- 1 Wybuch w Hevelianum (69 opinii)
- 2 Mandat na 7,5 tys. zł dla rowerzysty (172 opinie)
- 3 Kładka przy stoczni zamknięta do odwołania (64 opinie)
- 4 Zbiórka dla najbliższych zabitego tenisisty (16 opinii)
- 5 Obywatelskie zatrzymanie włamywacza (7 opinii)
- 6 Triathlon w Gdańsku. Będą utrudnienia (179 opinii)
Omawiali w Sejmie rozbudowę do trzech pasów Obwodnicy Trójmiasta
W środę w Sejmie na posiedzeniu podkomisji stałej do spraw transportu drogowego, drogownictwa i bezpieczeństwa ruchu drogowego omawiano możliwość rozbudowy węzłów i poszerzenia Obwodnicy Trójmiasta do trzech pasów. W dyskusji udział wzięli pomorscy posłowie, senatorowie oraz przedstawiciele samorządów m.in. Piotr Grzelak, Ryszard Świlski, Jacek Karnowski i Michał Tusk.
W pracach komisji uczestniczyli m.in: Ryszard Świlski, senator RP, Jacek Karnowski, wiceminister w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, a także posłowie na Sejm RP: Magdalena Sroka, Patryk Gabriel i Rafał Siemaszko oraz Wójt Gminy Pruszcz Gdański Weronika Chmielowiec, Wójt Gminy Kolbudy Marek Goliński, wiceprezydent Sopotu Michał Banacki, a także Michał Tusk, zastępca dyrektora departamentu infrastruktury ds. rozwoju i integracji transportu w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego.
- Potrzebujemy rzetelnej dyskusji o Obwodnicy Trójmiasta, a zaraz po niej działania. W ciągu doby przejeżdża przez nią ok. 100 tys. pojazdów. Niemal gotowe są dokumentacje dla węzłów Szadółki i Kowale. Odpowiedzialność za nie wzięły Miasto Gdańsk i województwo pomorskie. Trzeba już dziś myśleć o kolejnych, a także o możliwościach poszerzenia obwodnicy do trzech pasów ruchu - mówił podczas posiedzenia komisji zastępca prezydenta, Piotr Grzelak.
Konieczna także rozbudowa węzłów
Temat rozbudowy trasy S6 o trzeci pas wraca co kilka lat. Głównie przy okazji pobicia kolejnego rekordu natężenia ruchu. Trzeci pas miałby być remedium na codzienne korki na pękającej w szwach ekspresówce.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – samochody na sprzedaż
Poza kwestią samej rozbudowy na podkomisji poruszono też kwestię rozbudowy węzła Osowa. Samorządowcy z Pomorza przekonywali w Sejmie o konieczności inwestycji także ze strony Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, która jest odpowiedzialna za budowy i przebudowy obwodnic Trójmiasta.
W trakcie obrad poruszane były także tematy dynamicznego rozwoju obszarów wzdłuż obwodnicy, w tym okolicy ulic Starogardzkiej i Niepołomickiej, które wymagają dobrego i szybkiego skomunikowania sąsiednimi gminami.
Opinie (486) ponad 20 zablokowanych
-
2024-07-25 13:04
Tylko drastyczne ograniczenie predkosci
Zwiększy to szanse na zmniejszenie wypadków które głównie powodują paraliż. No ale nie słoik musi zasuwać. Możecie mieć i po 5 pasów ale to nic nie da
- 1 1
-
2024-07-25 13:04
To się uśmiałem!!!
- 1 0
-
2024-07-25 13:29
Tusk z ojcem w domu mogli to obgadać a nie publicznie udaje że coś robi i nic nie zrobi
- 2 3
-
2024-07-25 13:33
Trzeci jako bus pas z dopuszczonym ruchem rowerowym.
- 0 1
-
2024-07-25 13:42
I co jeszcze???
Mam nadzieję, że to nigdy się nie sprawdzi
- 2 1
-
2024-07-25 13:43
Dajcie im spokoj
To są brednie żeby pokazać ludziom że coś robią i biorą za to kasę i tak nic nie zrobią bo to jest jedną wielką ściema
- 4 1
-
2024-07-25 13:48
Powinno być po 5-6 pasow
Jak w USA
- 1 0
-
2024-07-25 13:57
Powinny już być cztery pasy w każdą stonę. Jak robić bałagan to lepiej porządnie poprawić a nie trzy pasy i za 5 lat znowu
Chyba, że rudy z Niemką z UE ustalą, że bydło będzie mogło tylko jeździć na rowerach a on razem z tą babą samochodami.
TO wtedy 3 pasy ok, przy czym jeden pas dla rowerów.- 2 2
-
2024-07-25 13:58
Czekam na wykopy przy dworcu
Obwodnica się ze**a na miękko
- 3 1
-
2024-07-25 14:19
Tadeusz
To powinno być już dawno zrobione !!!!
- 2 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.