- 1 Będzie pył, nie będzie premii? (177 opinii)
- 2 Podwyżka cen wody i ścieków w Gdyni (249 opinii)
- 3 Okradała drogerie, zmieniając peruki (42 opinie)
- 4 Znamy przyczynę wypadku na Wielkopolskiej (334 opinie)
- 5 Chciał być uczciwy, ale z naturą nie wygrasz (82 opinie)
- 6 Sopot bez golizny i zakłócania spokoju (17 opinii)
Nagi rolnik w beli siana promuje Gdańsk
Oto co robi rolnik, gdy dopadnie go fala GDN...
Filmiki z nagim rolnikiem zapakowanym w belę siana, latającym kierowcą autobusu i gospodynią domową wystrzeliwaną nad Stocznią Gdańską to wstęp do najnowszej akcji promocyjnej Gdańska. Efekt? Dwa miliony odsłon w Internecie i zagwozdka dla oglądających - czym są tajemnicze "fale GDN"?
Na krążących po sieci stylizowanych na amatorskie filmach możemy zobaczyć kilka przykładów hmmm... nietypowych zachowań. Rolnik zrzuca ubranie i wskakuje do snopowiązałki, kierowca autobusu zatrzymuje się na pasie startowym na Zaspie, wkłada skrzydła motyla i odlatuje, a zwykła dziewczyna wieszająca pranie wystrzeliwuje się w kierunku stoczni. Skąd te pomysły?
- Kampania jest niekonwencjonalna, bo ma trafiać przede wszystkim do młodych ludzi. Dlatego postawiliśmy na Internet i pozornie amatorskie, śmieszne filmiki, które internauci między sobą rozsyłają - mówi Adamska.
Efekty? Urzędnicy szacują, że filmy w sieci zobaczyło już blisko 2 mln. Oprócz tego na ulicach kilku największych miast można było zobaczyć pojazdy fikcyjnego Instytutu Rezonansu i Interferencji, jeżdżący którymi naukowcy w białych kombinezonach i antenach w ręku badali stężenie fal GDN. Największe odnotowano oczywiście w mieście nad Motławą.
Filmiki i paranaukowe happeningi to wstęp do nowej kampanii promocyjnej miasta prowadzonej pod hasłem "Gdańsk. Dotknij wolności", w ramach której na właśnie uruchomionej stronie www.dotknijwolnosci.pl ruszy niebawem konkurs dla mieszkańców, w telewizji pojawią się profesjonalne spoty, a w środkach komunikacji miejskiej reklamy.
- Wciąż trzymamy się głównego założenia strategii wizerunkowej miasta, czyli kojarzenia Gdańska z wolnością. W nowej kampanii odchodzimy jednak od jej pomnikowego charakteru i stawiamy na wolność działania i otwartość umysłu mieszkańców - mówi Adamska.
Koszt całej kampanii wynosi 1,9 mln zł, a przygotowała ją warszawska agencja reklamowa DSK odpowiedzialna m.in. za kampanie wizerunkowe takich firm jak Knorr czy Sephora.
Opinie (309) ponad 10 zablokowanych
-
2010-09-08 19:53
to skutek zażywania doplaczy (2)
pomijam fakt, że dwa filmy z jutube nie nie idą, ale po obejrzeniu pierwszego mam już te pewność
gdańsk miastem chorych ludzi
może to wpływ fosforów??- 16 7
-
2010-09-08 20:16
dziadku litości
1.sam jesteś z Gdańska
2.naucz się pisowni angielskich wyrazów
3.zainwestuj w szybszy internet
4.idź z wnukiem puszczac latawce , łąki czekają
5.nie nie idą ??????????????????????????- 2 8
-
2010-09-08 21:05
donranoc !!!
- 2 1
-
2010-09-08 20:01
czepiacie sie :-( (1)
jak poczytac to wszystko, to słabo sie robi: najlepiej promowac miasta grzecznymi wycinankam łowickimi, bocianami i tradycyjnymi landszaftami? ludzie, świat poszedł naprzód; takich reklam juz nikt nie łyka! Jak wreszcie ruszyli głowa i wymyslili cos na czasie, to sie czepiacie :-(
- 5 12
-
2010-09-08 20:24
dla takich idiotyzmów
nie trzeba ruszać głową chyba, że łbem
- 4 1
-
2010-09-08 20:19
Obejrzałem i sie usmiałem a jak komus sie nie podobalo to trudno :)
Ja kocham to miasto i kazda promocja jest super ;) hehe
- 3 11
-
2010-09-08 20:27
A ja się pytam: Gdzie byli rodzice? (2)
Dodałbym coś jeszcze, ale moderator dostałby wylewu.
- 12 1
-
2010-09-08 20:54
Ja się domyślam co takiego zrobili im ich rodzice
Ale za bardzo się wstydzę powiedzieć.
- 2 1
-
2010-09-09 16:27
Rodzice nie mają tu nic do rzeczy. Ta reklama to sabotaż
- 0 0
-
2010-09-08 20:34
super reklama
Dobra dla wiochy spod pcimia dolnego. Ale dla duzego miasta ?
Co za jełopy pracuja w departamencie promocji...- 7 7
-
2010-09-08 20:36
Nagi rolnik i w dodatku bez siana ;) (2)
Dobre. Ktoś kiedyś celnie to ujął - > Obecnie Gdańsk to taka fajna ....wiocha.
- 10 4
-
2010-09-08 20:52
Dokladnie... (1)
i ta reklama to podkresla...
- 4 1
-
2010-09-08 21:14
Promocja ?
Niee.. jeśli szefowa tak aż się omyliła w ocenie artystycznej reklamy a`la kaskader gdzie nikt nie ostrzegł, że to naprawdę się nie zdarzyło ;) I typu nie próbuj tego robić ? ;) Wow. Niezłe siano tam palą.
- 3 0
-
2010-09-08 20:44
Dobre
- 2 7
-
2010-09-08 20:46
Te fale to chyba komuś na mózg padły.
- 9 3
-
2010-09-08 20:53
(1)
WTF?
- 0 0
-
2010-09-08 23:03
WTF ? GDN ?
Ona sama przecież nie wie co miała na myśli z tym GDN w cudzysłowie, bo tak jest w artykule. Zapytajcie panią Adamską. Wierzę, że wie(działa) co robi(ła). I co swą osóbka sfirmowała. Za publiczną kasę. Wiara przenosi góry. Ponoć. Chyba Kurna chata (zagroda,wiocha) Chyba zacznę pisać z glocka ;) Ale nie masz interneta nad promocyje...Ale i-neta można mieć dziś już za free ale z rekl slamslami. Ktoś panią kierownik szybko zwiódł na owoce a wpierw na poletko własne. Musi to być jakaś młódka. Nieświadoma osoba młoda po szkołach/ certyfikatach/ w urzędzie bez wiedzy merytorycznej nad dziedziną, która winna się zająć. To napewno jakaś feministka, bo głupota aż trysnęła ;) W momencie jej aprobacji/akrobacji przy tak drogim dokumencie ;) O! Mój losie blogi zamęncie - jak Śpiewał (mówił) Kazik swego czasu.
- 2 1
-
2010-09-08 20:56
najlepsza reklama to jak kaczogrody będą chodzić po miescie i się okładać batem po plecach
- 6 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.