• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nierzetelny dostawca internetu

Dariusz
7 października 2009 (artykuł sprzed 14 lat) 

Kilka miesięcy temu pisaliśmy o problemach, jakie mają klienci dostawcy internetu, firmy Homenet Technologies. Nic się jednak w tej sprawie nie zmieniło, a użytkownicy dalej pozostawieni są sami sobie.



Przejęcie firmy internetowej przez jej konkurenta nie powinno odbywać się kosztem klientów. Jednak naszego czytelnika, pana Dariusza, którego dostawca internetu zmienił właściciela, spotkały nieprzyjemne perypetie. Oto jego historia:

Do niedawna internet dostarczała mi firma Homenet Technologies, która zdaje się w ostatnim czasie została przejęta przez firmĘ Stream Communication z siedziba w Krakowie. Podobnie zresztą stało się z telewizją kablową "Satra" działająca na Żabiance i Przymorzu.

Piszę, bo jako klient Homenet Technologies, o tym przejęciu nie zostałem poinformowany. W ostatnich dniach w swojej skrzynce znalazłem faktury z informacją, że zmienił się numer rachunku bankowego na jaki należy dokonywać wpłat. Zaznaczam, że zmienił się nie tylko numer rachunku ale i odbiorca na Stream Communications, jednak o tym nikt nie wspomniał, sam odszukałem tą informację.

Jako, że nie dostałem żadnej informacji od firmy o zmianach, dalej płatności dokonuje tak jak dotychczas czyli na Homenet. Jednocześnie wysłałem e-mail do Stream Communication z pytaniem co to za praktyki, że klientów nie informuje się o takich sprawach.

Ponadto zastanawiam się nad złożeniem zawiadomienia w prokuraturze o próbie wyłudzenia pieniędzy – poinformowano jedynie o zmianie rachunku bankowego, nie operatora.

Kolejną rzeczą jest drastyczny spadek jakości świadczonych usług przez firmę, a w tym przede wszystkim brak kontaktu z nią i co za tym idzie brak możliwości zgłaszania do Biura Obsługi Klienta awarii po godzinach pracy. Trzeba dodać, że firma informuje, że świadczy usługi 24 godziny na dobę, do nikogo jednak po "urzędowych" godzinach pracy nie sposób się dodzwoni. Na e-mail firma też nie odpowiada miesiącami.

Zdaje się, też, że zwolnieni zostali opiekunowie sieci którym można było zgłaszać awarie na telefony komórkowe czy umówić się na podpisanie umowy/aneksu w domu – teraz trzeba fatygować się bezpośrednio do BOK-u.

Drastycznie spadł też transfer, a awarie nie są usuwane tygodniami.

Podobnie jak nie można się dodzwonić do BOK, nie można dodzwonić się do centrali firmy w Krakowie aby porozmawiać z kimś kompetentnym. A jeśli już ktoś odbierze są tylko słowne zapowiedzi i czekanie aż ktoś raczy odebrać telefon, a ze nikt nie odbiera dzwoniłem po kilku minutach i... scenariusz ten sam.

Póki co wysłałem drogą mailową wypowiedzenie, bo nie zamierzam się godzić na takie traktowanie.

I tak oto z dobrej sieci w ciągu kilku miesięcy zrobiono kiepską sieć.

Firma Homenet Technologies nie odpowiedziała na wysłane przez nas tydzień temu pytania dotyczące całej sprawy.
Dariusz

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Opinie (137) 2 zablokowane

  • więcej opini na portalu trójmiasto -> Ranking -> Stream Communications

    • 2 4

  • Upc jest ok ale jak jest a na wielu osiedlach nie jest dostępne upc i zostaje homenet lub Tiwis

    • 3 5

  • Multimedia (1)

    Osobiście od kilku lat korzystam z sieci w Multimedia. W sieci tej mam także telefon stacjonarny, oraz kablówkę.
    W przypadku awarii dzwonię na bezpłatny numer. Jak do tej pory żadnej poważniejszej awarii nie miałem.
    Kiedyś miałem poważne zastrzeżenia co do transferu. W tym czasie miałem umowę na dwa lata, którą rozwiązałem w trakcie trwania promocji bez żadnych konsekwencji. Wystarczyło napisać pismo z argumetacją przemawiającą na moją korzyść i obyło się bez kłopotów.
    Myślę, że szczerzę mogę polecić tego operatora.
    Pozdr

    • 5 1

    • na infolini dział tech zawsze słyszysz "proszę skasować modem" poza tym te ćwoki nic nie wiedzą!

      • 1 0

  • homenet

    ja również jestem kliientem homenet z rachunkami to paranoja ja robię pzrelewew a oni przesyłają rachunki i nowe numery kont ja podałem ten nowy numer konta zabaczymy

    • 2 1

  • w UKE (2)

    ja już zgłosiłem sprawę do UKE, czekam na odpowiedź, mam nadzieje że dobiorą się im do tyłka

    • 12 1

    • brawo!

      • 1 0

    • Co udało się załatwić?

      Czy składał Pan wypowiedzenie w HomeNet?

      • 0 0

  • w Gdyni polecam Maxnet

    w ciągu kilku lat zdarzyły się może 2 konkretne awarie (wiadomo - burze). zawsze pod telefonem, na awarie reagują szybko. poza tym oferują naprawdę szybki dostęp do Internetu.

    • 4 0

  • Dlaczego?

    Dlaczego na takich osiedlach jak pogodne nie może być pożądnych firm świadczących dostęp do Internetu?

    • 3 1

  • Z jakiej racji im płacić Stream Communication z siedzibą w Krakowie?

    Tak jak w temacie z jakiej racji mam płacić tej firmie Stream Communication z siedzibą w Krakowie skoro się nie pofatygowali o przejęciu przez nią firmy Home Net jak i też nie podpisała nowych umów z użytkownikami Home Net. TO JEST WYŁUDZANIE PIENIĘDZY!!!!! Żyjemy w kapitaliźmie i koniec z socjalistycznymi zagrywkami. Z mej strony sprawa wyląduje w sądzie. To wszystko na ten temat z mej strony. Nie wspomnę, że jakość świadczonych usług znacznie spadła na niekorzyść klienta!

    • 6 0

  • Stream Communication to CHAMÓWA (1)

    1. dzień po przekroczeniu terminu płatności firma zablokowała mi bez ostrzeżenia dostęp do netu (wcześniej miałam i zawsze płacę za pół roku z góry)
    2. wcześniej awarie były zgłaszane do konkretnej osoby - ja do Pana Karola (pozdrawiam), jej numer komórkowy był ogólniedostępny, mozna było wysłać sms'a i po 20 min. mieć odpowiedź, że mój mam już dostęp :-). Teraz ani razu, ani w godzinach pracy, ani po 17 nie udało mi się zgłosić awarii. A impulsy biją...
    3. próbowałam dzwonić do Karkowa (wszystkie numery dostępne na stronie), bo chciałam uzyskać adres mailowy, gdzie mogłabym przesłać moje uwagi odnośnie tragicznego pogorszenia jakości usług, niestety bezskutecznie...
    4. cwaniaczki nie dają możliwości kontaktu mailowego - tylko dlaczego firma ma w nazwie komunikację i zajmuje się umożliwianiem pisania i wysyłania maili, skoro do niej samej nie można napisać???
    5. mimo, że mam zapłacone należności do końca roku niedawno znalazłam w skrzynce fakturę z terminem płatności za dostawę usługi we wrześniu. Gdybym akurat była na wakacjach faktura zostałaby uiszczona :-(
    6. właczając komputer nigdy nie wiem czy internet będzie działał. Połączenia ma tendencję jakby do zanikania...
    Homenet to był fajny dostawca netu.
    Barkuje nam Pana Karola :-(
    Po co było kupować skoro SC nie daje rady... Przecież wkrótce wszyscy zaczną szukać nowego dpostawcy netu. Ja zaraz po upływie umowy, tj. z końcem roku.

    • 15 0

    • A ja pozdrawiam pana Sławka z Suchanina

      • 0 0

  • homenet

    firma stream communication i homenet to ci sami właśćiciele

    • 0 4

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane