Najlepsze firmy kurierskie

Oceny (522)

Piotr
Termin usługi: maj 2018

Masakra, 0 (zero) kontaktu mailem i telefonem. Towar niedostarczony mimo informacji na stronie o terminie - zmiana statusu na 'Klient odmówił odbioru towaru' i 'Towar zostanie zwrócony do nadawcy' . bez jakiegokolwiek kontaktu. Omijać szerokim łukiem.

Joanna Ignaczak
Termin usługi: maj 2018

Od 27.04.2018 moja paczka utkneła w Gdańsku Kowalach.Miala być dostarczona 27.04 2018 I codziennie jest przekładamy termin na następny dzień - na 30.04 , 02.05, 04.05, 07.05, 08.05, 09.05. ABSUD TOTALNY.!!!Zostały zgłoszone 3 interwencje mailowo, oraz 3 telefoniczne cudem zgłoszone gdyż dodzwonić się to Cud ale i tak nic to nie dało gdyż konsultantka nie wie dlaczego magazyn w Gdańsku Kowale nie wydaje paczki do dostarczenia.Malo tego codziennie jest informacja że będzie dostarczona a później następuje zmiana na kolejny dzień.Dla mnie dno totalne.Zostal mi wstrzymany montaż kuchni gdyż brak zmywarki .

Sylwia
Termin usługi: maj 2018

Czwarty dzień z rzędu dostarczają przesyłkę, tylko zmieniają datę w systemie i żadnej informacji. To kolejny raz kiedy są z nimi problemy, w zasadzie nigdy nie są dostarczane ani odbierane w terminie.

Wkurzony
Termin usługi: maj 2018

Brak słów na to co się dzieje w tej firmie. Przesyłka krąży kilka dni i nie może do mnie dotrzeć. Powód nie było mnie w domu. To kpina z ich strony bo jestem opiekunem osoby niepełnosprawnej i jestem cały dzień w domu. Ale oczywiście kurierowi nie chciało się do mnie dojechać więc napisał ze nie było mnie w domu i to aż trzy razy. Ja osobiście nigdy nie skorzystam z tej firmy i nikomu nie polecam.

Agnieszka
Termin usługi: maj 2018

Przesyłka krąży przez kilka dni (codziennie maile informują,że kurier będzie dziś między g. 12 a 16, ale jakoś nigdy nie trafia), po czym przesyłka wraca do nadawcy, który musi ponownie nadać paczkę, zwykle korzystając już z usług innego przewoźnika. Miałam tak dwa razy. Niestety czasami sklepy internetowe nie dają możliwości wyboru kuriera. Mam nadzieję, że nigdy więcej nie trafię na DHL.

Marcel
Termin usługi: kwiecień 2018

Czas oczekiwania na dostawę przesyłki, która znajduje się już w miejscu docelowym to aktualnie ponad 2 dni robocze, co jest żartem. Aby dodzwonić się do konsultanta trzeba brnąć przez telefony, infolinie z automatycznie nagranymi konsultantami i nie nabić się w trakcie tego na zakończenie rozmowy poprzez odesłanie do internetowego formularza. FIRMA DNO.

brawo
Termin usługi: kwiecień 2018

Przedmiot w paczce uszkodzony mechanicznie, zrobiłem zgłoszenie i wyznaczono termin przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu szkody. Czekam 4h - nie przyjechał. Dzwonię ponownie, dostaję nr kolejnej interwencji i kolejny termin. Nie przyjechał. Później jeszcze raz. Znowu nie przyjechał. Dzwonię znowu na infolinię - nie mogą się z kurierem skontaktować. Zakładam kolejną interwencję. Czwarty raz czekam - nie przyjechał! 13 dni od zgłoszenia mam w domu karton z rozwalonym sprzętem, z którym nie mogę nic zrobić, bo kurier ma focha i ma w d... spisywanie protokołów szkody. A do tego cały DHL może go cmoknąć! Niby sprawa po 3 razie trafiła do jakiegoś kierownictwa, ale jak widać kierownicy mogą swoich kurierów jedynie cmokać. Brawo DHL!

Magda
Termin usługi: kwiecień 2018

Kurier był zamówiony do godz. 12, bo tak jestem w domu. o 15.40 dzwoni, że nikogo nie zastaje pod adresem. To tłumaczę, że paczka miała przyjechać do 12 i od 13 jestem w pracy i może przyjechać 2 km dalej do pracy. To otrzymuje odpowiedz: on w rejonie mojej pracy nie obsługuje klientów, a w okolicach zamieszkania jest tylko między 13 a 15 i on robi odmowę przyjęcia lub odebrać na magazynie. Masakra!!!! i skandal!!!! po co wtedy płacić za kuriera i jeździć na kowale.

Marta
Termin usługi: kwiecień 2018

Kurier DHL juz od dłuższego czasu dostarcza paczki z opóźnieniem. Ale ostatnia paczka szła do mnie tydzień. Jednego dnia wyjechała z magazynu i wróciła, po czy leżała i czekała aż się ktoś zlituje i dostarczy. Mimo interwencji, telefonów do nich nic nie skutkowało. Płacę za kuriera a paczka idzie dłużej niż poczta. Porażka!

S
Termin usługi: kwiecień 2018

Człowiek bierze wolne a kuriera nie ma cały dzień. Kolejny dzień to samo. Nigdy więcej nie skorzystam z tej usługi.

Kk
Termin usługi: kwiecień 2018

Kurier nie dostarcza przesyłek, zero kontaktu z kimkolwiek. Brak profesjonalizmu i poważnego podejścia do klienta.

Jacek
Termin usługi: kwiecień 2018

Z daleka!przez 2 dni nikogo nie było w domu do odbioru paczki rzekomo.kontaktu z kurierem nie ma bo ma pryw telefon. Teraz muszę odebrać paczkę sam z magazynu

Bernadeta
Termin usługi: kwiecień 2018

Nie polecam tej firmy to jest jedna wielka masakra! Kurier przyjechał po paczkę do mojej mamy i nie wiedziała co za papiery im dać bo pierwszy raz składała reklamacje i co kurier był nie miły i powiedział ze czasu nie ma! I odjechał z piskiem opon! Takich młodych zatrudniają gdzie to za grosz szacunku nie ma do starszej osoby !To był ostatni raz korzystania z ich usług!

Piotr
Termin usługi: kwiecień 2018

Kolejny raz jak kurier twierdzi, że nie zastał odbiorcy pod adresem. KŁAMIE bo w ogóle tu nie był, adres to baza autobusowa czynna całą dobę siedem dni w tygodniu, wszyscy wiedzą o przesyłce i są uprawnieni do odbioru a "kurier" zostawia wiadomość na wyłączonym telefonie bez wizyty na miejscu. Dzięki takim "pracownikom" likwiduje się firmy i dobrze!!! Nazwał bym to wszystko po "imieniu" ale takich określeń operator by nie opublikował.

Ewelina
Termin usługi: kwiecień 2018

Pomimo, że cały czas ktoś był w domu kurier twierdzi, że był dwukrotnie i nikogo nie zastał. Pojechałam do siedziby, żeby odebrać paczkę. Na miejscu Pani poprosiła o poczekanie ok. 15 min, bo paczkę trzeba było przynieść z magazynu. Paczkę otrzymałam dopiero po prawie godzinie! Ta firma to jakieś nieporozumienie, nie dbają o klienta i jego czas. Na taką firmę i dzień (sobota), gdzie dużo osób ma wolne, 1 osoba obsługująca i 1 magazynier to zdecydowanie za mało.

Pawel
Termin usługi: kwiecień 2018

Czekalem na wazna przesylke ktorej nie otrzymalem. Skarga tel wniosla jedynie zapewnienie ze w ciagu 3godz ktos skontaktuje sie lecz tego tez nie doczekalem sie.

Iwona
Termin usługi: kwiecień 2018

Nie pierwszy raz sie zdarzyło,że kurier nie dotarł,a na 100% byliśmy w domu.Podali informacje tuż po 16.00 ,że nie zastał kurier nikogo w domu-KŁAMSTWO.Nie pierwszy raz to sie zdarzyło dlatego ten negatyw.Kolejna ważna przesyłka na którą czekałam,nie dotarła w wyznaczonym terminie.Kierowca zwyczajnie nie dojechal do wyznaczonego obszaru-Chwaszczyno k.GdyniByła też adnotacja by przed dostarczeniem zawiadomić.Zdecydowany minus...raz można wybaczyć ale kolejny brak doreczenie...?

Anna
Termin usługi: marzec 2018

Firma to jedna wielka porażka .Nie liczą się z niczym i nikim.Przesyłka która miała trafić do mnie jest u nich od poniedziałku nocy.Co dzień piszą ze dostarczenie planowane na jutro ....i to jutro się przeciaga. Po interwencji tel i mailowej żadnych zmian.Dziś to już przełom ,procedury nagle ze nie mogą mnie połączyć z panią od interwwncji...Wczoraj mogli ,dziś już nie...Nigdy więcej. Szkoda czasu nerwów i pieniędzy. Paczkę odbieramy sami w koncu bo liczyc na pracowników firmy z wywiązania się swojej pracy nie ma co...

Arek
Termin usługi: marzec 2018

Kurier dzwoni, że o 14 będzie z przesyłką. O godz.18 ani śladu kuriera. Nie odbiera telefonów, zgłasza się poczta głosowa. BOK to totalna porażka, nie da się porozmawiać z człowiekiem, tylko automat. Nie polecam, firma do bani.

Bartek
Termin usługi: marzec 2018

Cały dzień byłem w domu, a jednak jakimś cudem kurier nie zastał mnie w domu - o 18:15. Zostawił awizo, więc przesyłkę mogę sobie odebrać w Kowalach. Nigdy więcej nie zdecyduję się na usługi tych oszustów.