- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (520 opinii)
- 2 Zwężenie w centrum i remont we Wrzeszczu (254 opinie)
- 3 Wstrzymany przetarg na obwodnicę Witomina (157 opinii)
- 4 3,3 mln zł dla Sopotu na zbiorniki (22 opinie)
- 5 Koniec sporu o korty i "Górkę". Jest decyzja (102 opinie)
- 6 Pył węglowy nad Gdańskiem. Wyniki kontroli (163 opinie)
Nagi rolnik w beli siana promuje Gdańsk
Oto co robi rolnik, gdy dopadnie go fala GDN...
Filmiki z nagim rolnikiem zapakowanym w belę siana, latającym kierowcą autobusu i gospodynią domową wystrzeliwaną nad Stocznią Gdańską to wstęp do najnowszej akcji promocyjnej Gdańska. Efekt? Dwa miliony odsłon w Internecie i zagwozdka dla oglądających - czym są tajemnicze "fale GDN"?
Na krążących po sieci stylizowanych na amatorskie filmach możemy zobaczyć kilka przykładów hmmm... nietypowych zachowań. Rolnik zrzuca ubranie i wskakuje do snopowiązałki, kierowca autobusu zatrzymuje się na pasie startowym na Zaspie, wkłada skrzydła motyla i odlatuje, a zwykła dziewczyna wieszająca pranie wystrzeliwuje się w kierunku stoczni. Skąd te pomysły?
- Kampania jest niekonwencjonalna, bo ma trafiać przede wszystkim do młodych ludzi. Dlatego postawiliśmy na Internet i pozornie amatorskie, śmieszne filmiki, które internauci między sobą rozsyłają - mówi Adamska.
Efekty? Urzędnicy szacują, że filmy w sieci zobaczyło już blisko 2 mln. Oprócz tego na ulicach kilku największych miast można było zobaczyć pojazdy fikcyjnego Instytutu Rezonansu i Interferencji, jeżdżący którymi naukowcy w białych kombinezonach i antenach w ręku badali stężenie fal GDN. Największe odnotowano oczywiście w mieście nad Motławą.
Filmiki i paranaukowe happeningi to wstęp do nowej kampanii promocyjnej miasta prowadzonej pod hasłem "Gdańsk. Dotknij wolności", w ramach której na właśnie uruchomionej stronie www.dotknijwolnosci.pl ruszy niebawem konkurs dla mieszkańców, w telewizji pojawią się profesjonalne spoty, a w środkach komunikacji miejskiej reklamy.
- Wciąż trzymamy się głównego założenia strategii wizerunkowej miasta, czyli kojarzenia Gdańska z wolnością. W nowej kampanii odchodzimy jednak od jej pomnikowego charakteru i stawiamy na wolność działania i otwartość umysłu mieszkańców - mówi Adamska.
Koszt całej kampanii wynosi 1,9 mln zł, a przygotowała ją warszawska agencja reklamowa DSK odpowiedzialna m.in. za kampanie wizerunkowe takich firm jak Knorr czy Sephora.
Opinie (309) ponad 10 zablokowanych
-
2010-09-08 18:31
niezła (1)
napewno inna niż wszystkie inne oklepane
- 4 11
-
2010-09-10 23:23
Tak, inna na pewno.
Gówno w stosie brylantów też się wyróżnia.
- 1 0
-
2010-09-08 18:40
SUPER
- 4 10
-
2010-09-08 18:42
Nareszczie cos innego (2)
cos co przyciaga uwagę młodych ludzi
Nowoczesna reklama musi być kontrowersyjna- 7 14
-
2010-09-08 19:32
Załóżmy, że jest to coś "nowoczesnego" i "przyciąga uwagę", ale -do licha- co to za promocja miasta???
- 5 1
-
2010-09-08 21:51
spoko spoko
gówniarzu tak czy siak oddajesz nam podatki z (mamy nadzieję) uczciwie zarobionej kasy. My za to nie pytając Cię o Twoją zgodę co z ta kasą zrobimy osmieszymy Cię inteligiętnie. Z naszego budżetu. Czyś jak to zwał ? Aha uczciwie powiadasz...No dobra..z twoich podatków Przecież łożysz to i się cieszysz ? Bo oddajesz bo musisz a i tak nie wiesz co z tego będzie ;) Za tyle Twych składek podatniku miałbyś tu w tej drogiej wiosce ze cztery własne mieszkania i jeszcze prawie darmowe źródło energii w postaci wiatraka wiatrowego, bo lasy już wytrzebione. So, połać jest. Ale Ci od prądu podobno piętrzą przeszkody bylebyś tylko im płacił, a nie czerpał z naturalnych źródeł danym wszystkim ludziom za free. No chyba, że ktoś nałoży tzw. klimatyczne - ale jakim prawem ? ;)
- 2 0
-
2010-09-08 18:51
A gdzie to nasz Pawełek???
Tą facjate pokarzcie, niech ludzie zobaczą kto w tym pięknym mieście rządzi a jeszcze jak rządzi,hohohoho
- 8 2
-
2010-09-08 18:53
ale się Budyń przebrał (1)
czy lisicki ?
- 11 2
-
2010-09-08 18:57
ty się przebrałeś za błazna
- 2 6
-
2010-09-08 18:58
Koszt całej kampanii wynosi 1,9 mln zł,
grunt to PR
- 10 2
-
2010-09-08 18:59
miasto Gdańsk
miasto Gdańsk - to miasto lumpeksów, rozwalonych śmietników, śmieci leżących wszędzie, bo miasto nie wywozi śmieci, smrodu moczu i kału bijącego ze śmietników- spełniających w nocy i za dnia rolę publicznych ubikacji, bezpańskich kotów- tych jest mnóstwo....i kup psów- lezących wszędzie...to prawda "..Tu się żyje!!!!!!!!!!!!!!!"
- 13 2
-
2010-09-08 19:03
żydki z gdańska wiedzą jak skompromitować Polaków w oczach świata... :( (6)
- 11 11
-
2010-09-08 21:10
panie admin (3)
zgodnie z polskim i nie tylko prawem za sformulowanie jw odpowiada sie zgodnie nie tylko z kpk i kk
- 4 2
-
2010-09-08 21:14
prawnik jak z koziej d u p y trąba
- 5 1
-
2010-09-08 21:18
Wolność słowa. Miliony ginęły, abyś ty gardził lekką rączką tym skarbem
Żyjemy w epoce pieniactwa.
- 3 3
-
2010-09-08 21:25
za obrażanie Polaków (artykuł, a przede wszystkim reklama-spot o nagim rolniku) też odpowiada sie zgodnie nie tylko z kpk i kk
:]
- 3 1
-
2010-09-08 21:59
Dokładnie, a zadziwiające jest to, że gdy to zaczyna działać w drugą stronę to jest wielki gewałt
a potem biedne pejsowate plemie deliberuje: "skąd taka nienawiść do nas, skąd ten cały holokaust - parszywe kundle panoszą się w każdym narodzie!
- 1 1
-
2010-09-12 02:27
correct
- 0 0
-
2010-09-08 19:04
Nie ma Nowej Słowackiego, trasy WZ, Trasy Sucharskiego ale jest nagi rolnik :) (1)
- 14 2
-
2010-09-08 20:29
kaszub gołodupiec ?
- 3 0
-
2010-09-08 19:18
żal.gd
no comment po prostu. nie wiem, co w tym śmiesznego. zwłaszcza, że na promowanej stronie roi się od błędów...
- 13 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.