Najlepsze firmy kurierskie

Oceny (522)

bolo
Termin usługi: październik 2017

Poprostu brak słów absolutnie nikomu nie polecam nawet jak by mieli usługi zadarmo

Elżbieta
Termin usługi: wrzesień 2017

Właśnie kurierowi nie chcialo sie czekac, a dostalam przesylke, gdzie mial wziac ode mnie dokumenty zwrotne i sobie olal, zostawil to mezowi i pojechal, minelam go 2 metry od domu. Nie da rady sie do nikogo dodzwonic z tej beznadziejnej firmy,bo wszedzie sie rozmawia z automatem. Zenada...

Henryk
Termin usługi: wrzesień 2017

Dwa smsy z informacją, że przesyłka zostanie dostarczona między 9.00 a 13.30. Dwa dni oczekiwania i rozczarowania. Obsługa klienta elektroniczna, aby doczekać się na rozmowę trzeba przejść przez kilkupoziomowe menu z numerkami, wysłuchując po drodze informacji już uzyskanych z własnych poszukiwań. Trwa to kilka minut. Dział interwencji bezsilny i nieskuteczny. A kurierowi po prostu się nie chce - po dwudziestu minutach od przyjęcia paczki zwraca ją do magazynu nie informując czekającego klienta. Pojechałem w końcu sam na Kowale. Pani przyjmująca/wydająca paczki potrząsała skanerem aby zechciał działać. Podsunęła mi do podpisu potwierdzenie odbioru przesyłki zanim zaczęła jej szukać, po czym czterdzieści minut czekałem na odnalezienie paczki. Zdecydowanie odradzam wybieranie tego przewoźnika.

Alicja
Termin usługi: wrzesień 2017

Jedna gwiazdka to i tak zbyt dużo... Jeżeli chcecie bawić się z kurierem w berka to polecam. Godziny dostarczania paczek chyba dostosowane tylko dla bezrobotnych, nie sądzę że pomiędzy 12-14 ktoś pracujący koczuje w domu i czatuje w oknie na kuriera, który może przyjedzie, a może nie. Infolinia - dno, nie są w stanie stwierdzić kto ma paczkę, ani o której będzie. Kiedy już próbują skontaktować się z kurierem ten wiecznie poza zasięgiem. Podsumowując - jeżeli masz swoje auto i dużo czasu ścigaj się człowieku po mieście z kurierem i próbuj go znaleźć, wtedy na pewno ją odbierzesz, gorzej jeżeli towar chcesz otrzymać pod wskazany adres - możesz się nie doczekać.

Michał
Termin usługi: wrzesień 2017

Tragedia. Brak jakiejkolwiek wspólpracy. Dostałem dwa sms, że paczka dotrze do mnie między 10:00 a 18:00 to jakiś żart!! nie ma możliwości skontaktowania się z kurierem, skontaktowałem się z BOK a tam kompletne rozczarowanie, bezczelne odzywki pani w infolinii i całkowty brak samokrytycyzmu. Nie należe do pieniaczy ale z całą pewnością gorąco nie polecam tej firmy. Zapłaciłem sporo za to żeby przesyłka była na czas i nie była. BEZNADZIEJA.

Niezadowolony Klient
Termin usługi: wrzesień 2017

Czekając na paczke z planowaną godziną dostarczenia 12-16 z czym sie spotkałem? Napewno nie z paczką. Cały dzień w plecy, ważna przesyłka nie dostarczona i żadnej informacji na jej temat, jedyne co udało się ustalić to że paczka leży u nich w bazie dhl, nie wiem może kurierowi nie bylo na ręke zabrać jej ze sobą. . . +Próbowałem się dodzwonić na infolinie i dowiedzieć się czemu i po co i na próbach się skończyło bo niemożliwe jest tam dodzwonienie sie.

Michal M
Termin usługi: wrzesień 2017

Po raz drugi zdarza mi sie juz,ze dostaje komunikat o tym,ze rzekomo kurier probowal dostarczyc przesylke i proba byla nieudana. Mial byc wczoraj miedzy 11 a 15, bylem w domu od 9 do 17 i kuriera nie bylo, a komunikat o nieudanej probie dopiero moglem odczytac na stronei sledzenia przesylki, gdyz nikt nie raczy poinformowac. Teraz musze czekac kolejny dzien na dostarczenie, bo dzis przesylka lezy w magazynie, do ktorego nie ma telefonu-jest tylko ogolna infolinia,na ktorej pracuja malo kompetentne osoby.

Dominika
Termin usługi: wrzesień 2017

To co wyprawia ta firma przechodzi ludzkie pojęcie. Czekałam na paczkę tydzień, a po tygodniu nadal żadnej informacji o przesyłce, jak się okazało kurier "podobno" próbował dostać się do mieszkania już 2 razy ale oczywiście żadnej informacji o tym, że kurier bezie danego dnia nie dostałam. Ani żadnego telefonu ani smsa nawet maila. To jakaś kpina. Nie polecam.

Mirek
Termin usługi: wrzesień 2017

Czekam na paczkę piąty dzień i cały czas będąc w domu otrzymuje komunikaty że NIEUDANE DORĘCZENIE PACZKI , ktoś chyba żarty sobie robi.

Wiktor
Termin usługi: wrzesień 2017

Dołączam się do litanii krytyk . Czekam na przesyłkę już piąty dzień w międzyczasie okazywało się ze nie ma mnie w domu co jest wierutnym kłamstwem. Zrobię wszystko aby nie korzystać z tej żałosnej firmy (nawet jeżeli będę musiał zrezygnować z zakupu w internecie). Józef

Wiesława Tuzińska
Termin usługi: wrzesień 2017

W ciągu 10 dni kurier zachował się nieprofesjonalnie i nonszalancko . Pierwszą przesyłkę wrzucił do skrzynki mimo że czekałam na jego przybycie . Dziś 5 września też udał że mnie nie ma i otrzymałam sms że przesyłki nie udało się doatarczyć, to są jakieś jaja albo zabawa w kotka i myszkę. Oprócz mnie w domu były jeszcze dwie dorosłe osoby. Szkoda naszego czasu i paliwa DHL. Jeśli to się nazywa dostarczenie przesyłki to ja jestem chińska cesarzowa ale jak widzę po komentarzach firma mocno obniżyła loty . Ciekawe co jutro wymyśli jaśnie pan kurier.

Danuta
Termin usługi: sierpień 2017

-Nie otrzymałam paczki wysłanej 21.07.17 godz 15.12 w Niemczech. -Podobno była dostarczona i awizowana 25.07.17 godz 17.35 - nieprawda!!! -Została odesłana10.08.17, bo podobno odmówiłam o godz. 0:00 odbioru paczki - nieprawda!!! -Z trudem została odnaleziona w "szukaj przesyłki" po poszukiwaniach w Polsce i Niemczech. -Zgłasilam skargę - i co? Należy się chyba zwrot kosztów nadawcy i rekompensata moralna odbiorcy. -Paczka wróciła do nadawcy z dodatkową opłatą 10 Euro, przepakowana i... - Niestety wysłana ponownie DHL. -Jeszcze jej nie mam :-( Nierzetelnych pracowników powinno się zwalniać!

Sławomir
Termin usługi: sierpień 2017

Firma duża ale pozwala sobie na uchybienia. Przekierowanie przesyłki kosztowało mnie trzy dni. Obsługa kosszmarna zbywaja klientów.

Aga
Termin usługi: sierpień 2017

Na wczoraj miałam mieć dostarczoną przesyłkę. Przed 16 dostałam sms o tym że paczki nie udało się doręczyć, na stronie www napisane jest że nie było nikogo w domu. Czy to jest jakiś żart ? Siedziałam specjalnie cały dzień w domu i dziś także mnie to czeka !! Zero szacunku do klienta.

kluent
Termin usługi: sierpień 2017

Kurier podobno był..... Zero AWIZO...... Bez numeru przesyłki zero możliwości interwencji ......... Jak nie mam awizo to nie mam numeru przesyłki...... Sen wariata ......

Karol
Termin usługi: sierpień 2017

Chcialbym sie skupic na ostatnim etapie podrozy mojej paczki. Kontakt z kurierem - bez problemu zawsze odbiera. Czas dostawy i ewentualne zmiany w miejscu dostawy - bez problemu mozna z kurierem dogadac. Kurier usmiechniety i komunikatywny. Oby wiecej takich kurierow. Pozdrawiam Pana z rejonu Wejherowo.

Anna
Termin usługi: sierpień 2017

Brak szacunku do klienta. Dwa dni siedziałam w domu czekając na ważne dokumenty. Na infolini dowiedziałam się ze kurier NIE ZASTAL NIKOGO W DOMU!!!!! Kłamstwo i oszustwo! Zero profesjonalizmu. To nie pierwsza niesfinalizowana akcja z tum dostawca! Dramat! Przez ta sytuacje nie podpisałam umowy z nowym operatorem sieci a dawna umowa przestała działać. Firma jest bez telefonu!!

Piotr
Termin usługi: sierpień 2017

Czekalem na ważna przesyłkę. O dziwo dostaję sms ze kurier awizowal przesyłkę bo nikogo nie został. Jakim cudem? Firma otwarta od 7 do 17 a tu taki cyrk? Dzwonię na infolinię bo oczywiście nr. do kuriera nie daja. 3x po 15minut wisialem i ciagle " na wszystkich stanowiskach trwaja obecnie rozmowy" zrezygnowałem. Porażka porażka porażka!!

D.NARAZIŃSKA
Termin usługi: sierpień 2017

wielkie dzięki dla p.JUSTYNY LIPOWSKIEJ z obsługi klienta , za interwencję i pomoc - są jeszcze sumienni i empatyczni pracownicy w korporacjach

Gogo
Termin usługi: sierpień 2017

Niepowazna firma. Doręczają paczki przed poludniem - nie muszę chyba dodawac, ze jestem wtedy w pracy. I tak - uważam ze kurierzy powinni pracowac po poludniu. Pozostaje mi odebrac paczke 40 km od domu.