- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (521 opinii)
- 2 Uschły młode drzewa (68 opinii)
- 3 To samo morze, a toalety to nie problem (53 opinie)
- 4 Narkotyki za 6 mln zł przejęte przez policję (30 opinii)
- 5 Zwężenie w centrum i remont we Wrzeszczu (266 opinii)
- 6 Wstrzymany przetarg na obwodnicę Witomina (171 opinii)
Nagi rolnik w beli siana promuje Gdańsk
Oto co robi rolnik, gdy dopadnie go fala GDN...
Filmiki z nagim rolnikiem zapakowanym w belę siana, latającym kierowcą autobusu i gospodynią domową wystrzeliwaną nad Stocznią Gdańską to wstęp do najnowszej akcji promocyjnej Gdańska. Efekt? Dwa miliony odsłon w Internecie i zagwozdka dla oglądających - czym są tajemnicze "fale GDN"?
Na krążących po sieci stylizowanych na amatorskie filmach możemy zobaczyć kilka przykładów hmmm... nietypowych zachowań. Rolnik zrzuca ubranie i wskakuje do snopowiązałki, kierowca autobusu zatrzymuje się na pasie startowym na Zaspie, wkłada skrzydła motyla i odlatuje, a zwykła dziewczyna wieszająca pranie wystrzeliwuje się w kierunku stoczni. Skąd te pomysły?
- Kampania jest niekonwencjonalna, bo ma trafiać przede wszystkim do młodych ludzi. Dlatego postawiliśmy na Internet i pozornie amatorskie, śmieszne filmiki, które internauci między sobą rozsyłają - mówi Adamska.
Efekty? Urzędnicy szacują, że filmy w sieci zobaczyło już blisko 2 mln. Oprócz tego na ulicach kilku największych miast można było zobaczyć pojazdy fikcyjnego Instytutu Rezonansu i Interferencji, jeżdżący którymi naukowcy w białych kombinezonach i antenach w ręku badali stężenie fal GDN. Największe odnotowano oczywiście w mieście nad Motławą.
Filmiki i paranaukowe happeningi to wstęp do nowej kampanii promocyjnej miasta prowadzonej pod hasłem "Gdańsk. Dotknij wolności", w ramach której na właśnie uruchomionej stronie www.dotknijwolnosci.pl ruszy niebawem konkurs dla mieszkańców, w telewizji pojawią się profesjonalne spoty, a w środkach komunikacji miejskiej reklamy.
- Wciąż trzymamy się głównego założenia strategii wizerunkowej miasta, czyli kojarzenia Gdańska z wolnością. W nowej kampanii odchodzimy jednak od jej pomnikowego charakteru i stawiamy na wolność działania i otwartość umysłu mieszkańców - mówi Adamska.
Koszt całej kampanii wynosi 1,9 mln zł, a przygotowała ją warszawska agencja reklamowa DSK odpowiedzialna m.in. za kampanie wizerunkowe takich firm jak Knorr czy Sephora.
Opinie (309) ponad 10 zablokowanych
-
2010-09-09 07:49
dobra - poddaję się (3)
co ma wspólnego ten rolnik z Gdańskiem?
- 6 0
-
2010-09-09 08:27
a może (1)
- 0 0
-
2010-09-09 08:28
w gdańsku żyją rolnicy i uprawiają pola - jak na dawnych kresach
- 0 0
-
2010-09-09 09:06
nic.... na szczęście ...
- 0 1
-
2010-09-09 08:20
Panie Redaktorze, piąty akapit do stylistyczna masakra.
- 3 0
-
2010-09-09 08:21
no ładnie tradycyjny Gdańszczanin to rolnik nago biegający :-) Gratuluję wszystkim mieszkańcom wolnego miasta.
- 4 1
-
2010-09-09 08:28
możecie mówić co chcecie
ale dyskusja na temat tych filmików się toczy co widzę, dużo postów, i o to im chodziło :)
- 3 0
-
2010-09-09 08:52
cytat:
"najpierw ich wziął śmiech pusty, a potem litość i trwoga"
tylko co to ma wspólnego z gdańskiem??
goło i wesoło?? też fajnie:-)- 5 2
-
2010-09-09 08:55
Goły rolnikiem ?
Skąd wiadomo ze to kmieć ?
Czyżby miał stemplowane KRUSem jajka ?
Czy to dyskretna aluzja do powszechnego (jak wiadomo) ubóstwa rolników ?
GRĄDŹL- 1 0
-
2010-09-09 09:20
ŻAL
ŻAL
- 1 2
-
2010-09-09 09:28
ddd
ten z sianem jest smieszny, reszta drętwa i kiepsko zrealizowana.
- 1 1
-
2010-09-09 09:40
ten z rolnikiem jest zenujacy
- 5 2
-
2010-09-09 09:41
Filmiki sa świetne! :) (1)
Bardzo pomysłowe a sposób nagrania i umieszczenie ich w youtube sprawi, że ludzie na całym świecie je zauważą i tym samym nasze miasto.
- 2 9
-
2010-09-10 22:39
wes
chyba jako wioske z 3 świata
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.