- 1 Solorz otworzył stację wodoru w Gdańsku (125 opinii)
- 2 Ponad 20 tys. zł za kurs taksówką (251 opinii)
- 3 Bursztynowy Ołtarz z nowymi elementami (81 opinii)
- 4 Będą trzy pasy na Obwodnicy Trójmiasta? (446 opinii)
- 5 Pili, zażywali narkotyki i wsiadali za kółko (89 opinii)
- 6 Rajska znowu deptakiem, ale tylko na chwilę (69 opinii)
Omawiali w Sejmie rozbudowę do trzech pasów Obwodnicy Trójmiasta
W środę w Sejmie na posiedzeniu podkomisji stałej do spraw transportu drogowego, drogownictwa i bezpieczeństwa ruchu drogowego omawiano możliwość rozbudowy węzłów i poszerzenia Obwodnicy Trójmiasta do trzech pasów. W dyskusji udział wzięli pomorscy posłowie, senatorowie oraz przedstawiciele samorządów m.in. Piotr Grzelak, Ryszard Świlski, Jacek Karnowski i Michał Tusk.
W pracach komisji uczestniczyli m.in: Ryszard Świlski, senator RP, Jacek Karnowski, wiceminister w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, a także posłowie na Sejm RP: Magdalena Sroka, Patryk Gabriel i Rafał Siemaszko oraz Wójt Gminy Pruszcz Gdański Weronika Chmielowiec, Wójt Gminy Kolbudy Marek Goliński, wiceprezydent Sopotu Michał Banacki, a także Michał Tusk, zastępca dyrektora departamentu infrastruktury ds. rozwoju i integracji transportu w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego.
- Potrzebujemy rzetelnej dyskusji o Obwodnicy Trójmiasta, a zaraz po niej działania. W ciągu doby przejeżdża przez nią ok. 100 tys. pojazdów. Niemal gotowe są dokumentacje dla węzłów Szadółki i Kowale. Odpowiedzialność za nie wzięły Miasto Gdańsk i województwo pomorskie. Trzeba już dziś myśleć o kolejnych, a także o możliwościach poszerzenia obwodnicy do trzech pasów ruchu - mówił podczas posiedzenia komisji zastępca prezydenta, Piotr Grzelak.
Konieczna także rozbudowa węzłów
Temat rozbudowy trasy S6 o trzeci pas wraca co kilka lat. Głównie przy okazji pobicia kolejnego rekordu natężenia ruchu. Trzeci pas miałby być remedium na codzienne korki na pękającej w szwach ekspresówce.
Poza kwestią samej rozbudowy na podkomisji poruszono też kwestię rozbudowy węzła Osowa. Samorządowcy z Pomorza przekonywali w Sejmie o konieczności inwestycji także ze strony Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, która jest odpowiedzialna za budowy i przebudowy obwodnic Trójmiasta.
W trakcie obrad poruszane były także tematy dynamicznego rozwoju obszarów wzdłuż obwodnicy, w tym okolicy ulic Starogardzkiej i Niepołomickiej, które wymagają dobrego i szybkiego skomunikowania sąsiednimi gminami.
Opinie (446) ponad 20 zablokowanych
-
2 godz.
Jak chcecie sobie wyciac lasy to najpierw (1)
Kupcie sobie grunty, posadźcie tam drzewa a później je wycinajcie. A od naszych lasów łapy precz!
Aha. I trzeba wprowadzić dwie winiety na kierowczykow:
1. Za/na budowę i utrzymanie dróg,
2. Za trucie środowiska.
Amen.- 0 1
-
2 godz.
Ciesz się że kar za głupotę nie ma
Bo byś się nie wypłacił.
- 0 0
-
2 godz.
aktualizacja: nie będzie 3 pasów.
- 0 0
-
2 godz.
Niestety tutaj nie pomoże i dziesięć pasów. Z użytkownikami tej obwodnicy jest podobnie jak z kierowcami ... pewnej niemieckiej marki na literę"B". Jednym mózg przestaje działać jak na obwodnicę wjeżdżają, a drugim gdy zasiadają za kierownicą auta.
- 0 1
-
1 godz.
Obwodnica
Już dawno powinien być trzeci pas.Nie ma na czym debatowac.Wystarczy ze jest wypadek i obwodnica stoi.Budować a nie dyskutować.
- 0 0
-
1 godz.
gdzie ekrany?!?!?!?
mieszkam na Kowalach przy ul. Zeusa gdzie poziom hałasu od obwodnicy jest nie do zniesienia. Dlaczego jadąc np. Na Toruń jest mnóstwo ekranów dźwiękoszczelnych za którymi..........pasą się krówki a w jednej z najbogatszych gmin w Polsce nie można oddzielić około 500 mieszkańców od hałaśliwej obwodnicy??? Absurd. W lato nie można wyjść na balkon czy płać zabaw bo hałas jest nieznośny. Panie wójcie Goliński czas działać
- 0 1
-
39 min
Jakie 3 pasy? 3 pasy powinny być 10 lat temu. Za 10 lat będą potrzebne min 4pasy.
Myśli ktoś tu przyszłościowo czy same zacofańce?- 0 0
-
36 min
Zn
Znów kolejny i kolejny remont . Obwodnica jest zalanie s przed 30 lat kiedy jeszcze nie brano tak rozbudowanej infrastruktury . Lekko plany zacofane do panujących realiów
- 0 0
-
18 min
pojedli, popili, pop****li...
i pojechali...
Działania pozorne, lub wręcz szkodliwe, bo odwracają uwagę od konieczności przedłużenia obwodnicy w Gdyni na drugą stronę terenów kolejowych. Gdańsk ma podobny "wrzód na du**ie" czyli przejazdy na Oruni.
Przedłużenie obwodnicy w Gdyni jest ważne dla całego północnego Pomorza.
I są to zaledwie trzy kilometry...- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.