Najlepsze firmy kurierskie

Oceny (522)

Jakub J.
Termin usługi: marzec 2018

Zamówiłem transport DHL dla towaru zakupionego w sklepie internetowym. Wybrałem opcję dostawy wieczornej, w godz. 18:00 - 22:00. Pani kurier zadzwoniła wybranego dnia o ok. godzinie 13:00 z informacją, że czeka pod drzwiami i nie może mnie zastać Po nieudolnej, nieterminowej (-5h) próbie odstawiła paczkę do terminalu w Kowalach. Umówiłem więc dostarczenie dnia następnego w godz. 13:00 - 15:00. Jak się okazało po oczekiwaniu i moim telefonie o godz. 15:30, dowiedziałem się, że kurierowi nie chciało się tego dnia zabierać paczki z terminala, więc przełożył bez mojej wiedzy dowóz na dzień następny. Identyczna sytuacja wydarzyła się kolejnego dnia, więc pojechałem na miejsce osobiście, aby wyręczyć kurierów/terminal w ich nieprofesjonalnej roli i odebrać paczkę.

Stanisław
Termin usługi: marzec 2018

Kurier próbował doręczyć przesyłkę, nie zostawił żadnej informacji, nie było żadnego SMS'a czy maila. Dzwoni ambasada, że grozi powrót paszportu do Warszawy, bo nie odebraliśmy przesyłki. Dopiero miła pani w biurze obsługi klienta pokierowała jak zapewnić, żeby w końcu doręczyli. Rozumiem, początkujące firmy tak by zrobiły ale nie międzynarodowy tytan!

Kobieta
Termin usługi: marzec 2018

Brak kontaktu z kurierem ,nie wiadomo kiedy przyjedzie caly dzien w domu .Do tej pory zostawial przesyłkę u sąsiada ,ale dzis nawet tam nie zajrzał.Na Kowale ma 60 km napewno tam nie pojade.

Totalnie Zawiedziony
Termin usługi: marzec 2018

Korzystam w usług wielu firm kurierskich. Nie zawsze ja mam na to wpływ, na przykład przy zakupach internetowych. Ale jak widzę, że ktoś ma mi przysłać paczkę przez DHL, to już się boję - będą kłopoty z odbiorem. Nieterminowość. Brak Informacji o przesyłce. Zaskakiwanie decyzjami pracowników, którzy kierują się niewiadomo czym, ale na pewno nie logiką działania i dobrem klienta. Podobne zdarzenia jak u osób, które już zamieściły swoje uwagi, są nagminne. I po co takiej firmie powierzać przesyłki? I tak ostatecznie prawie po każdą muszę jechać szmat drogi do ich regionalnej placówki. Czy to nie straszne?!!!

Wściekły
Termin usługi: marzec 2018

Przychodzi mail, że paczka do odebrania w piątek 02.03. Paczki ani widu ani słychu. Kontaktu ze strony kuriera zero, trudno się gdziekolwiek dodzwonić. Z 3 paczek, które zamówiłem wcześniej wszystkie miały przyjść w godzinach 8-12. Przyszły w godzinach wieczornych bez wcześniejszego kontaktu (jeden z kurierów co dwie godziny dawał znać, że będzie w przeciągu dwóch godzin). Człowiek traci tylko czas i nerwy.

Duży33
Termin usługi: marzec 2018

Dwa dni czekania od 16tej do 22iej na kuriera wieczornego i dwa razy podobno nie było mnie w domu. Muszę jechać po paczkę osobiście. Skarga na pewno pójdzie.

