• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nierzetelny dostawca internetu

Dariusz
7 października 2009 (artykuł sprzed 14 lat) 

Kilka miesięcy temu pisaliśmy o problemach, jakie mają klienci dostawcy internetu, firmy Homenet Technologies. Nic się jednak w tej sprawie nie zmieniło, a użytkownicy dalej pozostawieni są sami sobie.



Przejęcie firmy internetowej przez jej konkurenta nie powinno odbywać się kosztem klientów. Jednak naszego czytelnika, pana Dariusza, którego dostawca internetu zmienił właściciela, spotkały nieprzyjemne perypetie. Oto jego historia:

Do niedawna internet dostarczała mi firma Homenet Technologies, która zdaje się w ostatnim czasie została przejęta przez firmĘ Stream Communication z siedziba w Krakowie. Podobnie zresztą stało się z telewizją kablową "Satra" działająca na Żabiance i Przymorzu.

Piszę, bo jako klient Homenet Technologies, o tym przejęciu nie zostałem poinformowany. W ostatnich dniach w swojej skrzynce znalazłem faktury z informacją, że zmienił się numer rachunku bankowego na jaki należy dokonywać wpłat. Zaznaczam, że zmienił się nie tylko numer rachunku ale i odbiorca na Stream Communications, jednak o tym nikt nie wspomniał, sam odszukałem tą informację.

Jako, że nie dostałem żadnej informacji od firmy o zmianach, dalej płatności dokonuje tak jak dotychczas czyli na Homenet. Jednocześnie wysłałem e-mail do Stream Communication z pytaniem co to za praktyki, że klientów nie informuje się o takich sprawach.

Ponadto zastanawiam się nad złożeniem zawiadomienia w prokuraturze o próbie wyłudzenia pieniędzy – poinformowano jedynie o zmianie rachunku bankowego, nie operatora.

Kolejną rzeczą jest drastyczny spadek jakości świadczonych usług przez firmę, a w tym przede wszystkim brak kontaktu z nią i co za tym idzie brak możliwości zgłaszania do Biura Obsługi Klienta awarii po godzinach pracy. Trzeba dodać, że firma informuje, że świadczy usługi 24 godziny na dobę, do nikogo jednak po "urzędowych" godzinach pracy nie sposób się dodzwoni. Na e-mail firma też nie odpowiada miesiącami.

Zdaje się, też, że zwolnieni zostali opiekunowie sieci którym można było zgłaszać awarie na telefony komórkowe czy umówić się na podpisanie umowy/aneksu w domu – teraz trzeba fatygować się bezpośrednio do BOK-u.

Drastycznie spadł też transfer, a awarie nie są usuwane tygodniami.

Podobnie jak nie można się dodzwonić do BOK, nie można dodzwonić się do centrali firmy w Krakowie aby porozmawiać z kimś kompetentnym. A jeśli już ktoś odbierze są tylko słowne zapowiedzi i czekanie aż ktoś raczy odebrać telefon, a ze nikt nie odbiera dzwoniłem po kilku minutach i... scenariusz ten sam.

Póki co wysłałem drogą mailową wypowiedzenie, bo nie zamierzam się godzić na takie traktowanie.

I tak oto z dobrej sieci w ciągu kilku miesięcy zrobiono kiepską sieć.

Firma Homenet Technologies nie odpowiedziała na wysłane przez nas tydzień temu pytania dotyczące całej sprawy.
Dariusz

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Opinie (137) 2 zablokowane

  • a ja od kiedy ATTU zostało przejęte przez HomeNet a pózniej przez STREAm nie mam umowy i de facto mogę chyba w każdej chwili olać Steam bo ani żadnej umowy pisemnej, regulaminu, konta - totalna partyzantka
    mimo totalnej porażki w kontaktach z klientem , mają najszybsze łącza

    • 0 0

  • niestety to prawda

    do firmy nie można się dodzwonic, próbowałam kilkadziesiąt razy, nie odpowiadają na żadne mejle, a wysłałam ich kilka, faktury otrzymałam jednocześnie dwie - jedną na 15-go a drugą na 30-go września - może teraz będą kasowac nas dwa razy w miesiącu? wygląda na to że to jakaś firma-KRZAK i tyle, skończy się na tym że wyślę im wypowiedzenie listem poleconym....

