- 1 Będzie pył, nie będzie premii? (177 opinii)
- 2 Okradała drogerie, zmieniając peruki (42 opinie)
- 3 Podwyżka cen wody i ścieków w Gdyni (249 opinii)
- 4 Znamy przyczynę wypadku na Wielkopolskiej (333 opinie)
- 5 Chciał być uczciwy, ale z naturą nie wygrasz (82 opinie)
- 6 Podwodne progi w Orłowie uchronią klif? (74 opinie)
Nagi rolnik w beli siana promuje Gdańsk
Oto co robi rolnik, gdy dopadnie go fala GDN...
Filmiki z nagim rolnikiem zapakowanym w belę siana, latającym kierowcą autobusu i gospodynią domową wystrzeliwaną nad Stocznią Gdańską to wstęp do najnowszej akcji promocyjnej Gdańska. Efekt? Dwa miliony odsłon w Internecie i zagwozdka dla oglądających - czym są tajemnicze "fale GDN"?
Na krążących po sieci stylizowanych na amatorskie filmach możemy zobaczyć kilka przykładów hmmm... nietypowych zachowań. Rolnik zrzuca ubranie i wskakuje do snopowiązałki, kierowca autobusu zatrzymuje się na pasie startowym na Zaspie, wkłada skrzydła motyla i odlatuje, a zwykła dziewczyna wieszająca pranie wystrzeliwuje się w kierunku stoczni. Skąd te pomysły?
- Kampania jest niekonwencjonalna, bo ma trafiać przede wszystkim do młodych ludzi. Dlatego postawiliśmy na Internet i pozornie amatorskie, śmieszne filmiki, które internauci między sobą rozsyłają - mówi Adamska.
Efekty? Urzędnicy szacują, że filmy w sieci zobaczyło już blisko 2 mln. Oprócz tego na ulicach kilku największych miast można było zobaczyć pojazdy fikcyjnego Instytutu Rezonansu i Interferencji, jeżdżący którymi naukowcy w białych kombinezonach i antenach w ręku badali stężenie fal GDN. Największe odnotowano oczywiście w mieście nad Motławą.
Filmiki i paranaukowe happeningi to wstęp do nowej kampanii promocyjnej miasta prowadzonej pod hasłem "Gdańsk. Dotknij wolności", w ramach której na właśnie uruchomionej stronie www.dotknijwolnosci.pl ruszy niebawem konkurs dla mieszkańców, w telewizji pojawią się profesjonalne spoty, a w środkach komunikacji miejskiej reklamy.
- Wciąż trzymamy się głównego założenia strategii wizerunkowej miasta, czyli kojarzenia Gdańska z wolnością. W nowej kampanii odchodzimy jednak od jej pomnikowego charakteru i stawiamy na wolność działania i otwartość umysłu mieszkańców - mówi Adamska.
Koszt całej kampanii wynosi 1,9 mln zł, a przygotowała ją warszawska agencja reklamowa DSK odpowiedzialna m.in. za kampanie wizerunkowe takich firm jak Knorr czy Sephora.
Opinie (309) ponad 10 zablokowanych
-
2010-09-08 21:06
Panno
kierownik Referatu Wizerunku Miasta w Urzędzie Miejskim w Gdańsku -> Chwalić/ promować/ sprzedawać można się efektami już osiągniętymi w zakresie tematu spotu, który miał owe dokonania promować (a nawet delikatnie podkreślać je niejako). Czy te dokonania się dokonały ? Zostały ukończone ? Czy też np. promocja zsiadłego jogurtu za 1/2 ceny to też promocja czy już wyprzedaż ? Bo jeśli wyprzedaż to wyprzedaż czego ? "Kampania jest niekonwencjonalna, bo ma trafiać przede wszystkim do młodych ludzi. Dlatego postawiliśmy na Internet i pozornie amatorskie, śmieszne filmiki, które internauci między sobą rozsyłają - mówi Adamska." Ahaa.. ;) To kurna - jestem za starym ;) Choć taka promocja z naszych podatków..uhuuhuu.. Gratulacje. Wyjdzie taniej i poszczycić będzie się czym. A potem, to już wisienka na torcie, który jednak jest realny. Bo wisienka promocja - ma sens jeśli ten tort jest. Czyli - inaczej - jeśli jest się czym chwalić chwalmy się. Ale nie chwalmy się czymś czego tu nie ma. Bo to ściema. Czyli kłamstwo.
- 4 2
-
2010-09-08 21:18
Para w gwizdek :-(
- 7 1
-
2010-09-08 21:20
Świetne, niestandardowe!
Bardzo mi się podobają - do mnie trafiają. I super pomysł z tymi falami GDN :)
Mogliby jeszcze wymyślić, że np. istnieje takie radio (wirtualnie)- 6 8
-
2010-09-08 21:24
o smutny narodzie!!! (4)
Mnie się podoba. Szczególnie motyl. Pomysł świetny tylko ,że jak czytam te wpisy wiecznie niezadowolonych rodaków to wyć mi się chce.
Ludzie!! Uśmiechnijcie się !!!- 6 15
-
2010-09-08 22:31
(2)
Sama prawda !
Bo ci "wiecznie niezadowoleni rodacy" to pewnie woleliby, zeby Gdansk (sladem generalnie kampanii Polski) promowal wiejski zespół piesni i tanca w strojach ludowych, na spóle z muzeum (dowolnym, byleby pokazywalo jacy to bylismy pokrzywdzeni przez los) i super ciekawymi wstawkami na temat historii zalozenia miasta....
Ogarnijcie sie chociaz troche. Dobra kampania, przynajmniej krok w dobra strone- 2 4
-
2010-09-09 01:17
Gratuluję dziewuszko - mieszania
mieszkania - nad morzem w kartonie za 1500,- m-cznie, na raty z widokiem na....opłotki wioski kury samonioski;)
- 4 0
-
2010-09-09 01:19
Nie dozyłaś jeszcze chyba renciny
550 pln i chaty z opłatami 3x większymi - o lekach nie wspominając ;)
- 3 0
-
2010-09-10 15:12
trawa
co ty jarasz, podzieliłbyś się
- 1 0
-
2010-09-08 21:30
super
gratuluję pomysłu :"D
- 3 9
-
2010-09-08 21:31
:)
pomysł świetny :)
- 3 7
-
2010-09-08 21:35
filmiki
Żenujące. Jeżeli tak musimy promowac Nasze Miasto wstyd. I jeszcze z a to kasę płacimy?????? Nie dziwię się, że obcokrajowcy nie tylko z innych kontynentów uważają, żę po ulicach u nas biegają dzikie zwierzęta.
- 10 5
-
2010-09-08 21:37
Nie podobają mi się te spoty - gdyż kreują miasto Gdańsk jako miasto wariatów a nie miasto wolności... (2)
Nie podobają mi się te spoty - gdyż kreują miasto Gdańsk jako miasto wariatów a nie miasto wolności...
- 12 4
-
2010-09-09 01:21
Wolne ości to są (1)
- 0 0
-
2010-09-09 01:33
re dit
i wiatraci tez są . Miasto wiatraków (jak Krak ów) . Warszawska grupa za blisko 2 mln ,- robi se spociki (nie sopociki) z podatków Polaków. (Gdzie byli rodzice ?.) Dymają (szkoda , że nie wieją) młokosy na sianos kokosy w inne cieplejsze korytarze a kasy fury włodarze np. w rodzinnym kraju Stolicznoj ? Stolicy ? Mogliby na dobry zaczątek oczyścić pewien warszawki ulicy zakątek ?
- 1 1
-
2010-09-08 21:52
wstyd
niesmak i nic więcej
- 9 3
-
2010-09-08 22:05
(1)
hmy...od kiedy prasa balująca jest snopowiązałką?
- 10 1
-
2010-09-09 07:11
widać, że autor artykuły jest mało zorientowany w temacie " urządzenia i sprzęt rolniczy"
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.