• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Kłopot z firmą kurierską

Tomasz F.
7 sierpnia 2007 (artykuł sprzed 16 lat) 
aktualizacja: godz. 11:44 (7 sierpnia 2007)
Garść spostrzeżeń na temat działania firmy kurierskiej GLS.

Niedawno kupiłem zabawkę w Allegro. Chcąc otrzymać ją jak najprędzej zdecydowałem sie na droższą opcję dostarczenia, czyli kurierem.

Kurier przyjechał, ale nie zastał mnie w domu. Nic dziwnego - wcześniej nie zadzwonił nawet z informacją, o której powinienem się go spodziewać. W tej sytuacji kurier przykleił awizo na drzwiach klatki schodowej - w jedenastopiętrowym bloku!

Całe szczęście, że sąsiad znalazł to awizo, gdyż sądzę, ze długo by tam nie powisiało. Na kartce znalazłem nabazgrany numer telefonu kuriera. Skontaktowałem się z nim i usłyszałem, że przesyłka zostanie dostarczona następnego dnia lub mogę ją odebrać samodzielnie w Straszynie.

Stwierdziłem, że poczekam i uznałem sprawę za załatwioną. Jakież było moje zdziwienie, kiedy następnego dnia nie dostarczono mi przesyłki! Wykonałem tuzin telefonów do tego kuriera, który nawet nie raczył odebrać.

W rezultacie musiałem się dodzwonić do firmy, gdzie otrzymałem potwierdzenie, że przesyłka jest, ale...Ale było bardzo wiele, musiałem zdobyć numer przesyłki od sprzedawcy, trwało to kolejne dni.

Prezent do dziecka dotarł po pięciu dniach. Ono było szczęśliwe, ja straciłem sporo nerwów i czasu. Przestrzegam wszystkich przed korzystaniem z tej firmy.
Tomasz F.

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Opinie (180) 4 zablokowane

  • RóżNICA !

    jaka jest różnica między pocztą a firmą kurierską? powinna być wielka conajmniej o mile, a jest? napewno jest kurierka droższa, ale co do zapewnień że szybko, solidnie i na czas to hoho, wiele do życzenia, albo marzenia do niespełnienia. Więc wolę naszą zwykłą polską poczte, bo wiem że i tak muszę iść na pocztę po odbiór przesyłki i nikt mi oczu nie mydli, bo byle kunda kurier nie ma do mnie numeru prywatnego imi oczu nie mydli i nie zawraca mi doopy i po trzecie poczta polska jest o wiele bliżej niż magazyny jakiejś niedorozwiniętej kurierki, która potrafi zostawić awizo w drzwiach... wejściowych do bloku 11 piętrowego. Żenada z wielką łaską.

    • 0 0

  • To lepiej na Pocztę...

    Ja tam się nie stresuję jak mam otrzymać przesyłkę pocztą. Przesyłki priorytetowe mam po 2 tygodniach - spokojnie na nie sobie czekam, jeśli idzie do mnie jedna to sobie leży na poczcie i czeka na jakaś kolejną, no bo listonosz mało zarabia i nie będzie chodził 2 razy. Wiem tez ze nie wniesie przesyłki, bo mieszkam aż na 2 piętrze, a u mnie nie ma windy i listonosz móglby się zmęczyć, dlatego zostawia mi od razu awizo. A ja odbieram sobie na poczcie. Super nie ?

    • 0 0

  • Standardy firm kurierskich znacząco się obniżyły

    codziennie współpracuję z firmami kurierskimi zamawiając ich usługi. moje spostrzeżenia są następujące: DHL - przereklamowana i zdecydowanie przeciążona sieć kurierska - dyspozytorzy wybierają sobie regiony z których kurierzy odbierają lub nie zamawiane paczki. Rekordowo długo szła przesyłka do bydgoszczy - ok 10-12 dni!! Siódemka... cóż, chyba każdy kto podpisywał umowę z mBankiem czekał i czekał i czekał aby kurier dowiózł dokumenty. Podobnie jest z wysyłaniem paczek poprzez wspomnianą Siódemkę: albo przyjedzie albo nie. GLS... hmm, może wspomnę o jednej sytuacji. Zamówiłem kuriera z tej firmy, miałem do wysłania przesyłkę na palecie, zawartość nie mogła być zgnieciona i nic nie można było na niej stawiać. Kurier popatrzył czy paczki na samochodzie nie mają naklejonych nalepek "nie stawiać" albo "uwaga szkło" i po upewnieniu się że ich nie ma, zaczął chodzić po kartonach i mocować się z moją paletą. Chyba nie trzeba tego komentować. Osobiście najlepiej oceniam Schenkera oraz TNT, może nie są najtańsi ale przesyłki docierają w miarę terminowo i paczki nie są zniszczone. Pozdrawiam wszystkich

    • 0 0

  • PARANOJA

    MIALAM IDENTYCZNA SYTUACJE Z INNA FIRMA!!!TRZEBA CZEKAC CALY DZIEN NA KURIERA A ON NIE PRZYJEZDZA I NAWET NIE RACZY ZADZWONIC O KTOREJ DOKLADNIE BEDZIE!PRACUJA TAM BARDZO NIEKOMPETENTNE OSOBY!PELNO NERWOW I STRACONYCH PIENIEDZY NA TELEFONY!

