , że ta linia ma aż tak wielkie problemy z poruszaniem się w ulicach serca miasta. Serio ? Macie tam taką dzielnię ? To po cholerę Wam prąd ? Na rybki ?? ;) AA. i wszycho jasne... ;) Kacze Bubki. serio macie coś takiego ?
- 1 4
-
2010-09-08 23:23
A mógłbyś napisać po polsku o co ci chodziło?
Bo to jakiś bełkot spod hałdy
- 2 0
-
2010-09-08 23:22
Najlepsza promocja Gdańska to........
Najlepsza pomocja gdańska to orunia dolna i chłopaczki w dresikach z kreskami wygolonymi na głowie.
- 4 1
-
2010-09-08 23:36
Dupodajka
Kampania jest niekonwencjonalna, bo ma trafiać przede wszystkim do młodych ludzi. Dlatego postawiliśmy na Internet i pozornie amatorskie, śmieszne filmiki, które internauci między sobą rozsyłają - mówi Adamska. " ma trafiać > przede wszystkim < do młodych ludzi."
- 7 1
-
2010-09-08 23:45
Co to jest? Co to kur...a jest? (2)
To ma być promocja miasta, chyba pokazanie patologi i niedorozwoju umysłowego mieszkańców. Te filmiki są szokujące ale w negatywny sposób wszędzie powinna być zamieszczona czerwona kropeczka od 18 lat bo dziecku bym tego nie pokazał. Pokazywanie gołego rolnika, nawiązanie do kobiety jako suki i jakichś latający świr który pewnie się naćpał TO MA BYĆ WOLNOŚĆ. Do XXI wieku pasuje tu jedynie wysoko rozwinięta patologia ale chyba nie to mamy promować w mieście. Te filmiki pokazują wszystko co najgorsze w tym świecie a podobać się może to jedynie właśnie patologiom albo ludziom którzy nie mają za grosz rozumu w głowie i nie są świadomi, że takie filmiki tylko gorszą społeczeństwo. Mieszkam w Gdańsku od urodzenia ale po raz pierwszy tak bardzo mi wstyd za to miasto.
- 12 5
-
2010-09-09 08:32
oooooooooo
o matko troche przesadziłeś, może średnio fajne te filmiki, ale epopeja jaką napisałes wyżej grubo przesadzona
- 0 2
-
2010-09-09 18:06
Odpowiedź
"Kampania jest niekonwencjonalna, bo ma trafiać przede wszystkim do młodych ludzi." - czyli jeśli jesteś taki jak na tych spotach to spoko. Jesteś nasz ziom. A że sugestia / podtekst wynikający z idiotyzmów, które osoby nadużywające pewnych środków ma tu miejsce to już szczegół.
- 0 0
-
2010-09-09 01:39
co to za IMBECYL WPADŁ NA POMYSŁ ABY W FILMIE FACET WSKAKIWAŁ DO KOSTKI SŁOMY?????
TEN IDIOTA (AUTOR POMYSŁU- BO NIE MA INNEGO OKREŚLENIA) CHYBA NIE CZYTAŁ W SEZONIE LETNIM GAZET ROLNICZYCH I RAPORTÓW KOMISJI DS BHP ILU LUDZI TEGO ROKU (2010) ZOSTAŁO RANNYCH, BĄDŹ ZGINĘŁO (TAKŻE PRZYPADKI ŚMIERCI W PRASACH DO SŁOMY)
TEGO AUTORA UKARAĆ PRZYKŁADNIE I WYBIĆ MU ZE ŁBA TAKIE KRETYŃSKIE POMYSŁY- 6 2
-
2010-09-09 06:36
pornol
no prawie pornol ta reklama - kpina z Gdańszczan- tylkowarszawiak mógł " taką świnię" nam pogdłożyć- tylko kto to zaakacetpował i dlaczego tyle kasy poszło w błoto?żeby ni epowiedzieć w gnój?
- 8 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.