Karolina
Termin usługi: marzec 2018

żenada. Firma o całkowicie żenującym podejściu do klienta. Zamówiłam usługę dostawy paczki miedzy 16 a 22 wiedząc o tym że w ciągu dnia nie jestem dostępna pod adresem na który paczka miała zostać dostarczona. 3 dni kurier próbował dostarczyć mi ją w godzinach 11 - 14. (????) tłumacząc się że nie mają kuriera popołudniowego i w innych godzinach jak te w których ON pracuje nie ma szans na dostawę. Zaproponował mi przekierowanie paczki na moje miejsce pracy. Paczkę przekierowałam telefonicznie po czym i tak następnego dnia została wydana kurierowi do dostarczenia na pierwotny adres (???). Ponieważ zależało mi na odbiorze tej paczki przed weekendem (miał to być prezent) poprosiłam kuriera o spotkanie się z nim w miejscu dla niego dogodnym w momencie jak będę wracać z pracy. Niestety kurier o bardzo niskiej kulturze osobistej nie chciał poczekać 5 minut (a były to jeszcze jego godziny pracy), nie przebierał w słowach po czym rozłączył rozmowę. Moja ocena firmy jak i samego kuriera jest bardzo negatywna. Osobiście odradzam korzystanie z tego przewoźnika.

Marcin
Termin usługi: marzec 2018

Paczka od tygodnia nie ruszała sie z miejsca po czym okazało sie że sam muszę po nią jechać !!! Juz nie wspomnę że za kuriera zapłaciłem 120 zł Nigdy w życiu nie skorzystam z usług tej firmy !!!

Ania
Termin usługi: luty 2018

Najgorsza firma kurierska w Gdańsku-w moim mieście działa bez zastrzeżeń w Gdańsku kurier wpisuje ,że nie ma nikogo w domu choć tak naprawdę siedzę i czekam w wyznaczonych godzinach i nawet nie zadzwoni by poinformować kiedy będzie .DHL "sugeruje "zostawienie paczki w różnych punktach -już tak zrobił i zlew dotarł do mnie pobity-od miesiąca czekam na kuriera by sporządził protokół szkodowy i NIC!!!!!!!! Żenada nie firma!!!!!!!!

Dzejkop
Termin usługi: luty 2018

Żenada, czekam 4 dzień na paczkę, łżą w tym swoim śledzeniu paczki że odbiorcy nie ma w domu... W tym że jestem od tygodnia na L4 i nie ruszam się wcale z domu!!! Dawno nikt mnie tak nie wkur..., nie po to pokrywam dodatkowe opłaty by teraz mnie w kule robić, że mnie w domu nie ma jak jestem! Rozumiem jeden dzień poślizgu ale nie 4. Niech tylko się pojawi, to ja już mu wiązankę sprzedam...

Joanna Grzymkowska
Termin usługi: marzec 2018

List przewozowy nr 17681191605, w opcji śledzenia przesyłki kurier był, a w opcji Klienta czekającego w domu na kuriera: czekać dalej?? Żenada, stworzyli system, w którym kurier może łgać do woli gdy np. się nie wyrabia, a Klient jak idiota czeka cały dzień bo dostał maila systemowego, że ma czekać od 9:00 do 16:00. Jak na te czasy dziwię się, że konkurencja jeszcze nie zmiotła DHL z polskiego rynku...

Robert Grzymkowski
Termin usługi: marzec 2018

Tragedia w obsłudze Klienta, Kurier podjechał na adres wziął papiery po czym udał się do samochodu i odjechał bez paczki, którą miałem nadać. Chciałem zadzwonić do firmy, aby go cofnęli. Ale na stronach wszelakich brak numerów telefonów do kontaktu z oddziałem w Gdańsku, wszystko w ramach formularzy kontaktowych. Jedyny numer telefonu w internecie to do centrali firmy gdzieś pod Łodzią (nr kierunkowy 42), gdzie pogadać można z automatem.... najważniejsze, że rozmowa z robotem jest nagrywana. Nie ma jak nowoczesna obsługa Klienta.

Ona
Termin usługi: luty 2018

Czekam caly dzien na paczke a po poludniu informacja smsem ze nikogo nie bylo w domu!! Jakis zart chyba! Dodzwonic sie nie mozna nigdzie wszedzie automatyczna sie odzywa totalne dno ta firma! Dowod jest na kamerze ze kurier sie nie pojawil nawet pod moim domem!

rysiek172
Termin usługi: luty 2018

czekam na paczkę, wieczorem patrzę a tam notatka że nikogo nie było w domu, następnego dnia łaskawie się kurier pojawia i na pytanie dlaczego nie przyjechał dzień wcześniej tylko wpisał powyższa notatkę, odpowiedział że on nie zdążył a te notatki pisze pani w biurze. Zupełne nieporozumienie - płacę koszt transportu a i tak robią co chcą!!!!!! Firma nie poważnie traktuje swoich klientów

Armin
Termin usługi: luty 2018

Czekam na paczke ciezka o srednich gabarytach. Trafila 13 lutego do sortowni w kowalach do dzis nie doszla do odbiorcy - tylko opis ze bedzie dnia nastepnego dostarczona. Jakikolwiek kontakt to jest debilizm i tylko przepraszanie i nic nie robia - a koszty przewiezenia przesylki by byla na kolejny dzien oczywiscie duzo wyzsze! Jak bym mial opcje sam se przywiezc to bym firmy ich nie zatrudnial! A pieniadze wzieli za przewiezienie! do tego trace z kazdym dniem pieniadze bo maszyna niesprawna!! Takiego olewactwa klienta dawno nie widzialem !! Zero kontaktu!!!!

Zdegustowana
Termin usługi: luty 2018

Kurier Dhl Który dostarcza paczki w cisowej zasługuje na zwolnienie dyscyplinarne. Na stronie Dhl jest informacja że paczka została dostarczona 13 lutego. Dziś dzięki Bogu mamy 20. Ja nieświadoma czekałam grzecznie. Dziś dzwonię do sklepu i pytam A oni mi podają nazwisko-i to nie byłam ja komu oddano paczkę. Oczywiście nikt taki w klatce nie mieszka. Na wszelki wypadek obeszlam Wszystkich sąsiadów. Do Dhl dodzwonić się nie da bo nagrywajka się odzywa tylko. Skandal i chamstwo. Zgłoszę do prokuratury albo na policję popełnienie przestępstwa bo to nie pierwszy raz kiedy kurier twierdzi że paczkę zostawił (W firmie). Gratuluję Dhl prowadzenia interesów.

Agata
Termin usługi: luty 2018

Kurier miał pojawić się w godzinach 18-22 (dokonałam za to dodatkowej opłaty), a nie zjawił się w ogóle (dwukrotnie). Przez telefon kurier powiedział mi, że nie wie, o co chodzi, bo to ktoś inny dzwonił wcześniej z jego telefonu. Na stronie widnieje informacja, że kurier nie zastał nikogo w domu. Najzabawniejsze jest to, ze informacja ta pojawiła się na stronie już o godzinie 16:42, najwidoczniej kurierzy DHL potrafią przewidywać przyszłość.

Magdalena
Termin usługi: luty 2018

Uwaga! Kurierzy tej firmy nie pojawiają się nawet u adresata z paczką do doręczenia. Wpisują,że nie zastali nikogo pod wskazanym adresem- co jest totalną bzdurą ( u mnie rzekomo byli dwa razy- czekałam na paczkę we wskazanych w sms godzinach i nikt nie przyjechał. Może w końcu kierownicy DHL zainteresują się jak pracują kurierzy? Jak udowodnią w firmie,że w ogóle dotarli pod wskazany adres? Może tak obowiązek zostawiania awizo ( przy odbiorze przynajmniej byłby dowód,że kurier w ogóle dojechał do miejsca gdzie miał dostarczyć przesyłkę...) Nie mam zamiaru jedzić po Kowalach i odbierać paczke za ktora zapłaciłam za pobraniem!!! Bo za to sie płaci zeby dostarczyli im.

klientka - oliwa
Termin usługi: luty 2018

Kurier opryskliwy, kłamie że był, oczekiwanie na kuriera po ciągłym dzwonieniu i dopytywaniu się wyniosło 3 tygodnie. Jak przyszedł to jeszcze z łaską zabrał paczkę i pretensje miał że zapytałam "czemu tak długo skoro jest tu codziennie"

Katarzyna
Termin usługi: luty 2018

Nie wiem skąd tyle negatywnych opinii, dhl dowodzi do mnie przesyłki co jakiś czas od roku czasu i nigdy się nie zawiodłam!! Kurier Kamil zawsze dzwoni rano i mówi o której będzie, zawsze jest punktualnie, zawsze bardzo kulturalny, dodatkowo żądze otrzymuje maila i sms z informacją o przesyłce. Firma według mojego uznania na prawdę godna polecenia