    • 0 0

  • Zdecydowanie najlepsze jest TNT. Wiem, bi korzystam przez wiele lat. Przerabiałam inne firmy. Zdarzaja sie drobne wpadki, ale jak jest opóźnienie zgraniczne to dzownią, informują i mówią z jakiego powodu. Przepraszają. Przynajmniej w Trójmieście bardzo dobrzy kurierzy.
    Oby się nie popsuło.

    • 0 0

  • ja mam więcej szczęścia??

    Korzystam dosyć często z usług firm kurierskich, bo często kupuję w sklapach internetowych. Dotychczas miałem kontakt z firmą Masterlink - i nie mogłem narzekać. Zawsze przesyłkę miałem w domu następnego dnia po wysłaniu przez sklep. Ostatnio mam też kontakty z firmą DHL i tutaj już jest trochę gorzej, bo przesyłka potrafi sobie poleżeć z niewiadomych względów na sortowni cała dobę i być wydana kurierowi dopiero kolejnego dnia!! Nauczony takim doświadczeniem zawsze już proszę o nr przesyłki i śledzę ją w internecie. Ostatnio jednak miałem współpracę wręcz idealną - sami zadzwonili, umówili się na godzinę i o tej byli. Może jestem szczęściarzem, ale nie mogę aż tak żle mówić o tych firmach, z którymi miałem kontakt..

    • 0 0

  • GLS Dyrekcja nie odpowiada na reklamacje

    przestrzegam przed ta firmą a na pisma wysyłane listem poleconym (reklamacje)dyrekcja nie odpowiada od kilku miesięcy,

    • 0 0

  • Jak w ciagu 30 dni nie daja odpowiedzi na reklmacje to znaczy ze zgadzaja sie z twoim zdaniem. Tak mowi polskie prawo.

    • 0 0

  • UPS....

    Widzialem juz pare wpisow na temat tej firmy kurierskiej. Tak samo wypowiedz jednego z bylych pracownikow jednej z wiekszych firm kurierskich. I smiac mi sie chce, jak ktos mowi, ze to wina nadawcy, badz odbiorcy.



    KPINA!



    Otoz, jakis czas temu zamowilem w internetowym sklepie sprzet studyjny, o wartosci okolo 2000PLN. Czytajac forme platnosci i dostawy, wybralem zwykla opcje, bo wydawalo mi sie, ze paczka dotrze najpozniej po 3 dniach roboczych.

    Ale tak sie nie stalo. Wydzwanialem, dowiadywalem sie, podawalem takie numery, s****e numery. Na nic sie to nie zdalo. Zdenerwowany zadzwonilem i spytalem sie, czy kiedykolwiek przywioza mi ta paczke, bo czekac 10 dni to juz troche za duzo. Na co w odpowiedzi uslyszalem, ze "inne paczki sa wazniejsze". Piana z ust sama sie wydzielala.

    Zadzwonilem do Nadawcy, wiedzac, ze maja swojego opiekuna w kazdej z firm kurierskich, z ktorymi podpisali umowe, i jakos sprawa sie ruszyla.



    Czekalem na paczke 21 DNI, 21 .. totalna MASAKRA.



    Nie wiem co sie dzieje w tym kraju.. ale jest jedno pewne.. wszyscy sobie kłada na to przyslowiowa "laskę".

    Nie rozumiem tego, jak mozna tak nie szanowac klienta.

    Tego typu firmy powinny byc zamykane, bo niedopuszczalnym jest aroganckie odzywanie sie do klienta z wyczuwalnym tonem, mowiacym "heh, mozesz mi skoczyc".



    Pozdrawiam tych wszystkich, ktorzy tak, jak ja, mieli na tyle cierpliwosci, ze nie pozabijali firm kurierskich.

    • 0 0

  • do R.

    Jeśli chodzi o mój kod pocztowy to 80-210.
    Przesyłka została dostarczona dziś- po moim wczorajszym telefonie do centrali. Na szczęście szybko dostałam numer do kuriera i umówiliśmy się na dostarczenie przesyłki do pracy. Kurier dostał konkretnu numer pokoju i numer telefonu do mojej mamy (to ona miała odebrac paczkę). Fakt że paczka dotarła, ale po jakim czasie (co by było jakby to były jakies pilne leki). Oczywiście paczka nie została dostarczona do rąk własnychg tylko zostawiona w pierwszym leprszym pokoju. DObrze to to uczciwa osoba i na dodatek znająca moją mamę wiec paczka szybko znalazła właściwego odbiorcę.
    Mam wrażenie, że paczka mogłaby być wręczona petentowi czekającemu na korytarzu byleby tylko się jej pozbyć.

    p.s. Plus, że kurier w rozmowie tel był bardzo grzeczny i miły.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane