• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nierzetelny dostawca internetu

Dariusz
7 października 2009 (artykuł sprzed 14 lat) 

Kilka miesięcy temu pisaliśmy o problemach, jakie mają klienci dostawcy internetu, firmy Homenet Technologies. Nic się jednak w tej sprawie nie zmieniło, a użytkownicy dalej pozostawieni są sami sobie.



Przejęcie firmy internetowej przez jej konkurenta nie powinno odbywać się kosztem klientów. Jednak naszego czytelnika, pana Dariusza, którego dostawca internetu zmienił właściciela, spotkały nieprzyjemne perypetie. Oto jego historia:

Do niedawna internet dostarczała mi firma Homenet Technologies, która zdaje się w ostatnim czasie została przejęta przez firmĘ Stream Communication z siedziba w Krakowie. Podobnie zresztą stało się z telewizją kablową "Satra" działająca na Żabiance i Przymorzu.

Piszę, bo jako klient Homenet Technologies, o tym przejęciu nie zostałem poinformowany. W ostatnich dniach w swojej skrzynce znalazłem faktury z informacją, że zmienił się numer rachunku bankowego na jaki należy dokonywać wpłat. Zaznaczam, że zmienił się nie tylko numer rachunku ale i odbiorca na Stream Communications, jednak o tym nikt nie wspomniał, sam odszukałem tą informację.

Jako, że nie dostałem żadnej informacji od firmy o zmianach, dalej płatności dokonuje tak jak dotychczas czyli na Homenet. Jednocześnie wysłałem e-mail do Stream Communication z pytaniem co to za praktyki, że klientów nie informuje się o takich sprawach.

Ponadto zastanawiam się nad złożeniem zawiadomienia w prokuraturze o próbie wyłudzenia pieniędzy – poinformowano jedynie o zmianie rachunku bankowego, nie operatora.

Kolejną rzeczą jest drastyczny spadek jakości świadczonych usług przez firmę, a w tym przede wszystkim brak kontaktu z nią i co za tym idzie brak możliwości zgłaszania do Biura Obsługi Klienta awarii po godzinach pracy. Trzeba dodać, że firma informuje, że świadczy usługi 24 godziny na dobę, do nikogo jednak po "urzędowych" godzinach pracy nie sposób się dodzwoni. Na e-mail firma też nie odpowiada miesiącami.

Zdaje się, też, że zwolnieni zostali opiekunowie sieci którym można było zgłaszać awarie na telefony komórkowe czy umówić się na podpisanie umowy/aneksu w domu – teraz trzeba fatygować się bezpośrednio do BOK-u.

Drastycznie spadł też transfer, a awarie nie są usuwane tygodniami.

Podobnie jak nie można się dodzwonić do BOK, nie można dodzwonić się do centrali firmy w Krakowie aby porozmawiać z kimś kompetentnym. A jeśli już ktoś odbierze są tylko słowne zapowiedzi i czekanie aż ktoś raczy odebrać telefon, a ze nikt nie odbiera dzwoniłem po kilku minutach i... scenariusz ten sam.

Póki co wysłałem drogą mailową wypowiedzenie, bo nie zamierzam się godzić na takie traktowanie.

I tak oto z dobrej sieci w ciągu kilku miesięcy zrobiono kiepską sieć.

Firma Homenet Technologies nie odpowiedziała na wysłane przez nas tydzień temu pytania dotyczące całej sprawy.
Dariusz

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Opinie (137) 2 zablokowane

  • Wpisywać się jak działa u was internet? Prędkości tylko rzetelnie (2)

    • 1 0

    • do lipca bez problemu

      teraz bardzo wolno,chwilami zmika,transwer przy ściąganu 380KB/S a do lipca było 800/900 KB/S

      • 1 0

    • Chyba mamy tak wszyscy

      Po przejęciu przez STREAM firm, które dostarczały TV i internet, zaczął się koszmar. TV cyfrowa jakoś jeszcze działa, ale nie dam więcej niż 7 pkt na 10, TV analog - tragedia ( szczególnie jak toto chciało by się na LCD oglądać), a internet? - to dopiero koszmar - zwłaszcza gdy człowiek coś ważnego ma do załatwienia, to akurat nie działa ( notorycznie - ostatnio, żeby kupić bilety musiałem telefon do kompa podłączyć, bo przez dwa dni nie dałem rady ). Dodzwonić się do nich, to też wyzwanie dla upartych - próbowałem kilkakrotnie i posłuchałem sobie automatu "Ivona" i muzyczki (dzwoniąc z komórki jest to "bardzo opłacalne" ) oczywiście bez rezultatu. Mają nas w dupie ("Klient jest po to żeby płacił, a nie dupę zawracał" - ciekawa polityka).
      Chętnie bym gdzieś na jakimś forum wymienił się uwagami z większą ilością osób - może udało by się coś zrobić. Jeżeli ktoś zna takie forum, to proszę o namiary na slamik1964@gmail.com. Pozdrawiam wszystkich, którzy mają tego dosyć :)

      • 0 0

  • Homenet

    Cześćgdy się zorientowałem że, firma homenet została przejęta od razu chwyciłem za telefon by sprawdzić co się dzieje, niestety telefon opiekuna sieci nie odpowiadał.Następnie znalazłem w necie namiary na stream comunications i zadzwoniłem do bok nikt nie odpowiadał. Nie zastanawiałem się ani chwili tylko sciągnąłemze strony homenet kwestionariusz wypowiedzenia umowy i pofatygowałemsie do bok na ul Gospody i zaniosłem wypowiedzenie. Jakie było moje zdziwienieże zostało ono przyjęte bez żadnych zbędnych pytań. Jestem klientem od 4 latżadnych opóźnień z opłatami, a na pytanie czemu o tak istotnych zmianachnie poinformowano klientów udzielono mi że wszystkie informacje są umieszczone na stronie homenet a na stronie była tylko informacja o zmianiesiedziby firmy. Od 29 X będę w UPC ps. mam umowę na czas nieokreślony i wypowiedziałem umowę z 1-cznymterminem wypowiedzenia.

    • 0 0

  • 1mbit (1)

    hnet to porażka
    na żabiance na ulicy wejhera obicieli transfer do 1mbit !!!!!!!!!!!!!!!
    jest tak od ponad miesiąca .... niby łącza się zapychają i dlatego nałożyli limit .... i od miesiąca nie mogą tego naprawić.....

    • 0 0

    • borys... nie pisz ze hnet to porażka bo to sprawka streamu.
      ekipa hnet nie istnieje, odeszli 1 lipca

      • 0 0

  • Hnet / Stream na Rogalińskiej

    Wczoraj odcięto mi internet, mimo, że płaciłem na stare konto Hnetu...
    dziś nie moge skontaktować się ze Stream, wszystkie telefony (Gdańsk, Kraków, infolinia) są głuche.
    Tylko jaka jest alternatywa na Rogalińskiej w Gdańsku? chyba tylko UPC...

    • 0 0

  • homenet dał ciała

    ja również jestem klientem homenet i moja historia wygląda podobnie jak innych. Totalny brak kontaktu z dostawcą, nowe numery konta i faktury od innej firmy niż ta z którą podpisywała umowę. Faktury, kóre maiałam zapłacone w homenet otrzymałam po raz drugi od Stream Communication z Krakowa.

    • 1 0

  • STREAM

    Ludzie, nie mylcie Homenetu ze Streamem. To Stream przejłą HomeNet i Satrę i to on jest odpowiedzialny za kłopoty. Ekipa HomeNetu odeszła w całości na informację o zmianie polityki firmy.

    Lepiej nie będzie chyba, że dojdzie do sprzedaży Streamu po tak wielkich stratach jakie poniesli

    • 0 0

  • Beznadzieja

    Podpisałem umowę ze Streamem m.in. ze względu na TVP-Sport. Aktualnie program ten nie działa po kilka dni z rzędu. Brak możliwości jakiejkolwiek komunikacji z firmą, brak telefonów w przypadku awarii. Kompletne bezhołowie

    • 0 0

  • Nie jest tak źle :)

    Witam wszystkich,

    Jestem użytkowniczką w/w telewizji posiadam 3 usługi tv,net i cyfrę, wiadomo awarie się zdarzają, z tego co mi wiadomo jest to nowa firma na rynku Pomorskim i się rozwija. Co prawda bardzo dużo błędów popełnili na początku działalności jako Stream ale mam nadzieje, że w końcu ta cała sytuacja z awariami się wyprostuje. Było parę sytuacji awaryjnych ale bez problemów zostały usunięte. Nie wiem dlaczego wszyscy opowiadają, że nie ma kontaktu przecież jest infolinia, która działa sprawnie, wszystkie moje zgłoszenia były rozpatrywane terminowo nie rozumiem skąd tyle negatywnych opinii.

    • 0 0

  • Jeśli ktoś składał wypowiedzenie w HomeNet proszę o pilny kontakt jon22@interia.pl

    • 0 0

  • Damski bokser

    Firma promuje damskiego boksera, ktory zneca sie nad kobietami. Na co dzien czarujacy siwy lowelas, a w domu przestepca

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane