Najlepsze firmy kurierskie

Oceny (522)

Sabbi
Termin usługi: październik 2018

Jeszcze nie spotkałam się z taką obsługą klienta. Kurier który doręczał mi wczoraj przesyłkę był miły, sympatyczny i pomocny!

Bogusław
Termin usługi: wrzesień 2018

Już drugi raz z rzędu siedzę kołkiem w domu i już drugi raz dostaję SMS, że mnie w domu nie ma. Dodzwonić się nie ma gdzie. Dobrze, że przesyłka była "za pobraniem" i mogą ją sobie ....... nigdy więcej DHL

Dorota
Termin usługi: wrzesień 2018

Termin dostarczenia przesyłki na 21.09 siedziałam w domu cały dzień bo jestem akurat chora po czym o 21.30 dostaje smsa,ze nikogo nie zastano w domu ? Jaja sobie robicie ?

ZEnon
Termin usługi: wrzesień 2018

brak kontaktu z kurierem , infolinia ...przypadkowi ludzie ,,,,nie pomogą, nie wywiazuja sie z terminów dostaw tłumacząc to brakiem obsługi.....nie polecam

Adam S
Termin usługi: wrzesień 2018

Nieudana próba doręczenia, podczas gdy cały dzień jestem w domu :) Nie pozdrawiam

Delikatnie mówiąc wkurzony
Termin usługi: wrzesień 2018

Jednorazowa informacja o terminie dostarczenia w terminie, w którym jasnie pan kurier się nie pojawił, po czym.....cisza. Po sprawdzeniu na portalu okazuje się, że przesunięto termin na następny dzień (bez uzgodnienia czy w ogóle będzie miał kto odebrać). Następnego dnia oczywiście również nie dostarczono i znowu bez informacji. A na portalu informacyjka, że będzie w poniedziałek. Zastanawiam się, co powiedzą władze firmy na Europę, kiedy dowiedzą się jak bardzo się szmaci ich markę w tym rejonie....A dowiedzą się, moja w tym głowa.

Aga
Termin usługi: wrzesień 2018

Drugi dzien siedze w domu w wyznaczonych godzinach.Czekam na przesyłkę i dostaje informacje sms... Nieudane doręczenie paczki dhl.... żart chyba ??? Moze szkolenie dla kuriera z zakresu używania domofonu i telefonu !!!!!

Slawomir
Termin usługi: sierpień 2018

DHL-em zostalo,we wtorek 28 sierpnia, wyslane z pd. Polski zaswiadczenie o niezaleganiu wobec ZUS i US potrzebne do podpisania umowy o wartosci kilkuset tysiecy PLN.Miala ona zostac ona podpisana w czwartek.W srode osoba wysylajaca uzyskala wydruk z firmy DHL,ze byly dwie proby dostarczenia przesylki pod podanym adresem ,a ponadto byl wykonywany kontakt telefoniczny.Ja i domownicy ,ze wzgledu na waznosc sprawy nie opuszczalismy jednak mieszkania w podanych godzinach ,nieskutecznego doreczenia, i nie otrzymalismy zadnego polaczenia telef. od kuriera...Nastepnego dnia okazalo sie ,iz nie moga dostarczyc przesylki ,bo ja wzial inny kurier... W piatek zas ,znowu znowu podobna byla proba kontaktu i dostarczenia przesylki ,ale nie udana... Skutek -przedluzony pobyt w Trojmiescie -umowa na poniedzialek,a przesylka odebrana samodzielnie z siedziby w Kowalach w piatek wieczorem...

Maciej
Termin usługi: sierpień 2018

szkoda czasu na tego kuriera, moja prywatna przesyłka nie została dostarczona mimo, że były osoby na miejscu aby odebrać, kurier nawet nie zadzwonił nic - zero kontaktu, znaleźć telefon do DHL tez nie jest łatwo, na stronie dostępne są tylko formatki reklamacyjne, jak już telefon namierzyłem to oczywiscie automat który po 15 minutach klikania cyferek mówi mi dokładnie to samo co widać na stronie czyli że nie było nikogo na adresie - jesli chodzi o obsługe klienta to nie wiem co DHL mógłby robić gorzej. Ponadto służbowa paczka nadana do włoch dotarła uszkodzona i teraz jestem ponad 250 EUR do tyłu - dwa dni, dwie przesyłki - jeden kurier - przypadek? Nie sądzę!

Yor
Termin usługi: sierpień 2018

negatywna !!! BARDZO negatywna !!! Po raz kolejny przy kolejnej paczce dostaję esemesa z info "Nieudane doręczenie paczki DHL nr..."; A kuriera wo gule nie było !!! Na to miast u mnie w domu ze względu na niepełnosprawne dziecko cały czas ktoś jest !!! NIE ma więc możliwości żeby kurier nikogo nie zastał !!! Podejrzewam jednak że kurier jak się zorientował że ma paczkę na 4 piętro wnieść (bo windy NIE ma) to olał sprawę i to nie pierwszy raz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! negatyw - odradzam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja
Termin usługi: sierpień 2018

Tragedia kurier od 16 nie potrafi dostarczyc paczki unikajcie ta firme. Klientow maja za nic a na infolini ludzi zbywaja. Klienci im przeszkadzaja tragedia. Nigdy wiecej z ta firma nie chce miec doczynienia.

Wkuuurwjony
Termin usługi: sierpień 2018

Paczka od 10 sierpnia leży na magazynie w kowalach i nie może do mnie dotrzeć. Kurier co jest standardem w tej firmie skłamał że nikogo nie było w domu w dniu doręczenia. Dalej po interwencji telefonicznej Pani powiedziała że paczka dojdzie 17 sierpnia, znowu spędziłem cały dzień na czekaniu na paczkę, żeby się upewnić dzwoniłem na infolinie gdzie automat mi mówi że paczka będzie w dniu dzisiejszym od 10:00-17:00 dostarczone, po czym dzwonię o 16:00 dalej i po automacie odbiera pani która informuje że kurier nie podjął paczki i tak od 4 dni codziennie to samo. pani na infolini w niczym nie może pomóc a kurier codziennie nie podejmuje paczki - cyrk i żenada. nigdy więcej nie skorzystam z usług tej pseudo firmy.

Sławek
Termin usługi: sierpień 2018

Jak zawsze nieudane doręczenie. Z kurierem przez infolinię zero kontaktu. Teraz 2 dni oczekiwania na powtórne doręczenie z tym samym efektem.

Krystyna
Termin usługi: sierpień 2018

W dniu 16 08 2018 otrzymałam pierwszego esemesa o próbie dostarczenia przesyłki – CISZA. W dniu 17 08 2018 następny esemes z informacją, że kurier będzie w godz. 17 – 19 ; tuż przed 19-tą kolejny esemes o „NIEUDANYM DORĘCZENIU”… Od trzech dni czekamy na obiecane przez firmę doręczenie, robimy dyżury, by nie zawieźć Pana doręczyciela… Jak myślicie Państwo, jakie cisną nam się na język słowa?... otóż wszystkie niedozwolone!!!

Teresa
Termin usługi: sierpień 2018

Najgorsza firma kurierska z jaką się zetknęłam. Brak bezpośredniego kontaktu .Nie można uzyskać żadnej informacji o przesyłce oprócz odsyłania do strony internetowej o śledzeniu przesyłki a która nic nie wności jedynie zmienia terminy doręczenia.Czekam na kuriera już 7 dni. Bez skutku. Jak najdalej od tego przewoźnika. Firma cicho ciemna nic nie wie.

Martyna Kapowicz
Termin usługi: lipiec 2018

Paczka przez trzy tygodnie nie może do mnie trafić. Kurier rzekomo był dwa razy,gdzie we wszystkich tych godzinach było kilka osób w domu. Jak w końcu udało mi się z nim połączyć to kłamał, ze do mnie dzwonił i był na miejscu a okazało się, ze nawet nie wiedział które piętro. Pan na infolinii wcale nie lepszy. 15 min zajęło mi uzyskanie info odnośnie adresu magazynu. Ta firma to jakaś porazka.

natalia
Termin usługi: sierpień 2018

Brak informacji Brak kontaktu Brak kuriera o wyznaczonej porze Po paczkę trzeba jechać na Kowale (!!!) Jeśli macie Państwo do wyboru firmę DHL lub cokolwiek innego- wybierzcie cokolwiek innego. Wszystko jest lepsze niż ten 'kurier'

Przybyszewska
Termin usługi: lipiec 2018

Firma nierzetelna. Prawda jest taka, że biorą za dostarczenie przesyłki a tego nie robią. Niby dwa razy kurier był , przy czym za drugim razem byłam w domu i jakoś nie udało się dostarczyć przesyłki. Nie zostawiają awiza, że jest przesyłka - więc dla mnie to ich "doręczenie" to czysta fikcja. Tak naprawdę klient sam musi sobie pojechać na Kowale - porażka a nie firma kurierska. Na reklamacje ( z ich strony internetowej ) lub telefoniczne nie ma żadnej reakcji - jest tylko info, że przyjęto zgłoszenie i tyle . Pod telefonem możesz tylko usłyszeć -"odbierz sobie przesyłkę sam" -ot firma kurierska.

WaclawSoltys
Termin usługi: sierpień 2018

1.Opłacony expres, potwierdzony sms od DHL 2.Brak dostawy w wyznaczonym czasie 3. Zgloszone dwie interwencje potwierdzone sms 4. Tylko jeden numer telefonu na cala Polske. 5. Zero kontaktu z kurierem. Po dwoch dniach odebralem przesylke osobiscie, z magazynu. Zero przeprosin, zero informacji o przyczynie braku dostawy

Beata
Termin usługi: lipiec 2018

W ogóle nie podają numeru telefonu do kuriera, a kurier nawet nie próbuje skontaktować się z odbiorcą! Nie odmówiłam przyjęcia przesyłki, a w statusie że niby o północy było pierwsze odmówienie, potem następnego dnia i przesyłka wróciła do nadawcy. W między czasie nie dało się skorzystać z opcji przekierowania paczki do punktów odbioru, a po zgłoszeniu interwencji DHL nie poczuł się do winy, poprosił o kontakt z nadawcą celem ponownego nadania paczki i anulował interwencję. Nie polecam nikomu!