    • 3 0

  • dostałem fakturę, którą moim zdaniem zapłaciłem wcześniej

    do 14 września za sierpień i do 30 za wrzesień - tej pierwszej nie zapłacę a niestety wyjaśnić jej nie mogę, bo nikt nie odbiera w BOK a jechać nie mam czasu. Chyba faktycznie trzeba będzie zmienić operatora...

    • 2 0

  • ja mieszkam na pustyni (2)

    Może ktoś podpowie. Ul. Unruga - Stanisława Dąbka Gdańsk - jedna wielka wiocha . No cóż takie życie :(

    • 0 0

    • Multimedia człowieku. Jezeli masz mozliwosc podłaczenia rowniez Upc to za wszytkie czy usługi bedziesz płacił 77zl :-)

      • 0 0

    • z ery modem na USB

      rewelka to nie jest, ale moja krewna w rumi nie narzeka
      jedyny minus - jest limit

      • 0 0

  • od limesa brałem przez 3 lata (na cały blok) i jak na razie nie spotkałem tak grzecznych, kompetentnych i przyjaznych ludzi (2)

    poprzez TPSA doszedłem do biall-netu (morena)
    od dwóch miesięcy zauważam spadki prędkości do 1/3 tego co mam w umowie
    kablówka od nich, to też porażka
    nie pozostaje mi nic innego jak UPC
    mam w sopocie i nie narzekam

    • 0 0

    • limes

      jakosc limesu zalezy od lokalizacji, sa miejsca ok ale sa takze beznadziejne przypadki w limesie. co do predkosci przeciez nie ma "gwarantowanych" tylko max np 4Mb co nie oznacza ze bedzie ,poza tym sama predkosc tez nie mowi wszystkiego , moze byc mniejsza ale z mniejszymi stratami pakietow i bedzie lepiej chodzic przeciez.

      • 0 0

    • g@lluxie

      ja od kilku lat korzystam na osiedlu Morena z Jarsatu (przedtem Multiconu) i jestem zadowolona. Łącze działa jak należy, awarie są b. rzadkie (burze), łatwy kontakt, kompetentni ludzie pod telefonem i natychmiastowa pomoc w razie kłopotów. No, chyba że Twój budynek nie posiada jarsatowskiego okablowania...

      • 0 1

  • homenet

    to są komentarze z sieśći homenet ani inne sieci internetowe

    • 1 0

  • właściciela na sybir, firme pod młotek na rzecz skarbu panstwa (1)

    o!

    • 0 3

    • Państwu za dużo nie oddawaj

      I tak nas okrada co miesiąc.
      A firmę jeśli pod młotek, to na rzecz klientów, wobec których nie wywiązali się z umowy.

      • 0 0

  • sieci osiedlowe....

    wspolczuje ludziom podpietym do hm... sam bylem podpiety do bardzo dobrej sieci osiedlowej ale takie firmy jak widze poprostu napedzaja klientow duzym jak upc, mm , czy telefoniczne.Patrzac na to co sie dzieje na trojmiejskim rynku spodziewam sie polkniecia lokalnych dostawcow przez wiekszych badz przejscia do wyzej wymienionych kablowek ect. no jest jeszcze wybor malych sieci blokowych z serwerem dc++ ale to chyba kwestia czasu i rozwniez znikna.

    • 0 0

  • UPC

    od trzech lat nie wiem co to problem z internetem, UPC nie utrudnia życia po prostu internet działa i wszycho (wcześniej tp sa)

    • 1 0

  • (3)

    HomeNet Technologies - prędkość: http://www.speedtest.net/result/587263334.png cena: 50 zł - tyle w temacie.

    • 1 2

    • co to za opcja ;o??? (1)

      • 0 0

      • Szczerze mówiąc

        nie wiem co to za opcja - wywodzę się z wcześniejszego SoftLabu, który został później zmieniony na moim terenie na HomeNet.

        • 0 0

    • transfery z PL są jeszcze OK ale zagranica się mocno zepsuła 40-200kB/s !! , Streaming Video mocno przycina

      • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane