- 1 Będzie pył, nie będzie premii? (174 opinie)
- 2 Znamy przyczynę wypadku na Wielkopolskiej (331 opinii)
- 3 Okradała drogerie, zmieniając peruki (44 opinie)
- 4 Podwyżka cen wody i ścieków w Gdyni (219 opinii)
- 5 Chciał być uczciwy, ale z naturą nie wygrasz (82 opinie)
- 6 Podwodne progi w Orłowie uchronią klif? (73 opinie)
Nagi rolnik w beli siana promuje Gdańsk
Oto co robi rolnik, gdy dopadnie go fala GDN...
Filmiki z nagim rolnikiem zapakowanym w belę siana, latającym kierowcą autobusu i gospodynią domową wystrzeliwaną nad Stocznią Gdańską to wstęp do najnowszej akcji promocyjnej Gdańska. Efekt? Dwa miliony odsłon w Internecie i zagwozdka dla oglądających - czym są tajemnicze "fale GDN"?
Na krążących po sieci stylizowanych na amatorskie filmach możemy zobaczyć kilka przykładów hmmm... nietypowych zachowań. Rolnik zrzuca ubranie i wskakuje do snopowiązałki, kierowca autobusu zatrzymuje się na pasie startowym na Zaspie, wkłada skrzydła motyla i odlatuje, a zwykła dziewczyna wieszająca pranie wystrzeliwuje się w kierunku stoczni. Skąd te pomysły?
- Kampania jest niekonwencjonalna, bo ma trafiać przede wszystkim do młodych ludzi. Dlatego postawiliśmy na Internet i pozornie amatorskie, śmieszne filmiki, które internauci między sobą rozsyłają - mówi Adamska.
Efekty? Urzędnicy szacują, że filmy w sieci zobaczyło już blisko 2 mln. Oprócz tego na ulicach kilku największych miast można było zobaczyć pojazdy fikcyjnego Instytutu Rezonansu i Interferencji, jeżdżący którymi naukowcy w białych kombinezonach i antenach w ręku badali stężenie fal GDN. Największe odnotowano oczywiście w mieście nad Motławą.
Filmiki i paranaukowe happeningi to wstęp do nowej kampanii promocyjnej miasta prowadzonej pod hasłem "Gdańsk. Dotknij wolności", w ramach której na właśnie uruchomionej stronie www.dotknijwolnosci.pl ruszy niebawem konkurs dla mieszkańców, w telewizji pojawią się profesjonalne spoty, a w środkach komunikacji miejskiej reklamy.
- Wciąż trzymamy się głównego założenia strategii wizerunkowej miasta, czyli kojarzenia Gdańska z wolnością. W nowej kampanii odchodzimy jednak od jej pomnikowego charakteru i stawiamy na wolność działania i otwartość umysłu mieszkańców - mówi Adamska.
Koszt całej kampanii wynosi 1,9 mln zł, a przygotowała ją warszawska agencja reklamowa DSK odpowiedzialna m.in. za kampanie wizerunkowe takich firm jak Knorr czy Sephora.
Opinie (309) ponad 10 zablokowanych
-
2010-09-08 17:41
ZWAROIWALI...
jak zobaczyłem pierwszy raz w necie filmik z rolnikiem, to myslalem ze mi kapcie ze smichu spadną, te dwa pozostałe filmiki to juz nic smiesznego widac ze fotomontarze.. co prawda rolnik tez zmontowany bo przeciez nikt by nie przezył przemiału w snopowiązałce (lub prasie) ale efetk był nieziemnski naprwade...
Teraz jak dowiedziałem sie, ze jest to sprakwa miasta gdańsk, to mnie to troche zaszokowało.. :|
skoro w taki sposob reklamuja miasto to chyba zla droga poszli...
Gdańsk "wolne miasto" co ma wspolnego, lub co chcieliby przekazać tworcy filmu z chorym umysłowo rolnikiem biegajacym po polu nago? :|
a te dwa inne filmiki to zgadzam sie z przedmowcami. Pozniej MZK bedzie sie zle kojarzyla, jak sie autobus spozni, to od razu podteksty ze pewnie kierowca zwariował i lata nad stocznia... bo tak to mozna odebrać...
PS: a swoja drog to w Gdyni jak kobieta, kierowca trajtka wysiadla zeby w kiosku kupic sobie fajki, to prawie ją zwolnili a w gdańsku promuje sie tym miasto... :)- 17 5
-
2010-09-08 17:47
promocja
ratunku u nas w mieście władza powariowała !!!!!!!!
- 13 4
-
2010-09-08 17:48
Bardzo (1)
dobre , swiadczy o tym jak biedne sa nasze chlopy , nie maja nawet kasy na gacie , swietne !!
- 10 0
-
2010-09-16 21:08
Spójrzcie prawdzie w oczy
Jooo, mądre stwierdzenie. Bo nic innego z tych filmów nie można dostrzec ! "Nasze chłopy nie mają na gacie" A nasze baby wieszają pranie od dziedzińca, który jest w opłakanym stanie !! W dzisiejszych europejskich czasach ludzi powinno być stać na posiadanie suszarni w domu, lub chociaż wielkiego baklony na pranie !!!! Te filmy pokazują Gdańsk z najgorszych perspektyw ! Same dziury... mankamenty... Gdańsk wygląda jak wiocha, która nie daje żadnych możliwości, brak perspektyw a co dopiero mowa o "Dotknij wolności" !! Gdzie tu widać tę wolność ?? W lataniu .... ??? ;/
- 0 0
-
2010-09-08 17:51
a gdzie szalik Lechii ?
- 8 2
-
2010-09-08 17:52
Co to jest bela siana? (1)
- 3 2
-
2010-09-09 20:21
to jest kostka słomy
to jest kostka słomy
- 1 0
-
2010-09-08 17:53
Świetny filmik promocyjny (1)
Można na Słowackiego nagrać, w Pruszczu, na Chełmie.
Z lotu ptaka... Kamera pokazuje w przyśpieszonym tempie jak przybywa aut , jest ich coraz więcej i więcej , napięcie rośnie ....
i co ? I nagle wszystko zamiera !!! ruch staje !!! Tego nie ma żadne miasto w Europie !!!- 18 2
-
2010-09-09 00:10
No widac, ze nigdzie poza Polske nie wyjezdzales, skoro niby tylko Gdansk ma korki.
- 1 1
-
2010-09-08 17:59
Swietny
film na szkolenia BHP , fantastyka !!!
- 6 0
-
2010-09-08 17:59
niemieckie stacje TV pokazywaly ten filmikmz "szalonym rolnikiem" ale nikt nie mowil ze to z Polski
tylko ze to Fake(falsz ,podrobka) i zeby tego nie nasladowac.
- 15 2
-
2010-09-08 18:14
przeslanka piekna, GDN = gowno, wiocha, smiech na sali,
gratulacje dla pomyslodawcow :D- 10 4
-
2010-09-08 18:19
Nie wierzę... (1)
Władzom Gdańska chyba już kompletnie odbiło, że wydają prawie 2 mln zł na TAKĄ "KAMPANIĘ"...
Albo ja się starzeję, albo ludzie z UM Gdańska powinni zmienić pracę, bo takie działania są kompletnie niezrozumiałe i idiotyczne!!- 22 4
-
2010-09-08 18:25
To nie wierz...
Naucz sie czytac ze zrozumieniem, a pozniej pisz o 2mln ;]
- 2 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.